Geld weghalen webspaarrekening Record
TIP
Gebruik onze tools
spaarrentes vergelijken
- Simulatie van uw rendement
- Vergelijk kredietwaardigheid
Geld weghalen webspaarrekening Record
Ik heb in april een webspaarrekening geopend bij Record omdat die toen een mooi rendement gaven,
als ik nu kijk is deze nu een heel stuk gezakt in rendement en overweeg ik mijn geld te verplaatsten.
Dus mijn centen staat er nu pakweg een half jaar, nu is mijn vraag doe ik verlies door mijn centen nu
weg te halen en te verplaatsen naar ergens anders? Of laat ik die beter staan tot het einde van het jaar
of tot in april van volgend jaar???
Ik kan tot een kwart meer krijgen bij een andere bank.
Groeten
als ik nu kijk is deze nu een heel stuk gezakt in rendement en overweeg ik mijn geld te verplaatsten.
Dus mijn centen staat er nu pakweg een half jaar, nu is mijn vraag doe ik verlies door mijn centen nu
weg te halen en te verplaatsen naar ergens anders? Of laat ik die beter staan tot het einde van het jaar
of tot in april van volgend jaar???
Ik kan tot een kwart meer krijgen bij een andere bank.
Groeten
Re: Geld weghalen webspaarrekening Record
Geen enkele spaarrekening brengt nog iets op. Je kan kiezen tussen 'niks' en twee keren 'niks'. Als je je geld nu weghaalt bij de WSR dan verlies je je getrauwheidspremie, en als je dat geld nu op een andere bank zet, die een halve-scheet méér rente geeft, dan laten die waarschijnlijk hun rente ook zakken na enkele maanden. Dus je mag kiezen tussen cholera en de pets!
Mis geen enkele kans om te besparen.
Krijg de beste tips en aanbiedingen rechtstreeks in uw mailbox
Uitschrijven kan altijd. We respecteren uw privacy.