Fysiek zilver kopen
TIP
Gebruik de spaargids tools effectenrekening vergelijken
- private banking
-
- VIP member
- Contacteer:
Re: Fysiek zilver kopen
Ief, das intressant, elders leg je vast, betaal je en wacht je gewoon, desnoods 2-3 weken.
Dat doen zij dus niet.
Enkel wat er is wordt verkocht. Of vervangen (aan lagere prijzen) waarvan ze weten dat t zal komen.
Want zij die betalen en 3 weken wachten spelen beetje bankier vd dealer he.
Dat doen zij dus niet.
Enkel wat er is wordt verkocht. Of vervangen (aan lagere prijzen) waarvan ze weten dat t zal komen.
Inderdaad, mijn bestelling geschiedde reeds van begin deze week, nadien mail gekregen ter bevestiging. Alles meteen betaald.reppiepeppie schreef:Ief, das intressant, elders leg je vast, betaal je en wacht je gewoon, desnoods 2-3 weken.
Dat doen zij dus niet.
Nu dus gewoon bestelling geannuleerd en bedrag teruggestort (dit moet ik nog checken).
Ondertussen is de site wel geupdate maar op het ogenblik dat ik bestelde waren alle courante munten beschikbaar.
UPDATE : ondertussen mail gekregen dat mijn bestelling wel kan doorgaan

Laatst gewijzigd door Ief op 19 april 2013, 13:24, 1 keer totaal gewijzigd.
- Spruitekop
- VIP member
- Contacteer:
Die kerel kent wel alle trucs om z'n eigen handel naar de haaien te helpen.
Banken zijn instellingen opgericht voor en door oplichters waarvoor in de penitentiaire instellingen geen plaats meer is.
Sta op uw rechten: Betaal enkel in CASH!!
-
- Hero Member
- Contacteer:
Heb al even rond gezocht, zowel via Google als dit forum, maar vond niet direct een eenduidig antwoord.
Hoe zit het nu met de btw-margeregeling op munten aangekocht in Nederland die je via bv. UPS in België laat leveren? Is dan ook nog de margeregeling van toepassing of moet je het verschil in btw bij betalen?
Wat is dan de meest voordelige regeling om zilveren munten te kopen en eventueel te laten leveren?
Hoe zit het nu met de btw-margeregeling op munten aangekocht in Nederland die je via bv. UPS in België laat leveren? Is dan ook nog de margeregeling van toepassing of moet je het verschil in btw bij betalen?
Wat is dan de meest voordelige regeling om zilveren munten te kopen en eventueel te laten leveren?
-
- VIP member
- Contacteer:
voor particulieren geldt altijd: btw te voldoen in land van aankoop.
Dus, margeregeling in Nl (en B?) en niks meer.
Duitsland: 7% btw zolang de exportlimieten niet bereikt zijn. Voor B geldt per dealer 35k eu naar B.
Merk op: in D is dus de btw hoger (7%) dan de marge btw regeling en toch kan je er goedkoper kopen.
NL dealers steken dus meer in hun zak.
Dus, margeregeling in Nl (en B?) en niks meer.
Duitsland: 7% btw zolang de exportlimieten niet bereikt zijn. Voor B geldt per dealer 35k eu naar B.
Merk op: in D is dus de btw hoger (7%) dan de marge btw regeling en toch kan je er goedkoper kopen.
NL dealers steken dus meer in hun zak.
Niet 100% relevant, maar welke zijn de beste bedrijven in belgie om jouw zilveren munten / baren aan te verkopen? Ik ben niet onder de indruk van http://www.argentorshop.be/nl/goud-zilver-verkopen" onclick="window.open(this.href);return false;
Als je kijkt dan zie je dat je voor 1 oz +- 19.37 euro krijgt, toch wel +-4 euro minder dan de koopprijs. Is dit verschil niet te groot? Ja ik weet dat de prijzen (sterk) zullen stijgen in de toekomst etc. maar ik heb het over de "nu".
Als je kijkt dan zie je dat je voor 1 oz +- 19.37 euro krijgt, toch wel +-4 euro minder dan de koopprijs. Is dit verschil niet te groot? Ja ik weet dat de prijzen (sterk) zullen stijgen in de toekomst etc. maar ik heb het over de "nu".

-
- VIP member
- Contacteer:
Tja, aan dealers zilver verkopen is er altijd het premie -en btw verlies.
Meestal krijg je dus een 7% boven spot voor je munten.
De 'spread' tussen aankoop en verkoop ligt veel hoger dan voor goud, vnl door de btw op zilver dus.
Je kan proberen aan particulieren verkopen. (ebay, 2dehands,...)
Meestal krijg je dus een 7% boven spot voor je munten.
De 'spread' tussen aankoop en verkoop ligt veel hoger dan voor goud, vnl door de btw op zilver dus.
Je kan proberen aan particulieren verkopen. (ebay, 2dehands,...)
Bedankt reppiepeppie, je hebt me vaak geholpen.
12 dagen geleden een bestelling gedaan (silver noah's ark munten) (en betaalt) bij gold silver be, nu merk ik dat ze me hebben terugbetaald zonder enige info te geven. Pfff Wat nu (aka wat is de beste alternatief voor gold silver be)?
Ben sinds kort een tevreden klant van gold-silver.be, alles is er perfect verlopen en zelfs beter dan verwacht.
Dat ze misschien niet de beste zijn in communicatie is mogelijk, maar geld terug is toch al een eerste pluspunt, maar is inderdaad niet voldoende. Hou ons op de hoogte, misschien volgt er nog info van hun.
Dat ze misschien niet de beste zijn in communicatie is mogelijk, maar geld terug is toch al een eerste pluspunt, maar is inderdaad niet voldoende. Hou ons op de hoogte, misschien volgt er nog info van hun.
-
- VIP member
- Contacteer:
Het systeem van enkel uitleveren wat ze in voorraad hebben, en dus geen prijsfixatie en bestellingen vastzetten en u de wachttijd laten uitzitten maar enkel leveren aan de hoogstbetalende en aan anderen zonder boe of ba terugstorten.
Er is daar veel veranderd blijkbaar.
Even wachten dus tot er nieuwe ladingen binnenkomen, dan zal je hun premies wel zien zakken. Nu 8 a 10% boven de goedkoopste Duitse dealers (die dan nog es 7% btw rekenen!) waar ie vroeger meeging met de goedkoopste.
Gepakt op snelheid van de koersval dus.
Even geduld dus, je zal t wel zien gebeuren.
Er is daar veel veranderd blijkbaar.
Even wachten dus tot er nieuwe ladingen binnenkomen, dan zal je hun premies wel zien zakken. Nu 8 a 10% boven de goedkoopste Duitse dealers (die dan nog es 7% btw rekenen!) waar ie vroeger meeging met de goedkoopste.
Gepakt op snelheid van de koersval dus.
Even geduld dus, je zal t wel zien gebeuren.
- Spruitekop
- VIP member
- Contacteer:
Is geld terug een pluspunt? Iedereen probeert wel op 'n dip te kopen. Als je dan zonder bericht 'n week later zou merken dat ze nadien gewoon uw geld teruggestort hebben -zonder communicatie- zou ik d'er niet mee tevreden zijn. Een ounce is 'n ounce, ik wil die later niet terugkopen aan een duurdere prijs. Afspraak is afspraak. Ik denk dat het de enige EM-handelaar is die op zo'n manier werkt. De handel in edelmetalen is volgens mij er altijd een geweest op vertrouwen. Telefonisch bestellen en dikwijls (voor de bekende klanten: pro-forma) via email om te bevestigen. Dit zijn Oostblok-praktijken.cp1234 schreef:Ben sinds kort een tevreden klant van gold-silver.be, alles is er perfect verlopen en zelfs beter dan verwacht.
Dat ze misschien niet de beste zijn in communicatie is mogelijk, maar geld terug is toch al een eerste pluspunt.

Ik wacht liever 'n paar weken en wil m'n ounces die ik besteld heb voor de afgesproken prijs, want dat was tenslotte de deal.
Banken zijn instellingen opgericht voor en door oplichters waarvoor in de penitentiaire instellingen geen plaats meer is.
Ze hebben dus wraak genomen op mijMhmd schreef:12 dagen geleden een bestelling gedaan (silver noah's ark munten) (en betaalt) bij gold silver be, nu merk ik dat ze me hebben terugbetaald zonder enige info te geven. Pfff Wat nu (aka wat is de beste alternatief voor gold silver be)?

Wie maakt zich nu schuldig aan Oostblok-praktijken waar men schuldig is zonder al de feiten te kennen hé Spruitekop ? Jij misschien !Spruitekop schreef:Is geld terug een pluspunt? Iedereen probeert wel op 'n dip te kopen. Als je dan zonder bericht 'n week later zou merken dat ze nadien gewoon uw geld teruggestort hebben -zonder communicatie- zou ik d'er niet mee tevreden zijn. Een ounce is 'n ounce, ik wil die later niet terugkopen aan een duurdere prijs. Afspraak is afspraak. Ik denk dat het de enige EM-handelaar is die op zo'n manier werkt. De handel in edelmetalen is volgens mij er altijd een geweest op vertrouwen. Telefonisch bestellen en dikwijls (voor de bekende klanten: pro-forma) via email om te bevestigen. Dit zijn Oostblok-praktijken.cp1234 schreef:Ben sinds kort een tevreden klant van gold-silver.be, alles is er perfect verlopen en zelfs beter dan verwacht.
Dat ze misschien niet de beste zijn in communicatie is mogelijk, maar geld terug is toch al een eerste pluspunt.
Ik wacht liever 'n paar weken en wil m'n ounces die ik besteld heb voor de afgesproken prijs, want dat was tenslotte de deal.
Want de post hierboven maakt alles duidelijk en zoals je aangeeft, aankoop van edele metalen moet in vertrouwen gebeuren, maar dat werkt wel in beide richtingen.
- Spruitekop
- VIP member
- Contacteer:
Inderdaad, Mhmd heeft niet het achterste van z'n tong laten zien en nu komt de aap uit de mouw. Wie Oostblok-praktijken toepast krijgt Oostblok-praktijken terug.
Zo werkt dat wereldje niet, een woord is 'n woord, terecht dan ook dat goldsilver.be d'er zelfs geen woorden meer aan vuil maakt. Mhmd, shame on you!
Herroepingsrecht Verkoop op afstand
Zo werkt dat wereldje niet, een woord is 'n woord, terecht dan ook dat goldsilver.be d'er zelfs geen woorden meer aan vuil maakt. Mhmd, shame on you!
Herroepingsrecht Verkoop op afstand
U hebt geen herroepingsrecht wanneer u financiële diensten aankoopt waarvan de prijs afhankelijk is van schommelingen op de financiële markt waarop de aanbieder geen vat heeft.
Koopt u bijvoorbeeld aandelen, dan hebt u geen herroepingsrecht: het herroepingsrecht zou in die gevallen immers gebruikt kunnen worden als speculatie-instrument waarbij men altijd de zekerheid zou hebben van terugbetaling aan de reële waarde.