gratis 12 treinritten
- CarpeNoctem
- VIP member
- Contacteer:
Re: gratis 12 treinritten
Deze vandaag tegengekomen op Twitter:

In België overtreft de realiteit niet zelden de fictie.
"De postbode heeft je adres niet gevonden."

In België overtreft de realiteit niet zelden de fictie.
A government that robs Peter to pay Paul can always depend on the support of Paul.
Sorry to be a free speech absolutist. (© Elon Musk)
“I have never understood why it is "greed" to want to keep the money you have earned but not greed to want to take somebody else's money.” ― Thomas Sowell
Sorry to be a free speech absolutist. (© Elon Musk)
“I have never understood why it is "greed" to want to keep the money you have earned but not greed to want to take somebody else's money.” ― Thomas Sowell
Vervolg:
Deze morgen is er een bevestigingsmail toegekomen bij de 2de persoon voor wie ik de aanvraag deed.
Voor mijn eigen aanvraag, die ik als 1ste deed, kreeg ik nog geen bevestigingsmail.
Voor de 3de persoon, gaf ik alleen een GSM-nummer in, want die heeft geen internet. (Zou daar ook een bevestiging voor gestuurd worden?)
" ik alleen een GSM-nummer in, want die heeft geen internet. (Zou daar ook een bevestiging voor gestuurd worden?)"
denk het niet, o.a. om redenen van privacy enz
bij mij is de bevestingsmail uiteindelijk na 2 dagen in mijn spambox terecht gekomen,zoals de spoorwegen al zelf suggereerden
denk het niet, o.a. om redenen van privacy enz
bij mij is de bevestingsmail uiteindelijk na 2 dagen in mijn spambox terecht gekomen,zoals de spoorwegen al zelf suggereerden
Zou dat verschil uitmaken in verband met de privacy? Een bevestigings- SMS of E-mail ?
Indien er tussen dit en 8 à 10 dagen geen Railpass in de brievenbus zit, dan is er nog tijd genoeg om nog eens te proberen, toch?
Indien er tussen dit en 8 à 10 dagen geen Railpass in de brievenbus zit, dan is er nog tijd genoeg om nog eens te proberen, toch?
dat ze geen bevestigingsmail sturen naar iemand die ZELF geen mailadres heeft vermeld, lijkt mij logisch
( iemand zou voor de "lol" met het rijksnummer van iemand anders zo een 12 ritten kunnen aanvragen- bv om hun site over te belasten -, uiteraard komt de brief wel bij de echte persoon op het juiste adres terecht )
ben eens benieuwd of ik meerdere passen ga aankrijgen , heb meerdere aanvragen gedaan, omdat ik niet direct een bevestingsmail kreeg.
Had het eerst per vergissing een mailadres gebruikt dat ik al jaren niet meer gebruik, en ook geen toegang meer toe heb )
( iemand zou voor de "lol" met het rijksnummer van iemand anders zo een 12 ritten kunnen aanvragen- bv om hun site over te belasten -, uiteraard komt de brief wel bij de echte persoon op het juiste adres terecht )
ben eens benieuwd of ik meerdere passen ga aankrijgen , heb meerdere aanvragen gedaan, omdat ik niet direct een bevestingsmail kreeg.
Had het eerst per vergissing een mailadres gebruikt dat ik al jaren niet meer gebruik, en ook geen toegang meer toe heb )
Ik heb gisteren een aanvraag gedaan en geen bevestigingsmail ontvangen. Dan maar een mail gestuurd naar de NMBS om te vragen of mijn aanvraag correct is geregistreerd. Vandaag de volgende reactie ontvangen:
"Indien de ingevulde gegevens correct zijn en u voldoet aan de voorwaarden, wordt de Hello Belgium Railpass binnen 8 tot 10 werkdagen per post naar uw hoofdverblijfplaats (zoals aangegeven in het Rijksregister) gestuurd. U ontvangt een bevestigingsmail binnen 3 dagen na de behandeling van uw aanvraag."
"Indien de ingevulde gegevens correct zijn en u voldoet aan de voorwaarden, wordt de Hello Belgium Railpass binnen 8 tot 10 werkdagen per post naar uw hoofdverblijfplaats (zoals aangegeven in het Rijksregister) gestuurd. U ontvangt een bevestigingsmail binnen 3 dagen na de behandeling van uw aanvraag."
Aandelenportefeuille netto met 1167% gestegen sinds opstart in Nov '08. YTD bruto excl dividenden: -7,7% (tem 11 jul '25)
Momenteel: 100% cash
Momenteel: 100% cash
Kruip in geen 100 jaar meer op een trein, tram, bus, al geven ze 1000 ritten gratis.
Kan je die pas aanvragen voor een familielid of een kennis?
Kan je die pas aanvragen voor een familielid of een kennis?
Politicians and diapers have one thing in common, they both should be changed regularly and for the same reason!
wie weet onstaan er dan toestanden zoals ik de kust, de mensen die elkaar bijna vertrappelen in de stations ?
Iedere inwoner van ons land heeft recht op 1 gratis Railpass.
Deze is persoonlijk en niet overdraagbaar en moet op de trein, samen met de eIK getoond worden bij controle.
Aanvragen voor iemand anders kan in theorie (ik deed het voor een familielid die geen internet heeft); mits het ingeven van diens rijksregisternummer. De railpass wordt dan wél naar diens adres opgestuurd (adres gelinkt aan het NN).
allemaal geld verspilling,gratis bestaat niet,wat zijn we slecht bezigNefertari schreef: ↑2 september 2020, 20:08Iedere inwoner van ons land heeft recht op 1 gratis Railpass.
Deze is persoonlijk en niet overdraagbaar en moet op de trein, samen met de eIK getoond worden bij controle.
Aanvragen voor iemand anders kan in theorie (ik deed het voor een familielid die geen internet heeft); mits het ingeven van diens rijksregisternummer. De railpass wordt dan wél naar diens adres opgestuurd (adres gelinkt aan het NN).
klopt,maaar het zijn niet noodzakelijk dezelfden die het betalen en dezelfden die er gebruik van makenelibar schreef: ↑2 september 2020, 20:13allemaal geld verspilling,gratis bestaat niet,wat zijn we slecht bezigNefertari schreef: ↑2 september 2020, 20:08
Iedere inwoner van ons land heeft recht op 1 gratis Railpass.
iemand die niet met de trein zou rijden, zou ook meebetalen
Alleen mensen die er gebruik van kunnen maken, vragen die aan, en voor hen is het dus wél gratis.
Anderzijds was het de bedoeling om hiermee onze plaatselijke economie en toerisme een beetje te steunen (die onder de lockdown te lijden hadden).
Anderzijds was het de bedoeling om hiermee onze plaatselijke economie en toerisme een beetje te steunen (die onder de lockdown te lijden hadden).
Gratis bestaat niet maar minder krijgen voor meer geld bestaat zonder twijfel wel.
de corona krijgt men er wel gratis bij