goede belegger is pokeraar
TIP
-
- Hero Member
- Contacteer:
goede belegger is pokeraar
http://www.fondsnieuws.nl/nieuws/headli ... eraar.html" onclick="window.open(this.href);return false;
voila, laat de reacties maar komen

Re: goede belegger is pokeraar
Niet volgens Maarten Verheyen.Deze belegger/adviseur die pieken en dalen op voorhand kan voorspellen zit nu in de wijnsector.
Winsten tot 500% volgens hem.Voor de lezers van Smart Capital heeft hij zelfs een vroeg kerstgeschenk.Een uitnodiging voor wijndegustatie in het bedrijf waarin hij geinvesteerd heeft.
Deze man wordt slapend rijk en deelt zelfs zijn kennis met iedereen die dat wil.
Winsten tot 500% volgens hem.Voor de lezers van Smart Capital heeft hij zelfs een vroeg kerstgeschenk.Een uitnodiging voor wijndegustatie in het bedrijf waarin hij geinvesteerd heeft.
Deze man wordt slapend rijk en deelt zelfs zijn kennis met iedereen die dat wil.

Mis geen enkele kans om te besparen.
Krijg de beste tips en aanbiedingen rechtstreeks in uw mailbox
Uitschrijven kan altijd. We respecteren uw privacy.
Ben het toch niet helemaal eens met de commentaar in dat artikel. Zomaar verlies nemen is ook niet altijd slim.nicknamesucks schreef:http://www.fondsnieuws.nl/nieuws/headli ... eraar.html
Als je een aandeel fantastisch vindt aan een koers van 10 euro en er werkelijk in gelooft. Waarom zou je het dan verkopen aan 9 euro als er fundamenteel aan het bedrijf niets veranderd is?
Wanneer een aandeel niet blijkt te zijn van wat je ervan verwacht had (bv tegenvallende resultaten), dat je in dat geval verkoopt ok. Maar enkel verkopen omdat de koers gezakt is lijkt me toch geen verstandige strategie.
- Spruitekop
- VIP member
- Contacteer:
@ Davy V: Ik heb bepaalde zaken van Maarten Verheyen ook al gevolgd en ik moet zeggen soms zitten er wel goede zaken (tips) bij.
Maar sommige zaken zijn toch ook al te gek en daar hoor je later niets meer over. Die wijn zal wellicht voortkomen van 'n aankoop van wijnen die hij nu in deze crisisperiode aan de straatstenen niet kwijt raakt. Waarschijnlijk vond hij het 'n betere belegging om ze te schenken op 'n degustatie om extra "volgelingen" te vergaren ipv van ze te laten rijpen tot wijnazijn.
Ik kan moeilijk geloven dat je nu beter investeert in wijn terwijl de restaurants hun duurdere/betere wijnen nu moeten verkopen (Comme Chez Soi, eva) omdat ze die in het restaurant niet meer aan de man kunnen brengen.
Maar sommige zaken zijn toch ook al te gek en daar hoor je later niets meer over. Die wijn zal wellicht voortkomen van 'n aankoop van wijnen die hij nu in deze crisisperiode aan de straatstenen niet kwijt raakt. Waarschijnlijk vond hij het 'n betere belegging om ze te schenken op 'n degustatie om extra "volgelingen" te vergaren ipv van ze te laten rijpen tot wijnazijn.
Ik kan moeilijk geloven dat je nu beter investeert in wijn terwijl de restaurants hun duurdere/betere wijnen nu moeten verkopen (Comme Chez Soi, eva) omdat ze die in het restaurant niet meer aan de man kunnen brengen.
Ik krijg ook altijd van die "tips" van maarten verheyen. Geweldige tips .... NOT dus
Zijn lijstjes wijzigen constant, maar alleen de voltreffers zijn certitudes, de rest sterft een stille dood en daar hoor je nadien niets meer af.
Een paar maand geleden raadde hij steevast aan om zilver en goudmijnaandelen te kopen. SSRI was zo eentje. Dat is sindsdien zowat gehalveerd....
Ook grondstoffen zijn volgens hem fantastisch : zo raadde hij vorig jaar CHNG aan, iets met chinees gas : dat aandeel vind je al enkele maanden niet meer in zijn overzichten, maar ook niet meer op de beurs ...
Zijn lijstjes wijzigen constant, maar alleen de voltreffers zijn certitudes, de rest sterft een stille dood en daar hoor je nadien niets meer af.
Een paar maand geleden raadde hij steevast aan om zilver en goudmijnaandelen te kopen. SSRI was zo eentje. Dat is sindsdien zowat gehalveerd....
Ook grondstoffen zijn volgens hem fantastisch : zo raadde hij vorig jaar CHNG aan, iets met chinees gas : dat aandeel vind je al enkele maanden niet meer in zijn overzichten, maar ook niet meer op de beurs ...
Ik heb ook zijn aanraden bekeken ivm wijn (wijnscout.be), man man man toch; die voorgestelde 'wijntips' kan je op internet vinden voor de halve prijs...Davy V schreef:Niet volgens Maarten Verheyen.Deze belegger/adviseur die pieken en dalen op voorhand kan voorspellen zit nu in de wijnsector.
- Spruitekop
- VIP member
- Contacteer:
Inderdaad, en enkele weken geleden kwam hij op de proppen met het feit dat zijn "junior"-mijnen het zo goed gedaan hebben.zoé schreef:Een paar maand geleden raadde hij steevast aan om zilver en goudmijnaandelen te kopen. SSRI was zo eentje. Dat is sindsdien zowat gehalveerd....
Hier en daar zitten er wel intressante zaken tussen hoor, moet ik toegeven. Maar nadien komt hij wel enkel met die zaken naar voor met de zaken die het uitstekend gedaan hebben.
De eerlijkheid biedt mij te zeggen dat ik vorig jaar één tip heb gevolgd.Sanofi Aventis.Het heeft mij een aardige som opgeleverd op korte termijn.
Toch zijn de adviezen van hem niks beter dan die van een doorsnee analist.Al kan hij het wel zeer mooi herverpakken.
Toch zijn de adviezen van hem niks beter dan die van een doorsnee analist.Al kan hij het wel zeer mooi herverpakken.
-
- Hero Member
- Contacteer:
Tot zover Maarten Verheyen...
En wat met de tips van Tom Lassing en beursbox ?
En wat met de tips van Tom Lassing en beursbox ?
En Jack Hoogland...
Iedereen die spaargids leest krijgt zowieso ook van die mails binnen... ik geloof er bij het eerste lezen veel van, het klinkt allemaal zo logisch... totdat je eens nader informeert.... zo'n mannen worden ook rijk op onze kap met hun "abonnementsgelden" aan astronomische bedragen....
Iedereen die spaargids leest krijgt zowieso ook van die mails binnen... ik geloof er bij het eerste lezen veel van, het klinkt allemaal zo logisch... totdat je eens nader informeert.... zo'n mannen worden ook rijk op onze kap met hun "abonnementsgelden" aan astronomische bedragen....