Gezamelijke rekening aanvragen, reeds 2 persoonlijke rekeningen
Gezamelijke rekening aanvragen, reeds 2 persoonlijke rekeningen
Beste
Ik en mijn vriendin hebben elk persoonlijke rekeningen bij jullie instelling. Nu zouden we graag een gezamelijke rekening aanvragen. Moeten wij terug een bewijs van woonst meesturen? Of is enkel het aanvraagformulier voldoende?
Ik en mijn vriendin hebben elk persoonlijke rekeningen bij jullie instelling. Nu zouden we graag een gezamelijke rekening aanvragen. Moeten wij terug een bewijs van woonst meesturen? Of is enkel het aanvraagformulier voldoende?
- Rabobank.be
- Woordvoerder
- Contacteer:
Re: Gezamelijke rekening aanvragen, reeds 2 persoonlijke rekeningen
In principe volstaat het om ons enkel het aanvraagformulier toe te sturen. Aangezien u hier reeds een rekening heeft beschikken we al over een kopie van uw identiteitskaarten en adresbewijs. Als u enkel het aanvraagformulier opstuurt gelieve dan wel in het opmerkingen veld te vermelden dat u beiden reeds klant bent.
In de praktijk gaat het echter vlotter om uw aanvraagformulier en identiteitsdocumenten samen (en dus opnieuw) op te sturen. Zo vermijdt u dat deze nog in uw bestaande dossiers moeten worden opgezocht. Dit gaat meestal vlot maar af en toe komt het voor dat uw aanvraag toch pas iets later verwerkt kan worden.
In de praktijk gaat het echter vlotter om uw aanvraagformulier en identiteitsdocumenten samen (en dus opnieuw) op te sturen. Zo vermijdt u dat deze nog in uw bestaande dossiers moeten worden opgezocht. Dit gaat meestal vlot maar af en toe komt het voor dat uw aanvraag toch pas iets later verwerkt kan worden.
Mis geen enkele kans om te besparen.
Krijg de beste tips en aanbiedingen rechtstreeks in uw mailbox
Uitschrijven kan altijd. We respecteren uw privacy.