Geldautomaten BNPFortis liggen nationaal plat
TIP
Gebruik de spaargids tools gratis zichtrekeningen
- Simulator zichtrekeningen
Geldautomaten BNPFortis liggen nationaal plat
Iemand enig idee naar de reden? Er wordt zeer karig gecommuniceerd, ik kreeg er niet meer uit dan dat het een nationaal probleem is, verder konden of wilden ze niet meer vertellen.
Verder geen probleem, mijn portefeuille is zoals de tank van mijn wagen. Altijd minstens halfvol en bij halfleeg wordt er bijgetankt. Maar ik vraag me wel af wat het probleem is en of er algemeen geheimzinnig wordt gedaan.
Verder geen probleem, mijn portefeuille is zoals de tank van mijn wagen. Altijd minstens halfvol en bij halfleeg wordt er bijgetankt. Maar ik vraag me wel af wat het probleem is en of er algemeen geheimzinnig wordt gedaan.
The tree of liberty must be refreshed from time to time with the blood of patriots and tyrants. Thomas Jefferson.
Freedom is not free.
Freedom is not free.
Re: Geldautomaten BNPFortis liggen nationaal plat
Het geld zal op zijn??? niks cash meer...
Er zijn nog andere banken die geldautomaat hebben waar misschien wel nog geld inzit.
Er zijn nog andere banken die geldautomaat hebben waar misschien wel nog geld inzit.
Mis geen enkele kans om te besparen.
Krijg de beste tips en aanbiedingen rechtstreeks in uw mailbox
Uitschrijven kan altijd. We respecteren uw privacy.
Zal wel zeker. Of misschien liggen gewoon alle geldautomaten in Belziek plat? Vandaar dat ik dacht dat dit de uitgelezen plek is om de vraag te stellen. Van BNP kreeg ik enkel wat ik zelf ook kon vaststellen.
The tree of liberty must be refreshed from time to time with the blood of patriots and tyrants. Thomas Jefferson.
Freedom is not free.
Freedom is not free.
Ik kreeg vandaag een vraag van BNP om een enquête in te vullen na een contact op 29/11.
Al lang geen contact meer gehad met BNP....
Ook vandaag en gisteravond krijg ik een overschrijving van ING zichtrekening naar Beobank step up niet verstuurd. Het systeem zegt dat de rekening niet meer bestaat of het nummer niet juist is of nog wat.
Maar het is altijd al hetzelfde voorgeprogrammeerde nummer geweest.
Van bij Belfius naar Beobank dan weer wel gelukt...
Van ING naar Belfius werkt ook. Maar het is een instant overschrijving die ik niet direct zie aankomen, ook nog niet na 10 minuten.
Toeval of niet ...? Niet alles gaat normaal vandaag.
Al lang geen contact meer gehad met BNP....
Ook vandaag en gisteravond krijg ik een overschrijving van ING zichtrekening naar Beobank step up niet verstuurd. Het systeem zegt dat de rekening niet meer bestaat of het nummer niet juist is of nog wat.
Maar het is altijd al hetzelfde voorgeprogrammeerde nummer geweest.
Van bij Belfius naar Beobank dan weer wel gelukt...
Van ING naar Belfius werkt ook. Maar het is een instant overschrijving die ik niet direct zie aankomen, ook nog niet na 10 minuten.
Toeval of niet ...? Niet alles gaat normaal vandaag.