Geld verdwenen na overschrijving
TIP
Gebruik onze tools
spaarrentes vergelijken
- Simulatie van uw rendement
- Vergelijk kredietwaardigheid
Re: Geld verdwenen na overschrijving
inderdaad, en dit kan ook de oorzaak zijn van die "vertraging' ( in het beste geval )
men raadt aan om rekeningen een paar maanden dubbel te laten bestaan
men raadt aan om rekeningen een paar maanden dubbel te laten bestaan
Ja, dat had ik beter gedaan. Maar wou de rekening afsluiten aangezien er vanaf 1/1 kosten voor betaald moeten worden en met de feestdagen die er aan kwamen wou ik dat zo snel mogelijk regelen.
Je had de rekening kunnen afsluiten met het geld er nog op. Heb ik vroeger ook gedaan bij Fortis. Stonden nog vervallen intresten op ofzo iets. Cash meegekregen toen. Kon het ook op andere rekening laten storten.
Nuja daar ben je nu nix Mee. Gewoon even afwachten best. Zou er nog niet wakker van liggen...
Nuja daar ben je nu nix Mee. Gewoon even afwachten best. Zou er nog niet wakker van liggen...
Er is maar 1 ding dat ik wat negatief ervaar aan beobank en dat is dat een storting op mijn kredietkaart er maar tergend laat opkomt. Dat duurt altijd erg lang. Een dag langer, minimum, dan bij een andere overschrijving.
Geen idee op de zichtrekening daar. Die heb ik er niet.
Logica : ing gaat veel werk hebben in deze periode en minder volk. Als ze de afsluiting nog manueel moeten verwerken, misschien intresten en kosten verrekenen vooraleer de storting wordt gedaan, jouw dossier in de file staat door de nieuwe tarieven en meer werk. .
Overschrijvingen gaan bij ING heel snel naar eender welke bank. Ik zou gokken dat de eigenlijke overschrijving nog niet gedaan is.. anders moest het geld er al zijn.
Komt in orde , gewoon nog wat geduld hebben.
Geen idee op de zichtrekening daar. Die heb ik er niet.
Logica : ing gaat veel werk hebben in deze periode en minder volk. Als ze de afsluiting nog manueel moeten verwerken, misschien intresten en kosten verrekenen vooraleer de storting wordt gedaan, jouw dossier in de file staat door de nieuwe tarieven en meer werk. .
Overschrijvingen gaan bij ING heel snel naar eender welke bank. Ik zou gokken dat de eigenlijke overschrijving nog niet gedaan is.. anders moest het geld er al zijn.
Komt in orde , gewoon nog wat geduld hebben.
- CarpeNoctem
- Verbannen Gebruiker
Het gaat wel even snel/traag als van een andere bank maar ik denk dat de software van Beobank een beetje anders werkt.
Als ik een overschrijving (van Keytrade) naar mijn kredietkaart bij Beobank doe staat dat er D+1 op maar zie je de effectieve storting pas op D+2. Maar op D+1 ('s avonds) kun je het wel al merken aan je beschikbaar saldo dat verhoogd is met de storting.
A government that robs Peter to pay Paul can always depend on the support of Paul.
Sorry to be a free speech absolutist. (© Elon Musk)
“I have never understood why it is "greed" to want to keep the money you have earned but not greed to want to take somebody else's money.” ― Thomas Sowell
Sorry to be a free speech absolutist. (© Elon Musk)
“I have never understood why it is "greed" to want to keep the money you have earned but not greed to want to take somebody else's money.” ― Thomas Sowell
misschien is je vrouw wel met dat geld gaan shoppen
Carpe dat merk ik ook.
Precies of beobank heeft meer tijd nodig in hun software voor dit alles.
Precies of beobank heeft meer tijd nodig in hun software voor dit alles.
hoelang de bank over het geld beschikt hoemeer ze eraan verdienen
DB (Debielebank) kent er op dat vlak anders ook wel wat van
DB (Debielebank) kent er op dat vlak anders ook wel wat van
-
- Hero Member
- Contacteer:
Absoluut, van alle banken waar ik klant ben is DB absoluut de slechtste van de klas ... onwaarschijnlijk hoe lang alles daar duurt voor een bank met internationaal karakter!
Ik dacht gelezen te hebben dat vanaf 01/01/19 het geld onmiddellijk op de rekeningen werd overgeschreven.
Van Fortis naar KBC, duurt dan nog maar 10 minuten maximum bijvoorbeeld. Nu soms een dikke week...
Maar ik vind dit niet meer terug... Was ergens in een artikel ' dit verandert vanaf 1 januari'. Maar vind het dus niet meer terug.
Van Fortis naar KBC, duurt dan nog maar 10 minuten maximum bijvoorbeeld. Nu soms een dikke week...
Maar ik vind dit niet meer terug... Was ergens in een artikel ' dit verandert vanaf 1 januari'. Maar vind het dus niet meer terug.
Ik denk dat je het hebt over de flitsoverchrijvingen. Die zijn nog niet voor 1 januari, maar zeker voor 2019.
Van Fortis naar KBC : een week ?
Als je het papiertje zelf binnenbrengt dan toch ?
Als je de overschrijving online doet gaat het toch sneller dan dat..
Van Fortis naar KBC : een week ?
Als je het papiertje zelf binnenbrengt dan toch ?
Als je de overschrijving online doet gaat het toch sneller dan dat..
"Instantoverschrijvingen mogelijk vanaf januari"
Het gaat om Argenta, Bank de Kremer, Bank J. Van Breda & C°, Bank Nagelmackers, Belfius Bank, BNP Paribas Fortis, CBC Banque, CPH Banque, Crelan, Europabank, Fintro, Hello bank!, ING België, KBC Bank, KBC Brussels en vdk bank.
De bekendste afwezigen zijn AXA Bank en Deutsche Bank.
https://www.tijd.be/ondernemen/banken/i ... 59526.html
Het gaat om Argenta, Bank de Kremer, Bank J. Van Breda & C°, Bank Nagelmackers, Belfius Bank, BNP Paribas Fortis, CBC Banque, CPH Banque, Crelan, Europabank, Fintro, Hello bank!, ING België, KBC Bank, KBC Brussels en vdk bank.
De bekendste afwezigen zijn AXA Bank en Deutsche Bank.
kerstkadoo van grootouders de 24e overgeschreven, vrijdags op mijn rekening.
Nuja, uitzonderlijke periode ook wel zeker...
Nuja, uitzonderlijke periode ook wel zeker...
Er is al veel met de startdatum gegoocheld in het verleden. Het had er al enkele maanden moeten zijn.J Lawieck schreef: ↑30 december 2018, 14:13 De bekendste afwezigen zijn AXA Bank en Deutsche Bank.[/i]
Het artikel van 'de tijd' is van oktober, net zoals de laatste mededeling van Febelfin waar men van 'begin 2019' spreekt.
Bpost Bank zit ook niet in de lijst , by the way. Beobank zie ik ook niet in het lijstje, evenmin Keytrade, ..
Voodoo : van waar naar waar was de overschrijving ? Elektronisch ingegeven of met een formulier ?
Was van Fortis naar KBC. Via E-banking.
Nu ik heb een lening bij mijn ouders lopen en stort hun elke maand een soort aflossing. Zij moeten soms ook dagen wachten vooraleer ze het geld zien. Is ook al eens een week geweest, was wel met olhHemvaart dacht ik.
Nu ik heb een lening bij mijn ouders lopen en stort hun elke maand een soort aflossing. Zij moeten soms ook dagen wachten vooraleer ze het geld zien. Is ook al eens een week geweest, was wel met olhHemvaart dacht ik.