Getekend krediet wijzigen, akte nog niet getekend
TIP
-
- Newbie
- Contacteer:
Getekend krediet wijzigen, akte nog niet getekend
Hallo
We hebben begin van de maand onze aanbodbrieven betreffende onze lening getekend, omdat de rente dan een lichte daling gekend heeft. Ondertussen vernam ik dat de rentes blijvend dalend zijn waardoor wij dus "te vroeg" getekend hebben. De akte is echter nog niet ondertekend, dit is voorzien voor begin april.
Kunnen we nog veranderen van lening (herziening of eventueel van bank) of is het daar te laat voor? Eventueel mits een tweede betaling van dossierkosten?
We hebben begin van de maand onze aanbodbrieven betreffende onze lening getekend, omdat de rente dan een lichte daling gekend heeft. Ondertussen vernam ik dat de rentes blijvend dalend zijn waardoor wij dus "te vroeg" getekend hebben. De akte is echter nog niet ondertekend, dit is voorzien voor begin april.
Kunnen we nog veranderen van lening (herziening of eventueel van bank) of is het daar te laat voor? Eventueel mits een tweede betaling van dossierkosten?
Re: Getekend krediet wijzigen, akte nog niet getekend
Je kan beginnen met aan die bank te vragen hoeveel ze van dat percentage gaan afdoen.
Bij mij hebben ze er zelfs spontaan iets afgedaan, nadat het getekend was.
Bij mij hebben ze er zelfs spontaan iets afgedaan, nadat het getekend was.
Mis geen enkele kans om te besparen.
Krijg de beste tips en aanbiedingen rechtstreeks in uw mailbox
Uitschrijven kan altijd. We respecteren uw privacy.