GameStop
TIP
- stockzombie
- VIP member
- Contacteer:
Re: GameStop
+$1.00 AH
-
- Sr. Member
- Contacteer:
Koersreactie is toch maar magertjes.... op SA vermoeden ze dat SI alleen no gis toegenomen... Zo bizar...
- stockzombie
- VIP member
- Contacteer:
S&P500 -0,66%LaCucaracha schreef: ↑14 oktober 2020, 20:43 Koersreactie is toch maar magertjes.... op SA vermoeden ze dat SI alleen no gis toegenomen... Zo bizar...
GME +3,11%
en... GME meer dan 30% hoger dan waar jij amper een week geleden verkocht hebt... magertjes noemen ze dat dan

-
- Sr. Member
- Contacteer:
Ik heb het enkel over de koersreactie vandaag he op het nieuws.... dan had het wel wat meer mogen zijn, maar soit:)stockzombie schreef: ↑14 oktober 2020, 22:08S&P500 -0,66%LaCucaracha schreef: ↑14 oktober 2020, 20:43 Koersreactie is toch maar magertjes.... op SA vermoeden ze dat SI alleen no gis toegenomen... Zo bizar...
GME +3,11%
en... GME meer dan 30% hoger dan waar jij amper een week geleden verkocht hebt... magertjes noemen ze dat dan![]()
Als het op dit niveau blijft de komende weken zal ik al content zijn...
-
- Jr. Member
- Contacteer:
https://iborrowdesk.com/report/GME
Fee Available Updated
53.5 % 100,000 2020-10-14 16:45:02
53.5 % 100,000 2020-10-14 16:30:02
53.5 % 100,000 2020-10-14 16:15:03
53.5% Ongelooflijk dat daar nog iemand aan begint.
Ieder zijn pleziertje zeker.
Fee Available Updated
53.5 % 100,000 2020-10-14 16:45:02
53.5 % 100,000 2020-10-14 16:30:02
53.5 % 100,000 2020-10-14 16:15:03
53.5% Ongelooflijk dat daar nog iemand aan begint.
Ieder zijn pleziertje zeker.
Gohja, als het op een maand -5% gaat doe je al winst als shorter. Dus als iemand verwacht binnen de 2 maanden een 20% daling te zien is een dergelijke short-cost nog steeds te verantwoorden.
Iemand recent aandelen uitgeleend via Binck? Ik ben curieus hoe het daar loopt
-
- Sr. Member
- Contacteer:
Poldermol schreef: ↑14 oktober 2020, 23:21 Gohja, als het op een maand -5% gaat doe je al winst als shorter. Dus als iemand verwacht binnen de 2 maanden een 20% daling te zien is een dergelijke short-cost nog steeds te verantwoorden.
- 8 oktober: 10,60 %
Vanaf 9 oktober worden ze niet meer uitgeleend...

Gisteren nog een order uitgezet: verkoop van 2 calls strike $13 voor januari. (aan iets meer dan $3, dus voor $600 in totaal)
Is niet afgegaan omdat de koers daarna niet echt hoger meer ging.
Order nu geannuleerd en vanavond nog eens kijken.
Is niet afgegaan omdat de koers daarna niet echt hoger meer ging.
Order nu geannuleerd en vanavond nog eens kijken.
72% aandelen, 16% obligaties, 12% cash
- stockzombie
- VIP member
- Contacteer:
Idem, vind het ook raar. We zitten boven de 100% SI en mijn aandelen zijn niet uitgeleend..nyotaimori schreef: ↑15 oktober 2020, 08:47Poldermol schreef: ↑14 oktober 2020, 23:21 Gohja, als het op een maand -5% gaat doe je al winst als shorter. Dus als iemand verwacht binnen de 2 maanden een 20% daling te zien is een dergelijke short-cost nog steeds te verantwoorden.
- 8 oktober: 10,60 %
Vanaf 9 oktober worden ze niet meer uitgeleend...![]()
- stockzombie
- VIP member
- Contacteer:
Wat meer duidelijkheid over de MSFT deal:
"GameStop Gets a Piece of All Digital Revenue from Xboxes They Sell Under New Partnership"
https://wccftech.com/gamestop-gets-a-pi ... rtnership/
Geen fait divers.
"GameStop Gets a Piece of All Digital Revenue from Xboxes They Sell Under New Partnership"
https://wccftech.com/gamestop-gets-a-pi ... rtnership/
Geen fait divers.
Geluk bij een ongeluk want de opening is weer zeer groen. +7% momenteel
72% aandelen, 16% obligaties, 12% cash
-
- Sr. Member
- Contacteer:
Voor hoeveel euros zitten jullie er eigenlijk allemaal in?
En op hoeveel % winst staan jullie?
En op hoeveel % winst staan jullie?
- stockzombie
- VIP member
- Contacteer:
Op het gevaar af dat je het weer wat magertjes vindt
:
-200% winst
-meer dan 10% van mijn netto vermogen
Ik beleg al meer dan 20j op de beurs, maar ik ben nog nooit zo'n explosieve setup als GME anno 2020 tegen gekomen. Dus ik zorg er voor dat dit aandeel het verschil kan maken.

-200% winst
-meer dan 10% van mijn netto vermogen
Ik beleg al meer dan 20j op de beurs, maar ik ben nog nooit zo'n explosieve setup als GME anno 2020 tegen gekomen. Dus ik zorg er voor dat dit aandeel het verschil kan maken.
Laatst gewijzigd door stockzombie op 15 oktober 2020, 18:14, 1 keer totaal gewijzigd.
- stockzombie
- VIP member
- Contacteer:
Oeps, die 200% was een uur geleden of zo 

- stockzombie
- VIP member
- Contacteer:
Het is een veel betere deal dan eerst gedacht:gpv1 schreef: ↑9 oktober 2020, 10:12Zoals ik al eerder zei heb ik geen positie, maar ik volg het aandeel wel.
All Access is een abonnementsformule waarbij je de Xbox over een termijn van 24 maanden afbetaalt en je toegang krijgt tot een spelletjescataloog. Het verkregen abonnementsgeld wordt logischerwijze verdeeld onder Microsoft en de retailer. All Access bestaat al een paar jaar; vroeger alleen bij Microsoft zelf, nu bij Walmart, Best Buy, GameStop en Target. Je hebt wel gelijk als je zegt dat het geen nieuws is. Dat GameStop dit ging aanbieden was door Microsoft nl. op 9 september al aangekondigd en de preorders voor All Access gingen al op 22 september van start bij alle retailers, dus incl. GameStop.superbosko schreef: ↑9 oktober 2020, 07:15
Ik lees echt nergens een revenue sharing agreement.
"both benefit of the life time value of Xbox players"
Dat is maar logisch hé. Die kopen consoles en games, sommigen via GameStop, en dus hebben beide partijen een voordeel.
Non-news dus
De enige bedoeling van dat persbericht, en dan vooral de sensationele titel in combinatie met het vooraf laten stilleggen van de handel, was om de koers omhoog te stuwen. Slim gedaan, al doet het mij ook wel een beetje denken aan pumptechnieken van penny stocks.
https://www.gamesindustry.biz/articles/ ... x-it-sellsEssentially, if a customer has purchased their Xbox Series X or S from any GameStop branch, the retailer will get a share of each digital purchase the user makes, whether its full-game downloads or downloadable content.
DOMO even claims this applies when the DLC is being purchased for a physical base game that was bought at another retailer, providing the DLC is being bought from the Xbox store.
This also extends to pre-owned Xbox Series X and S consoles, with GameStop reporting to Microsoft every unit that it sells.
It's unclear whether a similar arrangement exists with Sony. GamesIndustry.biz has reached out to GameStop for more information.
Absoluut geen non-news. En de markt begint het door te hebben.