Gedeeltelijke terugbetaling lening
TIP
Gedeeltelijke terugbetaling lening
Beste,
ongeveer 2 weken geleden deed ik een gedeeltelijke terugbetaling van de lening.
Tot op vandaag heb ik nog niets vernomen.
Na de storting had ik een mail gestuurd met de vraag of ik nog iets moest ondernemen. Afwachten was het antwoord.
Heeft iemand hier ervaring mee?
Hoelang duurt dit tegen dat de hoofdzetel dit ongeveer verwerkt?
Bedankt!
ongeveer 2 weken geleden deed ik een gedeeltelijke terugbetaling van de lening.
Tot op vandaag heb ik nog niets vernomen.
Na de storting had ik een mail gestuurd met de vraag of ik nog iets moest ondernemen. Afwachten was het antwoord.
Heeft iemand hier ervaring mee?
Hoelang duurt dit tegen dat de hoofdzetel dit ongeveer verwerkt?
Bedankt!
Re: Gedeeltelijke terugbetaling lening
Ik kreeg een nieuw aflossingsplan die van toepassing was indien ik binnen die maand betaalde wat ik ook gedaan heb. Tegen de vervaldatum van de maandelijkse aflossing werd het nieuwe aflossingsbedrag ingehouden (crelan).
Mis geen enkele kans om te besparen.
Krijg de beste tips en aanbiedingen rechtstreeks in uw mailbox
Uitschrijven kan altijd. We respecteren uw privacy.
-
WerkendeMama
- Jr. Member

- Contacteer:
Re: Gedeeltelijke terugbetaling lening
Wij betaalden 1 lening volledig af. Dus geen nieuwe ssv nodig.
Een andere lening lieten we herzien. Nieuwe aflossingstabel gekregen, wederbeleggingsvergoeding betaald (half oktober), maar op 1/11/14 zou die nieuwe aflossing moeten beginnen, het ging nog steeds niet van de rekening. Wij hopen op een maand gratis, waarom niet, hoop doet leven...
Een andere lening lieten we herzien. Nieuwe aflossingstabel gekregen, wederbeleggingsvergoeding betaald (half oktober), maar op 1/11/14 zou die nieuwe aflossing moeten beginnen, het ging nog steeds niet van de rekening. Wij hopen op een maand gratis, waarom niet, hoop doet leven...