GNBP
TIP
GNBP
Ik weet niet wat ik hier moet van denken : http://finance.yahoo.com/news/genesis-b ... 00803.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Ik weet echter wél dat Singh de voormalige CEO is van IMUC .....
Beste mensen : dit is een aandeel met ENORM risico dus LET OP AUB !
Ikzelf ga een heel kleine positie innemen en rustig afwachten ; het kan natuurlijk nog verder dalen tot 0.01 (wat het ooit al gedaan heeft) maar ik kan mij NIET inbeelden dat mensen met een dergelijke pedigree zouden instappen in een blindganger ....dus denk ik dat het een winner gaat worden.... maar ja .... wie ben ik hé ?
Wat ik ook afleid uit dit artikel is dat er veel instroom is van brains naast Singh...He has been active in the field of cancer vaccine therapeutics, having co-founded and served as a director of ImmunoCellular Therapeutics (IMUC), which is developing a brain cancer vaccine, and currently serving as the Chairman of the Board of Galena Biopharma (GALE), which is developing a breast cancer vaccine.
Beste mensen : dit is een aandeel met ENORM risico dus LET OP AUB !
Ikzelf ga een heel kleine positie innemen en rustig afwachten ; het kan natuurlijk nog verder dalen tot 0.01 (wat het ooit al gedaan heeft) maar ik kan mij NIET inbeelden dat mensen met een dergelijke pedigree zouden instappen in een blindganger ....dus denk ik dat het een winner gaat worden.... maar ja .... wie ben ik hé ?
I don't drink. You know, the routine grind drives me to drink. Tragedy, I take straight.
Re: GNBP
Een rare voorgeschiedenis heeft dat bedrijf, niet? Van IT naar biopharma
Of gebeurt dat wel meer?
"Until March 2010, we were known as Freight Management Corp., and we were engaged in the development of an internet-based, intelligent online system for business owners, freight forwarders in the shipping/freight industry and export/import industry."
"Until March 2010, we were known as Freight Management Corp., and we were engaged in the development of an internet-based, intelligent online system for business owners, freight forwarders in the shipping/freight industry and export/import industry."
Mis geen enkele kans om te besparen.
Krijg de beste tips en aanbiedingen rechtstreeks in uw mailbox
Uitschrijven kan altijd. We respecteren uw privacy.
idd een rare bocht die werd genomen :hier de uitleg
http://www.faqs.org/sec-filings/110901/ ... Q.A/R7.htm" onclick="window.open(this.href);return false;As a result of the acquisition of the assets related to the Anti-CD55+ Antibody Program and the License Agreement, we abandoned our plan to engage in the internet-based, freight forwarders’ shipping/freight business, and have commenced operations as a biopharmaceutical company engaged in the development and commercialization of drugs and other clinical solutions for certain diseases, including metastatic cancers.
Ik heb maar een gokje gewaagd. Voor 150 euro ingestapt en we zien wel waar het naartoe gaat.
- JulusCesar
- VIP member

- Contacteer:
Bedankt, ga ook eens proberen.
Zelf volg ik eerder alternatieve energie en konsoorten. Je moeten eens jks nakijken. Heb ik gekocht in april.
Zelf volg ik eerder alternatieve energie en konsoorten. Je moeten eens jks nakijken. Heb ik gekocht in april.
2500 aandelen dus !Letsnow schreef:Ik heb maar een gokje gewaagd. Voor 150 euro ingestapt en we zien wel waar het naartoe gaat.
ik ga dat ook doen : we kunnen er niet aan gekloot zijn !
thx vriend maar ... ik doe alleen Biotech aandelen ... sorry ! mss effe posten apart zodat meedere mensen uw tip kunnen lezen en oppikken Jules?JulusCesar schreef:Bedankt, ga ook eens proberen.
Het zijn er maar 2000. Er moeten ook nog de taksen en kosten van af.
Nu ben ik niet zo bekend met deze markt. Heb limiet order op 0.06 gezet, geen garantie dat het dus zal doorgaan. Wanneer gaat de markt open en zal ik bevestiging krijgen van mijn transactie?
Nu ben ik niet zo bekend met deze markt. Heb limiet order op 0.06 gezet, geen garantie dat het dus zal doorgaan. Wanneer gaat de markt open en zal ik bevestiging krijgen van mijn transactie?
je order gaat weg en de markt opent om 15u30. zodra er iemand bereid is om te verkopen aan die prijs .... weet je het! ik zou mijn order pas ingeven rond 16u30...... effe de kat uit de boom kijken.
Toen ik hoorde dat Singh de nieuwe CEO werd van GNBP heb ik ff wat dieper gegraven in de history van dit bedrijf.insider schreef:Ik weet niet wat ik hier moet van denken : http://finance.yahoo.com/news/genesis-b ... 00803.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Blijkt dat Tony Cataldo de former CEO is maar nog steeds in de raad v bestuur zit. Verder uitspitten leerde mij dat het een vrij controversiele figuur betreft die erom bekendstaat om bij bedrijfjes binnen te geraken om deze uit te melken tot er niets waarde meer van overblijft (Matech, Voip Inc.). Voor mij dus handen af vn dit aandeel!
Bron: http://investorshub.advfn.com/boards/re ... d=43150374" onclick="window.open(this.href);return false;
Stekke : thx voor de info ! Ik had wél gezien dat de Kaaimaneilanden in het verhaal voorkwamen als thuisbasis van de firma ....Ik heb echter een heel kleine positie ingenomen (zoals gisteren gemeld) ... loopt het verkeerd af dan zal ik dat niet gewaarworden. Loopt het goed af .... dan kan voor mijn part de CEO JP Van Rossem noemen ! 
I don't drink. You know, the routine grind drives me to drink. Tragedy, I take straight.
Ik kijk vandaag even op mijn keytrade en zie dat de koers 4 USD geworden is met een rendement van +6000%.
Nu neem ik aan dat dit gewoon een fout is van keytrade en moet het 0.04 USD zijn? Anders ga ik snel verkopen!
Nu neem ik aan dat dit gewoon een fout is van keytrade en moet het 0.04 USD zijn? Anders ga ik snel verkopen!
Er wordt een reverse stock split doorgevoerd, voor iedere 100 aandelen krijg je er 1, dus de koers gaat maal 100.
De naam verandert ook naar lion biotechnologies.
http://www.labusinessjournal.com/news/2 ... ock-split/" onclick="window.open(this.href);return false;
De naam verandert ook naar lion biotechnologies.
http://www.labusinessjournal.com/news/2 ... ock-split/" onclick="window.open(this.href);return false;
- Depechemode10
- Jr. Member

- Contacteer:
Ik heb aangekocht aan 0.052 net voor de reverse, ondertussen toch al mooie winst genomen. Zou ik dit al van de hand doen of nog ff afwachten?
Het hangt er natuurlijk van af hoeveel je geinvesteerd hebt. Ik haal er nu 30 euro meer uit na aftrek van mijn beurskosten dus ik hou ze nog even bij. Als je er een smak geld in gestopt hebt zou ik misschien al mijn winst pakken. Het is een zeer volatiel aandeel dus er zullen wel opnieuw instapmomenten zijn.