geld opnamen bij bpost betalend?
TIP
Gebruik de spaargids tools gratis zichtrekeningen
- Simulator zichtrekeningen
Re: geld opnamen bij bpost betalend?
Het gaat er niet om dat we liever zouden hebben dat een bank zus of zo werkt. Ik geef steeds aan dat ik akkoord ga dat "meer voor minder" goed is als je 't kan krijgen. Wat ik me afvraag is eerder: waarom je enerzijds druk maken over iets dat je anderzijds al aanvaard hebt? Als je graag koffie drinkt, zou je het dan als "wraakroepend" beschrijven dat je ervan naar 't W.C. moet? Mensen laten zich te vaak leiden door de intensiteit van hun emoties en vervangen nuchtere analyse door argumentaties op basis van wit-versus-zwart karakteriseringen.
Ik heb doorgaans geen dwingende behoefte aan instant overschrijvingen, ik vind het enkel een beetje (veel) schaamteloos van de financiële sector dat ze dit nu min of meer als een ei van Columbus komen presenteren, terwijl zoiets in feite na 40 jaar informatica al minstens 30 jaar de norm had moeten zijn.
Meestal is een overschrijving maar 1 dag onderweg, maar dat zoiets in een weekend met daarna een brugdag en een feestdag tot 5 dagen moet duren is toch echt middeleeuws ? (misschien zelfs voor Kumquat
Waarom zouden de banken iets veranderen die al jaren "voldoende" werken; de system zijn volledig afgeschreven en vragen een lage kost om draaiend te houden.Nete schreef: ↑4 augustus 2020, 09:10 Ik heb doorgaans geen dwingende behoefte aan instant overschrijvingen, ik vind het enkel een beetje (veel) schaamteloos van de financiële sector dat ze dit nu min of meer als een ei van Columbus komen presenteren, terwijl zoiets in feite na 40 jaar informatica al minstens 30 jaar de norm had moeten zijn.
Meestal is een overschrijving maar 1 dag onderweg, maar dat zoiets in een weekend met daarna een brugdag en een feestdag tot 5 dagen moet duren is toch echt middeleeuws ? (misschien zelfs voor Kumquat)
Het implementeren van "instant overschrijvingen" heeft geld en energie gekost aan de bank. Wat het je het liefst: dat de gebruiker betaalt of dat iedereen (indirect) betaalt. Gratis bestaat niet!
Passief lange-termijn belegger in breed-gediversifieerde indexfondsen, geïnspireerd door Bogleheads.org.
Ik geef geen advies, ik ben gewoon een internet amateur - > doe steeds je eigen onderzoek en berekeningen.
Ik geef geen advies, ik ben gewoon een internet amateur - > doe steeds je eigen onderzoek en berekeningen.
De vraag is natuurlijk of ze met al die miljarden die ze mogen in bewaring houden op spaar- en zichtrekeningen niet voldoende betaald zijn.
De miljarden die mensen er staan hebben openen dan weer een deur naar de verkoop van meer lucratieve diensten en producten.
De miljarden die mensen er staan hebben openen dan weer een deur naar de verkoop van meer lucratieve diensten en producten.