Goedkoop aankopen via Argenta.
TIP
Goedkoop aankopen via Argenta.
Ook niet slecht van Argenta.
Beste prijs voor aandelentransacties
Transacties op Euronext kunnen vanaf maandag a.s. al vanaf € 5,95. Veel transacties van
particulieren blijven onder een waarde van € 3.000. Met het tarief van 0,20 % met een
minimum van € 5,95 euro is Argenta de prijsbreker in die markt. Voor de andere beurzen
geldt een tarief van 0,60 % met een minimum van € 20,00.
Argenta biedt zijn cliënten een volwaardige dienstverlening, met een volledig gamma
betaalproducten, sparen, kredieten, verzekeringen en niet te vergeten beleggingen. “40 %
van onze 1,4 miljoen cliënten beleggen. Al onze cliënten verwachten bij Argenta kwaliteit te
krijgen tegen de beste prijs, en de instapprijs van € 5,95 maakt nog maar eens overduidelijk
dat Argenta aan deze verwachting tegemoet wil komen,” aldus Geert De Haes, lid van het
directiecomité van Argenta Spaarbank.
Transacties op Euronext kunnen vanaf maandag a.s. al vanaf € 5,95. Veel transacties van
particulieren blijven onder een waarde van € 3.000. Met het tarief van 0,20 % met een
minimum van € 5,95 euro is Argenta de prijsbreker in die markt. Voor de andere beurzen
Argenta biedt zijn cliënten een volwaardige dienstverlening, met een volledig gamma
betaalproducten, sparen, kredieten, verzekeringen en niet te vergeten beleggingen. “40 %
van onze 1,4 miljoen cliënten beleggen. Al onze cliënten verwachten bij Argenta kwaliteit te
krijgen tegen de beste prijs, en de instapprijs van € 5,95 maakt nog maar eens overduidelijk
dat Argenta aan deze verwachting tegemoet wil komen,” aldus Geert De Haes, lid van het
-
- Full Member
- Contacteer:
Re: Goedkoop aankopen via Argenta.
Hoeveel moet dit elders kosten?
Mis geen enkele kans om te besparen.
Krijg de beste tips en aanbiedingen rechtstreeks in uw mailbox
Uitschrijven kan altijd. We respecteren uw privacy.
Als je bovenaan deze pagina op betalen => brokers klikt, zie je een overzicht van de gangbare tarieven.
Opgepast: je mag niet zomaar vergelijken op basis van de tarieven alleen, want bij verschillende brokers krijg je daar totaal andere dingen voor.
Bvb: deelorders bij Binckbank worden als 1 transactie beschouwd, terwijl bvb. bij Argenta er minimum € 5,95 per deelorder wordt aangerekend, wat toch snel kan oplopen indien je voor kleine bedragen koopt.
Bij Binck krijg je ook het realtime orderboek te zien, ik weet niet of dit bij Argenta ook zo is (wie kan dit even bevestigen ??). En dat is toch vrij belangrijk.
Opgepast: je mag niet zomaar vergelijken op basis van de tarieven alleen, want bij verschillende brokers krijg je daar totaal andere dingen voor.
Bvb: deelorders bij Binckbank worden als 1 transactie beschouwd, terwijl bvb. bij Argenta er minimum € 5,95 per deelorder wordt aangerekend, wat toch snel kan oplopen indien je voor kleine bedragen koopt.
Bij Binck krijg je ook het realtime orderboek te zien, ik weet niet of dit bij Argenta ook zo is (wie kan dit even bevestigen ??). En dat is toch vrij belangrijk.
Volgens het artikel in de Tijd verleden week zijn er realtime koersen.robokat schreef:Bij Binck krijg je ook het realtime orderboek te zien, ik weet niet of dit bij Argenta ook zo is (wie kan dit even bevestigen ??). En dat is toch vrij belangrijk.
Er zou gebruik gemaakt worden van het beursplatform van Leleux.
Hoi
ik ben ook aan 't twijfelen over mijn Broker. Ik zit nu bij Keytrade, maar daar zijn de koersen niet realtime, klopt dat? Ik hoor een kwartier vertraging...
Bij Binck is het goedkoper en zijn de koersen wel gratis realtime, klopt dit? Als je kijkt op sites zoals de tijd en beursduivel, zijn de koersen die daar staan wel realtime?
Er is bovendien nu een actie bij Binck, 1000 euro transactietegoed als je nu overstapt, volgens mij toch de moeite?
Groeten
ik ben ook aan 't twijfelen over mijn Broker. Ik zit nu bij Keytrade, maar daar zijn de koersen niet realtime, klopt dat? Ik hoor een kwartier vertraging...
Bij Binck is het goedkoper en zijn de koersen wel gratis realtime, klopt dit? Als je kijkt op sites zoals de tijd en beursduivel, zijn de koersen die daar staan wel realtime?
Er is bovendien nu een actie bij Binck, 1000 euro transactietegoed als je nu overstapt, volgens mij toch de moeite?
Groeten
Schoenmaker blijf bij je leest zou ik zeggen. Toen ik vroeger eens dollars vroeg aan Argenta sloegen ze blauw uit en nu gaan ze aandelen verhandelen toestaan LOLkarine schreef:Ook niet slecht van Argenta.
pfffffffffffffffffffffffff............ dat "handelen" van Argenta in beursorders zou erin bestaan, dat je op de site van Argenta kan doorklikken naar de site van Leleux.( Althans dat heeft die kantoorhouder van Argenta mij ooit eens verteld.
Ik vind die online banking site van Argenta sowieso een grap, 't is wel goed dat je sinds kort nu wel de prestaties van ArPe daar kunt volgen... Iemand advies voor mij in geval van Binck en Keytrade, is het interessant om over te stappen naar Binck? Ze bieden daar ook meer soorten orders aan, waaronder best wel een paar handige (met beneden- en bovenlimiet...)
groeten
groeten
Tomasz schreef:Ik vind die online banking site van Argenta sowieso een grap, 't is wel goed dat je sinds kort nu wel de prestaties van ArPe daar kunt volgen... Iemand advies voor mij in geval van Binck en Keytrade, is het interessant om over te stappen naar Binck? Ze bieden daar ook meer soorten orders aan, waaronder best wel een paar handige (met beneden- en bovenlimiet...)
groeten
Je kan eventueel zowel Binckbank als Keytrade nemen, zolang je geen aankoop of verkoop van effecten doet kosten ze beiden NIETS.
Beiden zijn ze gelijkwaardig- Binckbank is een beetje goedkoper, en je kan bv. ook één gebruiken voor de overzichtelijkheid ( realtime beurskoersen, bv. 20 koersen gelijktijdig, met autmatische refresh bij binckbank ).
Binckbank is GEEN bank, je moet wel met een tegenrekening werken.
Beiden geven regelmatig wat cadeautjes voor nieuwe klanten EN voor de aanbrengers ( Binckbank 3 gratis transacties, keytrade 30 euro , maar die laatste actie loopt echt op zijn einde
Als je interesse hebt mag je een PB sturen
Die sukkelaars moeten zich alleen bezighouden met hun gratis zichtrekening
al de rest is tegen betere voorwaarden bij andere banken verkrijgbaar
Van de 600 kantoorhouders zijn er misschien een handvol die iets van beurs en beleggen afweten
al de rest wappert met de oren als je spreekt over Euronext of Umicore of Lafarge,........
Echt waar , heel de club eerst terug naar school sturen!!!!
Van de 600 kantoorhouders zijn er misschien een handvol die iets van beurs en beleggen afweten
al de rest wappert met de oren als je spreekt over Euronext of Umicore of Lafarge,........
Ik ben al klant bij Keytrade, vraag me gewoon af waarom Keytrade die koersen niet RT aanbiedt, als ik aandelen koop bij Keytrade, op welke onafhankelijke site vind ik dan die RT koersen? Dat is eigenlijk de enige reden waarom ik naar Binck zou gaan... En twee tegelijk lijkt me verwarrend, hou het liever bij één...
sorry een opmerking.IntelAcer schreef:Die sukkelaars moeten zich alleen bezighouden met hun gratis zichtrekening
dat ze der niks van af weten is volgens mijn bescheiden mening nog niet zo slecht.
als ze der wel iets van af weten , proberen ze toch maar hun eigen produkten te verkopen.
is er nu eens iets dat zich nergens mee bemoeit en het is weeral niet goed.
en over de andere zakkenvullers met hun zogezegd beleggings advies op maat ,
daar weten we hier op forum al heel wat te vertellen , wat dat advies waard is.
zij rijker en de klient armer.
Aandelenhandel via Argenta werkt prima.
Alle info in real time
orderboek van 5 lijnen
Werkt voor mij even goed dan Binck
Alle info in real time
orderboek van 5 lijnen
Bij Keytrade kan je ook de koersen RT bekijken, maar dat kost iets van een 2,5 euro/maand tenzij je minstens 3 transacties per maand doet. Kan je vinden onder "mijn voorkeuren", "koers".Tomasz schreef:Ik ben al klant bij Keytrade, vraag me gewoon af waarom Keytrade die koersen niet RT aanbiedt, als ik aandelen koop bij Keytrade, op welke onafhankelijke site vind ik dan die RT koersen? Dat is eigenlijk de enige reden waarom ik naar Binck zou gaan... En twee tegelijk lijkt me verwarrend, hou het liever bij één...
Ik kijk steeds voor RT koersen bij Beursduivel voor Bel20, en de rest bij de Tijd.
Marc. schreef:Aandelenhandel via Argenta werkt prima.
Alle info in real time
orderboek van 5 lijnen
war betaal je bv bij een order van 10 000 euro ?