Fysiek zilver kopen
TIP
Gebruik de spaargids tools effectenrekening vergelijken
- private banking
Re: Fysiek zilver kopen
ik moet er nog om, ik zal het hier laten wetenJanusBananus schreef:Die prijzen vallen wel enorm goed mee in vergelijking met de concurrentie! Waren de munten in goede staat? Heb je ook al eens laten leveren en, zo ja, hoe verliep dat?
Ik zie dat het in Sint-Niklaas is, dat is voor mij ook wel interessant.
Misschien ga ik me wel eens 25 Maple Leafs halen. Leuke diversificatie.
Misschien ga ik me wel eens 25 Maple Leafs halen. Leuke diversificatie.
72% aandelen, 18% obligaties, 10% cash
Veel meer keuze en veel goedkoper bij gold-silver.be
en zij bestolen je tenminste vroeger niet met die 21% btw .
en zij bestolen je tenminste vroeger niet met die 21% btw .
- Spruitekop
- VIP member

- Contacteer:
Verklaar?
Bedoel je dat Thesilverhouse "vroeger" de mensen bestal met 21% BTW aan te rekenen?
Ze bestaan nog maar recentelijk.
Bedoel je dat Thesilverhouse "vroeger" de mensen bestal met 21% BTW aan te rekenen?
Ze bestaan nog maar recentelijk.
Banken zijn instellingen opgericht voor en door oplichters waarvoor in de penitentiaire instellingen geen plaats meer is.
Sta op uw rechten: Betaal enkel in CASH!!
Mijn Maple Leafs waren gewoon nieuw, zowel de tubes als de losse. De losse Libertad ook, de Philharmoniker daarentegen was wat dof. Misschien had er al eens iemand een pintje mee proberen te betalenJanusBananus schreef:Die prijzen vallen wel enorm goed mee in vergelijking met de concurrentie! Waren de munten in goede staat? Heb je ook al eens laten leveren en, zo ja, hoe verliep dat?
Ik zou zeggen gewoon voor hele tubes gaan
En Gold-Silver is idd nog wel wat goedkoper. Zijn daar verder nog goede/slechte ervaringen mee? Ik sta ook klaar om nog wat bij te kopen.
- Spruitekop
- VIP member

- Contacteer:
Zilveren munten kunnen wel soms witte stippen of melkachtige vlekken vertonen, daar is niets mis mee. Dat komt van de Borax die gebruikt wordt om de munten sterker en kras-bestendiger te maken.
En... de ene munt is matter dan de andere.
Tante kaat weet altijd raad.
Banken zijn instellingen opgericht voor en door oplichters waarvoor in de penitentiaire instellingen geen plaats meer is.
hey thx! Ik dacht dat mijn philharmonikers met vlekken ook mn eigen schuld waren, maar ga dat toch eens proberen. De vlekken op die munten lijken sterk op de foto op die websiteSpruitekop schreef:Zilveren munten kunnen wel soms witte stippen of melkachtige vlekken vertonen, daar is niets mis mee. Dat komt van de Borax die gebruikt wordt om de munten sterker en kras-bestendiger te maken.![]()
- Spruitekop
- VIP member

- Contacteer:
Op eigen risico natuurlijk.
Ik had die link gewoon geplaatst om aan te geven dat soms vlekken/stippen normaal zijn. Ik heb hier geen poets-tip gegeven, laat dat duidelijk zijn. Kwestie van vrienden te blijven, nietwaar?
Ik had die link gewoon geplaatst om aan te geven dat soms vlekken/stippen normaal zijn. Ik heb hier geen poets-tip gegeven, laat dat duidelijk zijn. Kwestie van vrienden te blijven, nietwaar?
jup jup, ik ga het met ééntje proberen en dan zien we wel weer...Spruitekop schreef:Op eigen risico natuurlijk.![]()
Prijs is terug aan het dalen, net zoals goud.
Is het een ideaal moment om te kopen? Of nog even te wachten? Of is dit een doodgeboren kind?
Is het een ideaal moment om te kopen? Of nog even te wachten? Of is dit een doodgeboren kind?
Gezien de lage prijs, herhaal ik bovenstaande vraagbingoal schreef:Prijs is terug aan het dalen, net zoals goud.
- Spruitekop
- VIP member

- Contacteer:
Toch nog even wachten zou ik zeggen...we kunnen nog lager.
"Never catch a falling knife."
In vergelijking met de topkoers heb je natuurlijk een flinke korting.
Je aankopen sowieso spreiden in de tijd.
In vergelijking met de topkoers heb je natuurlijk een flinke korting.
Je aankopen sowieso spreiden in de tijd.
De bodem lijkt achter de rug.
Overweeg een instap.
Overweeg een instap.
72% aandelen, 18% obligaties, 10% cash
- Spruitekop
- VIP member

- Contacteer:
Persoonlijk denk ik dat we nog eens lager zullen gaan (begin januari -?- als de VS-schulden weer opdoemen) dan gaat volgens mij niemand meer geloven in papiertjes. (my 2cts)