GELUKIG KERSMIS EN GELUKIGE NIEWJAAR AAN IEDEREEN
Re: GELUKKIG KERSTMIS EN GELUKKIGE NIEUWJAAR AAN IEDEREEN
Ja, ze gaan hun paard in de living zetten. En denk je dat dieren die binnen zitten het vuurwerk niet horen. In Nederland 2 mensen waaronder een vierjarig kind dood omdat 2 nozems het nodig vinden om vuurwerk af te steken in de gang van een appartementsgebouw. Het zal uw kleine maar zijn.
En je vind het ook maar normaal dat politie en brandweer beschoten worden met vuurwerk? Mogen ze dan terugschieten?
Hoog tijd op een algemeen verbod voor vuurwerkverkoop aan particulieren.
Lees eens de Nederlandse kranten. Daar is het nog veel erger dan hier.
https://www.telegraaf.nl/nieuws/1819983 ... root-drama
https://www.nrc.nl/nieuws/2020/01/01/ro ... g-a3985428
Hopelijk zijn die allemaal blind. Zal ze leren.
Laatst gewijzigd door anonymous op 1 januari 2020, 21:35, 1 keer totaal gewijzigd.
Re: GELUKIG KERSMIS EN GELUKIGE NIEWJAAR AAN IEDEREEN
Blijkbaar hier om de de troubles op te lossen een heel linkse ( Poetin, Mao) dictatuur nodig.
Die nozems zullen rap weten waar aan toe.( recht naar Siberie)
Maar ja volgens de rechtse is hun dictatuur de solution.
Och ja , Beste wensen en een ongezond 2020 aan de elite hier op forum.
Voor de anderen een heel goede gezondheid dankzij de solidariteit.
Hopelijk gaan ze het snappen in 2020.
Blijkbaar is extreem rechts ( were di ... ), goed in het manipuleren van wat op de street plaats vind.
Kwestie van te zeggen de nozems .....
en hopelijk is bovenstaande leesbaar voor de elite.
Ja hun verleden dat zijn leugens
Die nozems zullen rap weten waar aan toe.( recht naar Siberie)
Maar ja volgens de rechtse is hun dictatuur de solution.
Och ja , Beste wensen en een ongezond 2020 aan de elite hier op forum.
Voor de anderen een heel goede gezondheid dankzij de solidariteit.
Hopelijk gaan ze het snappen in 2020.
Blijkbaar is extreem rechts ( were di ... ), goed in het manipuleren van wat op de street plaats vind.
Kwestie van te zeggen de nozems .....
en hopelijk is bovenstaande leesbaar voor de elite.
Ja hun verleden dat zijn leugens
Estate Guru believer.
Beste wensen en een gezond 2020 aan iedereen toegewenst.
Een ongezond 2020 toewensen zou ik nooit of te nimmer doen. Paul, ik weet niet wie of wat jij bent, tijdens mijn nieuwjaarswensen hield ik me zoals ieder jaar voor om telkens de positieve zaken in de mensen te zoeken.. maar jij maakt het met zo’n uitspraken wel moeilijker. Schrijffouten ok, maar zo’n achterlijke wensen, jongen...
Loop eens een dagje mee met mij in het ziekenhuis.. En ja, je zal maar al te graag repliceren met een uit jouw leven gegrepen situatie...
Een ongezond 2020 toewensen zou ik nooit of te nimmer doen. Paul, ik weet niet wie of wat jij bent, tijdens mijn nieuwjaarswensen hield ik me zoals ieder jaar voor om telkens de positieve zaken in de mensen te zoeken.. maar jij maakt het met zo’n uitspraken wel moeilijker. Schrijffouten ok, maar zo’n achterlijke wensen, jongen...
Loop eens een dagje mee met mij in het ziekenhuis.. En ja, je zal maar al te graag repliceren met een uit jouw leven gegrepen situatie...
[/quote]
Hou uw beesten 1 dag van de 365 binnen, zo moeilijk is dat toch niet...
[/quote]
- Hier wordt er gedurende 10 (!) dagen vuurwerk afgeschoten. Soms 2 enorme knallen midden in de nacht, soms om het kwartier tussen 17 en 23u.
- Dieren binnen houden is de oplossing niet. Een paard of een hond wordt gek van die knallen en kan zich serieus letsel aandoen door wild tekeer te gaan.
- Ook al verbiedt de burgemeester het vuurwerk, het lijkt me niet minder geweest te zijn dan vorig jaar.
- ...
Geen vuurwerk afsteken, zo moeilijk is dat toch niet ...
Hou uw beesten 1 dag van de 365 binnen, zo moeilijk is dat toch niet...
[/quote]
- Hier wordt er gedurende 10 (!) dagen vuurwerk afgeschoten. Soms 2 enorme knallen midden in de nacht, soms om het kwartier tussen 17 en 23u.
- Dieren binnen houden is de oplossing niet. Een paard of een hond wordt gek van die knallen en kan zich serieus letsel aandoen door wild tekeer te gaan.
- Ook al verbiedt de burgemeester het vuurwerk, het lijkt me niet minder geweest te zijn dan vorig jaar.
- ...
Geen vuurwerk afsteken, zo moeilijk is dat toch niet ...

- CarpeNoctem
- VIP member
- Contacteer:
Je kan toch moeilijk van onze trinitrotolueenTim verwachten tegen vuurwerk te zijn?

Euh, we zijn één dag ver in het nieuwe jaar. Nog dingen die je graag zou verboden zien?

Laatst gewijzigd door CarpeNoctem op 1 januari 2020, 23:11, 1 keer totaal gewijzigd.
A government that robs Peter to pay Paul can always depend on the support of Paul.
Sorry to be a free speech absolutist. (© Elon Musk)
“I have never understood why it is "greed" to want to keep the money you have earned but not greed to want to take somebody else's money.” ― Thomas Sowell
“I have never understood why it is "greed" to want to keep the money you have earned but not greed to want to take somebody else's money.” ― Thomas Sowell
Die 0,15 euro zegelrecht bij Argenta misschien ?
Voor de andere banken kunnen we het toelaten, maar Argenta zou dat toch uit eigen zak moeten betalen he ?
Voor de andere banken kunnen we het toelaten, maar Argenta zou dat toch uit eigen zak moeten betalen he ?
- CarpeNoctem
- VIP member
- Contacteer:
Ik heb zichtrekeningen bij Crelan, Keytrade, Hello Bank, MeDirect, Rabobank, ING, Beobank en Argenta.
Tot nader order is het enkel Argenta die dat zegelrecht doorrekent aan mij.
Je weet allicht dat ik niet erg te vinden ben voor verboden allerlei, dus laat Argenta maar doen. Maar dat mag mi wel bekend gemaakt worden.
Tot nader order is het enkel Argenta die dat zegelrecht doorrekent aan mij.
Je weet allicht dat ik niet erg te vinden ben voor verboden allerlei, dus laat Argenta maar doen. Maar dat mag mi wel bekend gemaakt worden.
A government that robs Peter to pay Paul can always depend on the support of Paul.
-
- VIP member
- Contacteer:
Dit jaar stond het al van 23 december als nieuwsbericht op de website met een duidelijke uitleg
bij die andere banken wordt het gewoon verrekend via de maandelijkse kost van de zichtrekeningen, maak je maar niet ongerust 
- CarpeNoctem
- VIP member
- Contacteer:
Ik weet niet welke zichtrekeningen jij gebruikt, maar de mijne zijn van de eerste tot de laatste zonder "maandelijkse kosten".
Enkel die van Argenta kost me dus iets, die befaamde 15 cent ...
Enkel die van Argenta kost me dus iets, die befaamde 15 cent ...
Meer dan 1 kind kopen, trollen op een forum, meer dan 10 ministers, ik kan nog wel even doorgaanCarpeNoctem schreef: ↑1 januari 2020, 23:05 Euh, we zijn één dag ver in het nieuwe jaar. Nog dingen die je graag zou verboden zien?![]()
Ik heb zichtrekeningen bij Belfius, KBC, Hello Bank (BNP), ING, AXA, Bpost Bank, Beobank.
Bij geen enkele moet ik IETS betalen.
Om helemaal eerlijk te zijn moet ik er aan toevoegen dat ik door een defecte kaart in 2018 of in 2019 de som van 8 euro (is duurder geworden nu) heb betaald voor het vroegtijdig vervangen van de bankkaart wegens defecte chip.
Bij de rest, die ik minder gebruik of helemaal niet : 0 euro kosten jaarlijks, al vele jaren lang.
Bij Belfius en Hello Bank en Beobank is er, ook in 2020, geen kost om geld af te halen aan een automaat van een andere bank.
Papieren overschrijvingen gebruik ik al jaren niet meer dus geen kosten.
Tweede mandataris voeg ik niet toe op de rekeningen, dus geen kosten.
Om (nog maar eens) te zeggen dat het fout is en een illusie is om te denken dat alleen Keytrade en Argenta gratis rekeningen hebben.
Bij geen enkele moet ik IETS betalen.
Om helemaal eerlijk te zijn moet ik er aan toevoegen dat ik door een defecte kaart in 2018 of in 2019 de som van 8 euro (is duurder geworden nu) heb betaald voor het vroegtijdig vervangen van de bankkaart wegens defecte chip.
Bij de rest, die ik minder gebruik of helemaal niet : 0 euro kosten jaarlijks, al vele jaren lang.
Bij Belfius en Hello Bank en Beobank is er, ook in 2020, geen kost om geld af te halen aan een automaat van een andere bank.
Papieren overschrijvingen gebruik ik al jaren niet meer dus geen kosten.
Tweede mandataris voeg ik niet toe op de rekeningen, dus geen kosten.
Om (nog maar eens) te zeggen dat het fout is en een illusie is om te denken dat alleen Keytrade en Argenta gratis rekeningen hebben.
Ooit al van een stal gehoord?

(Of in de gang kan ook nog.

Veel zaken zijn gevaarlijk in handen van idioten. Zo kan je alles afschaffen/verbieden.
1. vindT
2. Natuurlijk vind ik dat niet.
3. Dan ook geen bakstenen meer verkopen aan particulieren, ze kunnen die ook naar politie en brandweer gooien.
Zou de zaakvoerder van dit bedrijf een voorstander van vuurwerk zijn? Benieuwd of de verzekering dit zal vergoeden?
https://www.hln.be/in-de-buurt/merelbek ... ~a8b5f7ad/
https://www.hln.be/in-de-buurt/merelbek ... ~a8b5f7ad/
'waarschijnlijk'
En zelfs dan nog. Verbied dan ineens alles wat plezier geeft aan mensen.
Op reis gaan met een vliegtuig/auto/...? Ah nee hé, nutteloze verplaatsing. Daar kunnen accidenten mee gebeuren.
Kaarsen? Ah nee hé, dat veroorzaakt woningbranden.
Elektriciteit in uw huis? Zot jong! Hoeveel mensen worden er niet geëlektrocuteerd/kortsluitingen zijn er niet.
Iedereen in zijn vrije tijd in een dwangbuis tot ze weer moeten gaan werken.

1. Dat paard was niet op stal. De eigenaars konden tenminste toch iets van moeite doen voor hun paarden. Om 23u45 uw paard op stal doen op Oudejaarsavond. Van snugger gesproken...
2. https://www.ej.nl/paard/hoofdstellen-bitten/oornetjes/
3. Is uw kot afgebrand misschien door vuurwerk? Beetje voorzichtiger zijn dan volgende keer.