Spaargids logo
Contact
  • FR
Log in
  • Al uw aanvragen op één plaats
  • Beheer uw newsletter voorkeuren
  • Praat mee op ons forum
Inloggen
Of

Nieuw bij spaargids.be?

Account aanmaken
  • Energie
    Vergelijken
      Gas & elektriciteit Elektriciteit Gas Promoties en kortingen
    Voor bedrijven
      Grote bedrijven Kmo’s
    Algemeen
      Verhuisdienst Leveranciers Nieuws Veelgestelde vragen
    Duurzaam wonen
      Zonnepanelen kopen Spouwmuurisolatie kopen Zoldervloerisolatie kopen Thuisbatterij kopen
    Nieuws
  • Financiën
    Sparen
      Spaarproducten
      Spaarrekening Termijnrekening Kasbons Baby-en jongerenrekening Simulator spaarrekeningen Rating en reviews banken
      Fiscaal sparen
      Pensioensparen Langetermijnsparen
      Zelfstandigen
      VAPZ IPT POZ
    Lenen
      Wonen
      Hypothecaire lening Verbouwingslening Energielening Overbruggingskrediet Simulator woonkrediet Kosten herfinanciering
      Voertuigen
      Autolening Fietslening Motorlening Mobilhomelening

Andere leningen
      Persoonlijke lening Geldreserves Samenvoegen van leningen Crowdfunding
    Beleggen
      Beleggingsfondsen Beleggingsplannen Rendementen beleggingsplannen Crowdlending Fondsenaanbod banken Pensioenspaarfondsen Private banking
    Betalen
      Zichtrekeningen VISA Mastercard
    Forum
    Nieuws
  • Verzekeringen
    Autoverzekering
      Autoverzekering vergelijken Autoverzekering afsluiten Autoverzekering overstappen
    Brandverzekering
      Brandverzekering vergelijken Brandverzekering afsluiten
    Schuldsaldoverzekering
    Andere verzekeringen
      Tak 23 beleggingsverzekering Tak 21 spaarverzekering Reisverzekeringen Uitvaartverzekering
    Nieuws
  • Telecom
    Vergelijken
      Telecom vergelijken Telecom abonnementen Smartphones met abonnement Vergelijk snel Providers
    Meest gekozen
      Internet+TV+Mobiel+Vaste lijn Internet+TV+Mobiel Internet+TV+Vaste lijn Internet+Mobiel Internet+Vaste lijn Internet+TV Mobiel Internet
    Nieuws
    FAQ
  • Ziekenfondsen
    Vergelijken
      Ziekenfondsen vergelijken
    Algemeen
      Overzicht ziekenfondsen Aansluiten ziekenfonds Veranderen ziekenfonds Mutualiteit kiezen
    Ziekenfondsen
      Christelijke Mutualiteit Helan LM Mutplus.be LM Oost-Vlaanderen LM Plus NZVL Solidaris Solidaris Brabant VNZ
    Nieuws
  • Lenen
  • Sparen
  • Beleggen
  • Betalen
  • Pensioen
  • Forum
  • Nieuws
Spaargids logo
Log in
  • Al uw aanvragen op één plaats
  • Beheer uw newsletter voorkeuren
  • Praat mee op ons forum
Inloggen
Of

Nieuw bij spaargids.be?

Account aanmaken
  • Energie
    Vergelijken
    • Gas & elektriciteit
    • Elektriciteit
    • Gas
    • Promoties en kortingen
    Voor bedrijven
    • Grote bedrijven
    • Kmo’s
    Algemeen
    • Verhuisdienst
    • Leveranciers
    • Nieuws
    • Veelgestelde vragen
    Duurzaam wonen
    • Zonnepanelen kopen
    • Spouwmuurisolatie kopen
    • Zoldervloerisolatie kopen
    • Thuisbatterij kopen
    Nieuws
  • Financiën
    Sparen
    • Spaarproducten
    • Spaarrekening
    • Termijnrekening
    • Kasbons
    • Baby-en jongerenrekening
    • Simulator spaarrekeningen
    • Rating en reviews banken
    • Fiscaal sparen
    • Pensioensparen
    • Langetermijnsparen
    • Zelfstandigen
    • VAPZ
    • IPT
    • POZ
    Lenen
    • Wonen
    • Hypothecaire lening
    • Verbouwingslening
    • Energielening
    • Overbruggingskrediet
    • Simulator woonkrediet
    • Kosten herfinanciering
    • Voertuigen
    • Autolening
    • Fietslening
    • Motorlening
    • Mobilhomelening
    • Andere leningen
    • Persoonlijke lening
    • Geldreserves
    • Samenvoegen van leningen
    • Crowdfunding
    Beleggen
    • Beleggingsfondsen
    • Beleggingsplannen
    • Rendementen beleggingsplannen
    • Crowdlending
    • Fondsenaanbod banken
    • Pensioenspaarfondsen
    • Private banking
    Betalen
    • Zichtrekeningen
    • VISA
    • Mastercard
    Forum
    Nieuws
  • Verzekeringen
    Autoverzekering
    • Autoverzekering vergelijken
    • Autoverzekering afsluiten
    • Autoverzekering overstappen
    Brandverzekering
    • Brandverzekering vergelijken
    • Brandverzekering afsluiten
    Schuldsaldoverzekering
    Andere verzekeringen
    • Tak 23 beleggingsverzekering
    • Tak 21 spaarverzekering
    • Reisverzekeringen
    • Uitvaartverzekering
    Nieuws
  • Telecom
    Vergelijken
    • Telecom vergelijken
    • Telecom abonnementen
    • Smartphones met abonnement
    • Vergelijk snel
    • Providers
    Meest gekozen
    • Internet+TV+Mobiel+Vaste lijn
    • Internet+TV+Mobiel
    • Internet+TV+Vaste lijn
    • Internet+Mobiel
    • Internet+Vaste lijn
    • Internet+TV
    • Mobiel
    • Internet
    Nieuws
    FAQ
  • Ziekenfondsen
    Vergelijken
    • Ziekenfondsen vergelijken
    Algemeen
    • Overzicht ziekenfondsen
    • Aansluiten ziekenfonds
    • Veranderen ziekenfonds
    • Mutualiteit kiezen
    Ziekenfondsen
    • Christelijke Mutualiteit
    • Helan
    • LM Mutplus.be
    • LM Oost-Vlaanderen
    • LM Plus
    • NZVL
    • Solidaris
    • Solidaris Brabant
    • VNZ
    Nieuws
Contact
  • Français
  • U bevindt zich hier:  Home Forum Spaargids Kroeg
  • Zoek
  • Forumoverzicht
  • Aanmelden
  • Snelle links
    • Onbeantwoorde onderwerpen
    • Actieve onderwerpen
    • Recente berichten
  • Zoek

Geldbeheer opties

Alle off-topic onderwerpen kunnen hier komen
Plaats reactie
  • Afdrukweergave
Uitgebreid zoeken
35 berichten
  • Vorige
  • 1
  • 2
  • 3
  • Volgende
Cydox
VIP member
VIP member
Contacteer:
Contacteer Cydox
Verstuur privébericht

Re: Geldbeheer opties

• Citeer

Bericht door Cydox » 31 oktober 2019, 14:14

beetjes off topic, maar:
Allez, dan hebben jullie de streamer die haar badwater bottelde en verkocht niet meegemaakt?

On topic: misschien kan een vriend inwonen en dit beheren, als terugverdienste kan dit deel uitmaken van mantelzorg? Geen idee als dit mogelijk is of niet en waaraan moet voldaan worden..
Any man whose errors take ten years to correct is quite a man.
Rookie investor

ludo
VIP member
VIP member
Contacteer:
Contacteer ludo
Verstuur privébericht

• Citeer

Bericht door ludo » 31 oktober 2019, 14:20

Twitch is een videosite gericht op het streamen van persoonlijke kanalen, waarbij computerspellen de hoofdmoot zijn. Iedereen kan er, via een eigen kanaal, uitzendingen maken over onderwerpen naar eigen keuze, en daar een publiek bij verzamelen.
Wikipedia

Kort gezegd, een site waar je video games kan kopen of streamen en met groep mensen online kan spelen,en er op wedden wie wint enzo.

annetje
VIP member
VIP member
Contacteer:
Contacteer annetje
Verstuur privébericht

• Citeer

Bericht door annetje » 31 oktober 2019, 14:27

Misschien moet Boontje eens denken aan een echte hobby, iets wat hij met passie kan doen, of gaan sporten. Tegenwoordig heb je in elke gemeente wel een loopgroep die 1 of meerdere avonden een rondje (of meer) loopt. Je maakt je hoofd leeg, verzet je gedachten, en het is nog leuk ook.
Of waarom niet iets in teamverband, dan leer je ook nog andere mensen kennen op de plek waar je nu bent gaan wonen. Dat zal de integratie ook vergemakkelijken, ipv 's avonds alleen achter een computer te zitten spelen...

anonymous

• Citeer

Bericht door anonymous » 1 november 2019, 17:25

Ik denk sowieso dat ik een beter evenwicht zou moeten zoeken.

Laten we zeggen dat buitenkomen voor mij een helse klus is. Dat is niet zo vanzelfsprekend. Maar als ik de dingen die me lokken aan de pc kan minderen maakt het ook makkelijker om de de 'verveling' buiten te komen.

Dat zoek ik nu eigenlijk wel. Ik ben aan het afwegen voor helemaal te stoppen met twitch maar ik merk toch 1 streamer dat ik zal missen die ik ook al in het echt gezien heb die klein is. Vind het dan leuk om die gewoon te supporten. Maar dat is natuurlijk ook geen goed idee.

Aan de andere kant nu volg ik nog maar 2 mensen n'a een compromis en ben ik dit weekend even sterk aan het twijfelen over 1 van de 2. Deze streamed nog vaak tijdens de nacht en das geen goede zaak.

Ik merk gewoon dat gamen ansich niet meer mijn probleem is ik kan eigenlijk zonder maar af en toe een spelletje is wel leuk. Ik focus me dan ook op twitch omdat dat 1 een uitgzvenrprobleem is en 2 een tijdverdrijf was die al de rest aan de kant zette.

Dus nu is het geef ik twitch op of doe ik het zoals ik het I prent.

Bij mij draait alles om tijd en bedoel dan echt als ik dit niet heb gedaan compenser ik het door het bv snachts te doen. Dus je kan zeggen ga meer buiten maar ik moet eerst zorgen dat ik tijd créer en das het moeilijke nu. Ik moet Loskomen van de verplichtingen. Ik heb een sterk verantwoordelijkheidsgevoel ook online en als ik de verplichting niet meer in zie van online te komen dan gaat het ook beter lukken want schrappen in men leven is heel moeilijk.

cpnx
Sr. Member
Sr. Member
Contacteer:
Contacteer cpnx
Verstuur privébericht

• Citeer

Bericht door cpnx » 1 november 2019, 20:00

Twitch account afsluiten

haelewyn
VIP member
VIP member
Contacteer:
Contacteer haelewyn
Verstuur privébericht

• Citeer

Bericht door haelewyn » 1 november 2019, 20:11

annetje schreef: ↑31 oktober 2019, 14:27 Misschien moet Boontje eens denken aan een echte hobby, iets wat hij met passie kan doen, of gaan sporten.
Bijverdienste zoeken als leverancier bij een spermabank...
Een lief zoeken .. Wie weet leest zijn perfecte partner gewoon mee en durft die hem niet PM'en.

CarpeNoctem
VIP member
VIP member
Contacteer:
Contacteer CarpeNoctem
Verstuur privébericht

• Citeer

Bericht door CarpeNoctem » 1 november 2019, 20:21

Cydox schreef: ↑31 oktober 2019, 14:14 dan hebben jullie de streamer die haar badwater bottelde en verkocht niet meegemaakt?
En hopla, ik heb weer moeten googelen ;)
The world we live in ...

Afbeelding
A government that robs Peter to pay Paul can always depend on the support of Paul.
Sorry to be a free speech absolutist. (© Elon Musk)
“I have never understood why it is "greed" to want to keep the money you have earned but not greed to want to take somebody else's money.” ― Thomas Sowell

neo

• Citeer

Bericht door neo » 1 november 2019, 21:14

Twitch ken ik van horen zeggen en van men maatjes. Ik snapte nooit wat men daar zo fijn aan vindt maar bon

Destijds was ik een beetje zoals je boonpwnz. Mijn enig doel in het leve was om te game. Hoewel ik daar in de week ni veel tijd in mocht steken, was mijn hoofd daar altijd mee bezig. Ik dacht altijd aan die enkele uren 's weekends wanneer ik mij daar in zal kunnen verdwalen. Ma het leve buiten da, het ging op autopilot.

Ik hoop dat ge beseft dat de mensen daar, die ge mogelijk support geeft via Twitch, vergeten ze na 1 dag uw bestaan wanneer ge stopt met volgen. Zo lang is hun geheugen en zo bondig zijn internet vriendschapen.

Als ge hen grote sommen had opgehoest en uw doneren een groot percentage was van hun inkomsten, gaan ze iets langer aan u denken. Uw geld, gelijk een drug voor een verslaafde, of meer bepaald de afwezigheid ervan, gaan ze voelen. Ze zullen natuurlijk zeggen dat ze U missen en het geld is slechts een extratje. Ge gaat daar blind in geloven.

Cold turkey gaan zou het best zijn maar de meesten zijn daar mentaal niet sterk genoeg voor. Indien ge totaal geen idee hebt wat ge zou doen moest het niet voor twitchen zijn, gaat ge statistisch gezien falen. Tenzij ge echt wilt stoppen vanbinnen. Wilt ge proberen? Log s in uw modem en blokkeer de twitch website, allerlei mirrors, proxy's en VPN's. Laat uw gezinslid of ne goede vriend het wachtwoord tot uw modem wijzigen zodat ge de aangebrachte veranderingen onmogelijk ongedaan kunt maken.

De andere optie zou een methode van kleine stappen zijn. Morgen kijkt ge enkel naar 2 streamers, even veel uur naar elke. Over morgen evenveel uur / 2 naar alle 2. De dag erna enkel de helft van de tijd naar 1 of een kwart naar elke. Later beslist om enkel naar 1 te kijken. Ge halveert de tijd totdat het geen zin meer heeft. Ondertussen moet op zoek gaan naar dingen die ge interesseren. Weet ge dit niet dan moet ge doodgewoon van alles proberen. Lees een boek over iets dat ge interesseert (maakt ni uit wa). Begin een simpelste schemaatje thuis oefening om uw lichaam wat sterker en gezonder te maken. Dit leert niet enkel discipline maar ook sterke wil.

Ik heb geen idee waar ge het geld vandaan haalt om die twitch mensen te steunen. Ik hoef het niet te weten. Indien het om uw ouders gaat, hoop ik tenminste dat ze rijk genoeg zijn om uw verspilling te laten gaan zonder zich daar zorgen over te maken. In alle andere gevallen probeer s om soms aan hen te denken aangezien ze normaal het best voor u willen en ge geeft hun hard gewerkte werkuren zo maar weg aan streamers die niks aan deze wereld, en belangrijker, aan uw persoonlijk leven bijdragen.

Indien u dit geld zelf had verdient, chapeau. Dit betekent dat u meer dan bovengemiddeld moet verdienen. Ik weet mij nog steeds tijden waarin ik als jobstudent in de afwas had gewerkt. Voordien was ik al gierig met geld. Nadien leerde ik pas wat de werkuur in het echt kost en hoeveel je van je leven moet afstaan om een slaafloon te bekomen. Ge leert pas dan wat de meest kostbare bezit is in het menselijk leven. En ge geeft die elke dag zo maar weg voor wat serotonine kicks in uw twitch verslaafde hersenen.

PS. Bekijk eens de film "Suicide Room". Misschien zullen uw ogen daardoor lichtjes meer opengaan.

Nefertari
VIP member
VIP member
Contacteer:
Contacteer Nefertari
Verstuur privébericht

• Citeer

Bericht door Nefertari » 5 november 2019, 13:18

boonpwnz schreef: ↑28 oktober 2019, 10:54 ...
Je hebt financiële bewindvoering waar mijn vader achter staat maar mijn moeder ziet dat weer niet zitten omdat ze denkt dat de persoon die bewindvoering zal hebben er gaat aan verdienen en dat wil ze niet.

Zijn er buiten financiële bewindvoering nog andere opties?

Feit is dat mijn ouders enige vorm van controle willen op mijn uitgaven.
Mijn echtgenoot is "voorlopig bewindvoerder" voor zijn zoon.
Dat gaat in ons geval uitsluitend over het beheer van zijn financiële zaken: de maandelijkse inkomsten en de normale uitgaven voor huur, therapie, dokters, kledij, huishoudgeld, zakgeld enz... Grote uitgaven zoals aankoop auto of woning horen daar niet bij.
Wat er wél of niet bij hoort wordt voor elke "te beschermen persoon" individueel beslist door de vrederechter.

Als ouder mag hij daarvoor niets aanrekenen. Dus geen extra onkosten voor de zoon.
In goede verstandhouding met onze zoon/stiefzoon, beslissen wij samen met hem over hoeveel hij nodig heeft voor zijn dagdagelijkse uitgaven en hoeveel hij extra bijkrijgt voor speciale gelegenheden, kledij, vakantie, enz...
Onze ervaring is, dat personen met "een onbekende" bewindvoerder, zoals een advocaat, meestal niet tevreden zijn omdat dit te onpersoonlijk is.

Iedereen kan bij het vredegerecht een aanvraag doen om een bewindvoerder aan te stellen; zichzelf daarvoor aanbieden; of later aan de vrederechter laten weten indien je het als bewindvoerder niet meer ziet zitten; of indien je als "te beschermen persoon" een andere bewindvoerder wenst.

ludo
VIP member
VIP member
Contacteer:
Contacteer ludo
Verstuur privébericht

• Citeer

Bericht door ludo » 5 november 2019, 13:25

Nefertari schreef: ↑5 november 2019, 13:18
boonpwnz schreef: ↑28 oktober 2019, 10:54 ...
Je hebt financiële bewindvoering waar mijn vader achter staat maar mijn moeder ziet dat weer niet zitten omdat ze denkt dat de persoon die bewindvoering zal hebben er gaat aan verdienen en dat wil ze niet.

Zijn er buiten financiële bewindvoering nog andere opties?

Feit is dat mijn ouders enige vorm van controle willen op mijn uitgaven.
Dat gaat in ons geval uitsluitend over het beheer van zijn financiële zaken: de maandelijkse inkomsten en de normale uitgaven voor huur, therapie, dokters, kledij, huishoudgeld, zakgeld enz... Grote uitgaven zoals aankoop auto of woning horen daar niet bij.
Wat er wél of niet bij hoort wordt voor elke "te beschermen persoon" individueel beslist door de vrederechter.

Als ouder mag hij daarvoor niets aanrekenen. Dus geen extra onkosten voor de zoon.
In goede verstandhouding met onze zoon/stiefzoon, beslissen wij samen met hem over hoeveel hij nodig heeft voor zijn dagdagelijkse uitgaven en hoeveel hij extra bijkrijgt voor speciale gelegenheden, kledij, vakantie, enz...
Onze ervaring is, dat personen met "een onbekende" bewindvoerder, zoals een advocaat, meestal niet tevreden zijn omdat dit te onpersoonlijk is.

Iedereen kan bij het vredegerecht een aanvraag doen om een bewindvoerder aan te stellen; zichzelf daarvoor aanbieden; of later aan de vrederechter laten weten indien je het als bewindvoerder niet meer ziet zitten; of indien je als "te beschermen persoon" een andere bewindvoerder wenst.
Als een bewindvoerder door de vrederechter wordt aangesteld, geraak je er nooit meer vanaf...
Die bewindvoerder die paar honderd dossiers zo behandeld ,laat zo maar zijn inkomsten niet gaan laten dalen... Ik ken persoonlijk iemand die in die situatie zit... Zelf mag hij niets doen, en of om zijn dagelijks beheer onder de knie te krijgen. Hij krijgt wekelijks leefgeld, en daar moet hij het mee doen. Wil hij kledy kopen,of een yskast/stofzuiger ea. moet hij offerte binnenbrengen, om goedkeuring te krijgen enz. enz.

Brembos
VIP member
VIP member
Contacteer:
Contacteer Brembos
Verstuur privébericht

• Citeer

Bericht door Brembos » 5 november 2019, 18:45

Zatte Ludo (schoon verdiep , Antwerpen) kan u zeker met raad en daad bijstaan om af te kicken van uw verslaving.

Nefertari
VIP member
VIP member
Contacteer:
Contacteer Nefertari
Verstuur privébericht

• Citeer

Bericht door Nefertari » 6 november 2019, 11:15

ludo schreef: ↑5 november 2019, 13:25
Nefertari schreef: ↑5 november 2019, 13:18

Als een bewindvoerder door de vrederechter wordt aangesteld, geraak je er nooit meer vanaf...
Die bewindvoerder die paar honderd dossiers zo behandeld ,laat zo maar zijn inkomsten niet gaan laten dalen... Ik ken persoonlijk iemand die in die situatie zit... Zelf mag hij niets doen, en of om zijn dagelijks beheer onder de knie te krijgen. Hij krijgt wekelijks leefgeld, en daar moet hij het mee doen. Wil hij kledy kopen,of een yskast/stofzuiger ea. moet hij offerte binnenbrengen, om goedkeuring te krijgen enz. enz.
Ik ken ook veel gevallen van mensen (lotgenoten van onze zoon) die niet tevreden zijn, maar meestal beseffen ze niet dat dit ook ánders kan en dat ze wél van die zogezegde "vervelende advocaat" kunnen afraken.

Daarom dat ik "onze" situatie hier kwam uitleggen.
In het geval dat een close familielid de bewindvoering kan doen, hebben beide partijen de vrijheid om dit op een persoonlijke manier in te vullen (onze zoon krijgt wat hij écht nodig heeft en heeft niets tekort), én er zijn geen extra onkosten aan verbonden.

->Iedereen is vrij om bij het vredegerecht een andere (nieuwe) bewindvoerder aan te vragen (zélfs 'derden' die vermoeden dat er zaken mislopen, mogen dit melden en iemand anders aanvragen/voorstellen). Uiteraard zal de vrederechter niet om het even wie goedkeuren, maar alleen personen waarvan verwacht kan worden dat ze dit budgetbewust en op een eerlijke manier uitvoeren.

In ons geval werd dit zonder problemen aanvaard en dit gaat al jaren goed.

Timoootjex
Hero Member
Hero Member
Contacteer:
Contacteer Timoootjex
Verstuur privébericht

• Citeer

Bericht door Timoootjex » 26 februari 2020, 17:17

Ik heb men. Vorig account laten verdwijnen ben nu hier met men nieuw account.

Laatste tijd behoorlijk wat dingen veranderd.

Belangrijkste is dat ik nu in ocmw budgetbeheer ben ingestapt. Hoe lang weet ik niet maar feit is dat het ook onder druk van men ouders was.

Krijg 90 euro per week en maaltijdcheques mag ik ook gebruiken dus dat valt echt goed mee. Maaltijdcheques zijn 8 euro. Werk nu ook tijdelijk/permanent halftijds.

Yaris
VIP member
VIP member
Contacteer:
Contacteer Yaris
Verstuur privébericht

• Citeer

Bericht door Yaris » 26 februari 2020, 17:41

Welkom terug boonpwnz.

platin
VIP member
VIP member
Contacteer:
Contacteer platin
Verstuur privébericht

• Citeer

Bericht door platin » 27 februari 2020, 09:12

ludo schreef: ↑5 november 2019, 13:25

Hopelijk kijkt die bewindvoerder langer dan zijn neus lang is.
Een offerte voor een koelkast een dure zuinige of een goedkope niet energie zuinige.
Die kiest steeds voor de goedkoopste energie verslindende , die wil zo lang mogelijk bewind voerder blijven.
En daar loopt veel verkeerd , het korte termijn denken.
Laatst gewijzigd door platin op 27 februari 2020, 11:15, 1 keer totaal gewijzigd.
Estate Guru believer.

Plaats reactie
  • Afdrukweergave

35 berichten
  • Vorige
  • 1
  • 2
  • 3
  • Volgende

Terug naar “Kroeg”

Ga naar
  • Sparen
  • ↳   Spaarrekeningen
  • ↳   Vraag het aan de financiële instelling
  • ↳   Vraag het aan Assuralia
  • ↳   Vraag het aan BinckBank
  • ↳   Vraag het aan Evi
  • ↳   Vraag het aan MeDirect
  • ↳   Vraag het aan MoneYou
  • ↳   Vraag het aan NIBC
  • ↳   Vraag het aan Rabobank.be
  • ↳   Kasbons en termijnrekeningen
  • ↳   Tak21
  • ↳   Pensioensparen
  • ↳   Langetermijnsparen
  • ↳   VAPZ
  • Beleggen
  • ↳   Fondsen en aandelen
  • ↳   Tak23
  • ↳   Obligaties, gestructureerde producten en andere types beleggingen
  • Betalen & Kaarten
  • ↳   Zichtrekeningen & Bankkaarten
  • ↳   Kredietkaarten
  • Lenen
  • ↳   Woonleningen / Hypothecaire leningen
  • ↳   Auto-, verbouwing-, persoonlijke en andere leningen
  • Verzekeringen
  • ↳   Auto / Brand / Hospitalisatie
  • ↳   Schuldsaldoverzekeringen
  • ↳   Andere verzekeringen (ziekenfondsen, …)
  • Spaargids
  • ↳   Aankondigingen
  • ↳   Besparingstips
  • ↳   Kroeg
  • Forumoverzicht

Schrijf je in op onze nieuwsbrief!

& ontvang tips om te besparen
Spaargids logo

Blijf op de hoogte!

Vergelijken

• Energie
  • Financiën
  • Telecom
  • Verzekeringen
  • Ziekenfondsen

Financiën vergelijken

• Lenen
  • Sparen
  • Beleggen
  • Betalen
  • Verzekeringen

Info

• Over Mijnvergelijker.be
  • Contact
  • Vacatures

Blijf op de hoogte!

Gemiddeld 320.783 bezoekers per maand, de laatste 6 maanden.
  • Privacybeleid
  • Gebruiksvoorwaarden
  • Cookiebeleid
  • Privacy-instellingen
  • Hoe vergelijken we
  • Accessibility
DPG Media nv - Mediaplein 1, 2018 Antwerpen nr. 0432.306.234
Inschrijven voor de nieuwsbrief?

Blijf op de hoogte van recent nieuws, mogelijkheden om te besparen, interessante aanbiedingen, en andere tips via e-mail.

Wij respecteren uw privacy