GameStop
TIP
- stockzombie
- VIP member

- Contacteer:
Re: GameStop
9% verkocht aan 19,-
GAK is nu ongeveer $1, dus gene stress en durf voluit voor maximale winsten te gaan.
GAK is nu ongeveer $1, dus gene stress en durf voluit voor maximale winsten te gaan.
$1? typfoutje vermoed ikstockzombie schreef: ↑30 november 2020, 17:38 9% verkocht aan 19,-
- stockzombie
- VIP member

- Contacteer:
Toch niet, is mijn gemiddelde aankoopkoers (na die sell aan $19)Umi schreef: ↑30 november 2020, 18:46$1? typfoutje vermoed ikstockzombie schreef: ↑30 november 2020, 17:38 9% verkocht aan 19,-
GAK is nu ongeveer $1, dus gene stress en durf voluit voor maximale winsten te gaan.![]()
Hoe kan de Gemiddelde Aankoop Kost veranderen als je verkoopt?stockzombie schreef: ↑30 november 2020, 19:23stockzombie schreef: ↑30 november 2020, 17:38 9% verkocht aan 19,-
GAK is nu ongeveer $1, dus gene stress en durf voluit voor maximale winsten te gaan.Toch niet, is mijn gemiddelde aankoopkoers (na die sell aan $19)
Passief lange-termijn belegger in breed-gediversifieerde indexfondsen, geïnspireerd door Bogleheads.org.
Ik geef geen advies, ik ben gewoon een internet amateur - > doe steeds je eigen onderzoek en berekeningen.
Ik geef geen advies, ik ben gewoon een internet amateur - > doe steeds je eigen onderzoek en berekeningen.
- stockzombie
- VIP member

- Contacteer:
Je begrijpt me wel. DeGiro -en Keytrade ook als ik me niet vergis- geven zo aan waar je uit de kosten bent. GAK is slecht gekozen maar mijn brokers noemen t wel zo. Dus: uitstaande positie quasi gratis quoi; vandaar niet echt gehaast om er vanaf te taken. Let the beast go.B7H4long schreef: ↑30 november 2020, 19:30Hoe kan de Gemiddelde Aankoop Kost veranderen als je verkoopt?stockzombie schreef: ↑30 november 2020, 19:23
Toch niet, is mijn gemiddelde aankoopkoers (na die sell aan $19)
- stockzombie
- VIP member

- Contacteer:
Ff gecheckt: bolero past gak niet aan.
Jezelf rijk rekenen is gevaarlijk.stockzombie schreef: ↑30 november 2020, 19:36Je begrijpt me wel. DeGiro -en Keytrade ook als ik me niet vergis- geven zo aan waar je uit de kosten bent. GAK is slecht gekozen maar mijn brokers noemen t wel zo. Dus: uitstaande positie quasi gratis quoi; vandaar niet echt gehaast om er vanaf te taken. Let the beast go.
Uitspraken zoals "uitstaande positie quasi gratis" lees ik veel te veel op dit forum.
De brokers hebben er alle belang bij om hun klanten te laten geloven dat ze goede beleggers zijn. geloof nooit het "rendement" dat je daar leest.
Passief lange-termijn belegger in breed-gediversifieerde indexfondsen, geïnspireerd door Bogleheads.org.
Jawel, maar enkel bij je aankopen. Verkopen houden ze geen rekening mee. What's in a name, GAK zou enkel naar aankopen mogen kijken, maar ik snap stockzombie wel. Dat is zijn breakeven prijs, die kan zelfs negatief worden.
Ik heb in het verleden nog posities gehad waarbij ik zelfs bij een daling naar 0 nog op winst zou staan (Picanol).
72% aandelen, 18% obligaties, 10% cash
- stockzombie
- VIP member

- Contacteer:
Voila, dat is hetgeen ik bedoel. En psychologisch kan het natuurlijk wel uitmaken: gemakkelijker om strong hands te hebben indien je oorspronkelijke inleg er reeds terug hebt uitgehaald. Anderzijds had ik nu natuurlijk meer (papieren) winst gehad als ik nog niets had verkocht.reteiP schreef: ↑30 november 2020, 19:51Jawel, maar enkel bij je aankopen. Verkopen houden ze geen rekening mee. What's in a name, GAK zou enkel naar aankopen mogen kijken, maar ik snap stockzombie wel. Dat is zijn breakeven prijs, die kan zelfs negatief worden.
Ik heb in het verleden nog posities gehad waarbij ik zelfs bij een daling naar 0 nog op winst zou staan (Picanol).
-
LaCucaracha
- Sr. Member

- Contacteer:
Daarstraks wel efkes gevloekt, toen ze bijna op 19,5 stonden, maar al bij al heb ik er vrede mee:)
-
LaCucaracha
- Sr. Member

- Contacteer:
Vreemd koersverloop zeg gisteren...
EUR/USD evolutie vreet wel wat weg van mijn superrendement. Heb 1 optiepremium in euro laten omzetten (gelukkig de eerste) maar de rest in dollar en de positie die er staat is ook in dollar natuurlijk. Zolang de koers boven $15 blijft zullen al mijn stuks de deur uitgaan.
Dollar 10% gezakt op een paar maanden...
Dollar 10% gezakt op een paar maanden...
72% aandelen, 18% obligaties, 10% cash
- stockzombie
- VIP member

- Contacteer:
- stockzombie
- VIP member

- Contacteer:
GameStop 2023 bonds now at all-time highs of $102.