Gemeenschappelijke spaar en zichtrekening bij wie?
TIP
Gebruik onze tools
spaarrentes vergelijken
- Simulatie van uw rendement
- Vergelijk kredietwaardigheid
Gemeenschappelijke spaar en zichtrekening bij wie?
Hallo,
Mijn vriendin en ik wonen nu al eventjes samen. We willen een gemeenschappelijke spaar en zichtrekening openen. Nu de vraag bij wie? Zij is klant bij de KBC ik bij Dexia. Hoeft niet bij die banken te zijn een andere bank mag zeker ook. Welke bank is interessant? Kleinere banken behoren ook tot de optie. Opteren we best voor een online rekening of niet?
Bedankt alvast!
Mijn vriendin en ik wonen nu al eventjes samen. We willen een gemeenschappelijke spaar en zichtrekening openen. Nu de vraag bij wie? Zij is klant bij de KBC ik bij Dexia. Hoeft niet bij die banken te zijn een andere bank mag zeker ook. Welke bank is interessant? Kleinere banken behoren ook tot de optie. Opteren we best voor een online rekening of niet?
Bedankt alvast!
Re: Gemeenschappelijke spaar en zichtrekening bij wie?
vaganzza[at]spaargids[punt]be
Stem nu op de polls "Bij welke banken ben je klant?" en "Uw 3 banken met het meeste geld".
Ga naar "Spaarrekeningen", je vindt de topics steeds (bijna) bovenaan de lijst!
Stem nu op de polls "Bij welke banken ben je klant?" en "Uw 3 banken met het meeste geld".
Ga naar "Spaarrekeningen", je vindt de topics steeds (bijna) bovenaan de lijst!
Mis geen enkele kans om te besparen.
Krijg de beste tips en aanbiedingen rechtstreeks in uw mailbox
Uitschrijven kan altijd. We respecteren uw privacy.
Re: Gemeenschappelijke spaar en zichtrekening bij wie?
Eigenlijk kan het forum u daar weinig bij helpen. Je moet jezelf afvragen of je een bank wil die leningen geeft of niet, (veel) agentschappen heeft of helemaal geen, enzovoort... Eens over nadenken wat jullle écht willen en eens gaan vergelijken en dan kom je er wel ;)