Getrouwheidspremie Online Spaarrekening
TIP
Gebruik onze tools
spaarrentes vergelijken
- Simulatie van uw rendement
- Vergelijk kredietwaardigheid
Getrouwheidspremie Online Spaarrekening
Beste, ik heb op 01/02/2010 een premium online spaarrekening geopend bij BNP. Dat geld staat daar nu nog en op 3 jan. 2011 heb ik alleen de basisrente ontvangen. Bij BNP zeggen ze dat ik de getrouwheidspremie pas op 31/12/2011 zal ontvangen. Klopt dit? Als dat zo is dan heb ik eigenlijk bijna een jaar verloren aan intresten van getrouwheidspremie of zie ik dat verkeerd? Al mijn heel leven klant bij Fortis maar heb nu toch serieuse twijfels. 
Re: Getrouwheidspremie Online Spaarrekening
een getrouwheidspremie krijg je pas na 12 maanden, jouw eerste jaar loopt dus af op 1 februari van dit jaar, en daarna start een tweede periode van een jaar, enz,mondeo17 schreef:Beste, ik heb op 01/02/2010 een premium online spaarrekening geopend bij BNP. Dat geld staat daar nu nog en op 3 jan. 2011 heb ik alleen de basisrente ontvangen. Bij BNP zeggen ze dat ik de getrouwheidspremie pas op 31/12/2011 zal ontvangen. Klopt dit? Als dat zo is dan heb ik eigenlijk bijna een jaar verloren aan intresten van getrouwheidspremie of zie ik dat verkeerd? Al mijn heel leven klant bij Fortis maar heb nu toch serieuse twijfels.
je bent dus niets verloren, het is alleen nu effe vervelend dit je afgelopen december geen getrouwheidspremie hebt gekregen, maar vanaf nu zul je dat elk jaar wel krijgen
Mis geen enkele kans om te besparen.
Krijg de beste tips en aanbiedingen rechtstreeks in uw mailbox
Uitschrijven kan altijd. We respecteren uw privacy.
Getrouwheidspremie is verworven maar wordt pas op 31/12 betaald. Je hebt dus niets verloren.mondeo17 schreef:Beste, ik heb op 01/02/2010 een premium online spaarrekening geopend bij BNP. Dat geld staat daar nu nog en op 3 jan. 2011 heb ik alleen de basisrente ontvangen. Bij BNP zeggen ze dat ik de getrouwheidspremie pas op 31/12/2011 zal ontvangen. Klopt dit? Als dat zo is dan heb ik eigenlijk bijna een jaar verloren aan intresten van getrouwheidspremie of zie ik dat verkeerd? Al mijn heel leven klant bij Fortis maar heb nu toch serieuse twijfels.
kn er mij iemand een mijstje geven van de banken die de 11 maanden regel toepassen ?
Dit wil toch zeggen dat je deze maand nog kunt storten om in 2011 interest de interest te kunnen ontvangen ?
Dit wil toch zeggen dat je deze maand nog kunt storten om in 2011 interest de interest te kunnen ontvangen ?
Volgens mij enkel volgende 3 banken:
Ethias
Banca Monte Paschi
BNPP Fortis (promoactie)
Ethias
Banca Monte Paschi
BNPP Fortis (promoactie)
vaganzza[at]spaargids[punt]be
Stem nu op de polls "Bij welke banken ben je klant?" en "Uw 3 banken met het meeste geld".
Ga naar "Spaarrekeningen", je vindt de topics steeds (bijna) bovenaan de lijst!
Stem nu op de polls "Bij welke banken ben je klant?" en "Uw 3 banken met het meeste geld".
Ga naar "Spaarrekeningen", je vindt de topics steeds (bijna) bovenaan de lijst!
Vaganzza schreef:Volgens mij enkel volgende 3 banken:
Ethias
Banca Monte Paschi
BNPP Fortis (promoactie)
Uit een persoonlijke mail ontvangen van ABN-Amro blijkbaar ook berekend pro rata temporis voor stortingen in januari 2011. Hopend dat het waar is...
Er is waarschijnlijk nog een mogelijkheid om de getrouwheidspremie TER BESCHIKKING te hebben. De rekening NU volledig afsluiten.
Zou ik alvast NIET NU doen want dan verliest vraagsteller de getrouwheidspremie die pas op 1 febr is verworven, rekening werd geopend op 01.02.2010. Na 1 febr kan de rekening afgesloten worden om eventueel die getrouwheidspremie sneller te ontvangen.Irdally schreef:Er is waarschijnlijk nog een mogelijkheid om de getrouwheidspremie TER BESCHIKKING te hebben. De rekening NU volledig afsluiten.
Excuseer, ik heb me vergist van datum. De afsluiting moet inderdaad gebeuren ten vroegste op de stortingsdatum + 1 jaar + 1 dag