gratis 12 treinritten
Re: gratis 12 treinritten
Eenmaal op de site is er geen probleem want je krijgt een foutmelding met vverwijzing als je iets niet goed invult.
Probleem is op de site te geraken (wegens succes?)
Gisteren ook twee keer een blanco pagina als je doorklikte naar het aanvraagformulier. Vandaag al drie keer na elkaar met succes kunnen invullen.
Of ik ze effectief ga gebruiken is weer een andere zaak.
(Even) geduld is een mooie deugd.
Je hebt tensotte maar één RRN.
Die komt met wat vertraging, maar je krijgt hem wel.CarpeNoctem schreef: ↑1 september 2020, 11:14 Heeft er naast Jamesken nog iemand de bevestigingsmail gekregen?
Ik heb net alles heel vlot kunnen aanvragen. Netjes!
Ook via laptop op het einde ´interne fout´ bovenaan het scherm.
Ik ga er niet van wakker liggen als het uiteindelijk niet lukt, maar uit principe zou ik het toch willen krijgen.
Ik ga er niet van wakker liggen als het uiteindelijk niet lukt, maar uit principe zou ik het toch willen krijgen.
Gisteren na de middag 2 aanvragen gedaan.
Deze ochtend van 2de aanvraag een bevestigingsmail ontvangen.
Nog geen mail van 1ste aanvraag.
Deze ochtend van 2de aanvraag een bevestigingsmail ontvangen.
Nog geen mail van 1ste aanvraag.
Het is een site van de NMBS hè.
Geen organisatie bekend om zijn stiptheid en uitmuntende serviceverlening.
Maar uiteindelijk blijk je er wel te geraken. Zelfs met vertraging of een andere verbinding.
Geen organisatie bekend om zijn stiptheid en uitmuntende serviceverlening.
Maar uiteindelijk blijk je er wel te geraken. Zelfs met vertraging of een andere verbinding.
bij mij blijft al 20 min. ronddraaien,ik kan niets doen,gewoon wachten dat het verstuurd wordt.
Ik begrijp het ongenoegen niet, je heb een volledige maand om dit aan te vragen. Als iedereen dat vandaag doet kan het niet anders dan overbelast geraken.
Er zitten er hier commentaar te geven op de lange wachtrijen bij Brantano en hoe gek die mensen wel niet zijn ... en dat er voldoende schoenen zijn als je later in de maand gaat, enzovoorts, enzovoorts ... en (al of niet) dezelfden zitten hier dan commentaar te geven omdat er "lange wachtrijen" zijn op een website die logischerwijze niet gemaakt is om gelijktijdig 100.000'en te bedienen met gratis tickets ... hopelijk zien ze de contradictie in hun gedrag.
Ik heb de Railpass ook aangevraagd. Daarna las ik Pauls commentaar dat hij geen e-mail heeft gekregen en daarom heeft hij nog maar een aanvraag gedaan.
Dus ik dacht: dat doe ik ook.
Nu heb ik wel een e-mail gekregen.
Bon, de eerste keer is dan dus toch binnen gekomen.Sie haben kürzlich der kostenlosen Hello Belgium Railpass angefordert. Es ist bereits ein Hello Belgium Railpass mit dieser Nationalregisternummer beantragt worden. Wir könne ihre Anfrage daher nicht bearbeiten.
De Belgen hebben gewoon een DDOS attack uitgevoerd op de NMBS :-)
(https://en.wikipedia.org/wiki/Denial-of-service_attack)
(https://en.wikipedia.org/wiki/Denial-of-service_attack)
Dixit schreef: ↑2 september 2020, 08:25 Ik heb de Railpass ook aangevraagd. Daarna las ik Pauls commentaar dat hij geen e-mail heeft gekregen en daarom heeft hij nog maar een aanvraag gedaan.
Bon, de eerste keer is dan dus toch binnen gekomen.Sie haben kürzlich der kostenlosen Hello Belgium Railpass angefordert. Es ist bereits ein Hello Belgium Railpass mit dieser Nationalregisternummer beantragt worden. Wir könne ihre Anfrage daher nicht bearbeiten.
Is den Duits Belgie weer binnengevallen ?