Gratis navigatie via smartphone
Re: Gratis navigatie via smartphone
Ik heb mij een universele smartphonehouder gekocht die ik op het dashboard kan zetten. Mijn sigarettenaansteker zit tussen de 2 voorste zetels achter de handrem, dus ik moet ook wel wat afstand overbruggen en dat lukt net. Bij vele wagens zit de sigarettenaansteker trouwens voor de versnellingen onder de radio.reteiP schreef:Je moet echt wel een setup maken dat je 12V lader tot aan je voorruit komt, wat bij mij niet het geval is.
vaganzza[at]spaargids[punt]be
Stem nu op de polls "Bij welke banken ben je klant?" en "Uw 3 banken met het meeste geld".
Ga naar "Spaarrekeningen", je vindt de topics steeds (bijna) bovenaan de lijst!
Stem nu op de polls "Bij welke banken ben je klant?" en "Uw 3 banken met het meeste geld".
-
::steven::
- Newbie

- Contacteer:
Het batterijverbruik lijkt me in verhouding te zijn tot de actieve functionaliteiten voor de app, zijnde een dataverbinding, GPS-fix, display die continu aan is, ...
Ik heb niet de indruk dat het gerelateerd is met de specifieke Waze app.
In mijn geval heb ik inderdaad ook wel een houder in de auto, met 12V lader, maar heeft er misschien ook mee te maken dat ik anders zoiezo niet de dag door kom met één lading van m'n smartphone... :-S
Ik heb niet de indruk dat het gerelateerd is met de specifieke Waze app.
In mijn geval heb ik inderdaad ook wel een houder in de auto, met 12V lader, maar heeft er misschien ook mee te maken dat ik anders zoiezo niet de dag door kom met één lading van m'n smartphone... :-S
Welke gps-apps kunnen off-line gebruikt worden?
-
::steven::
- Newbie

- Contacteer:
Gratis GPS-apps, alvast google maps...
Op zich ook Waze, maar dan zonder de online functionaliteiten zoals real time verkeersinfo, ...
Op zich ook Waze, maar dan zonder de online functionaliteiten zoals real time verkeersinfo, ...
Ik gebruik voorlopig alleen de navigatie die (basic) beschikbaar is op Android. Werkt redelijk goed.
Waze klinkt ook goed, ga ik één van deze ook eens uitproberen.
Waze klinkt ook goed, ga ik één van deze ook eens uitproberen.
Nog iemand hier die aan Waze is blijven plakken?
We zijn al bijna 2 jaar verder en het aantal gebruikers is enorm gestegen.
Nokia heeft een goede offline app, oorspronkelijk enkel voor Nokia WindowS Phones maar sinds een paar dagen ook beschikbaar op Android en iOS. Aanrader!movado schreef:Welke gps-apps kunnen off-line gebruikt worden?
Nokia heeft al jaren gratis offline functionaliteit.
Maar off line, kon ge een hele tijd wachten, tot het systeem U vond. Het ging af van de plaats van het laatste gebruik, en de gevoeligheid, die niet erg groot was.5 minuten wachten vind ik inderdaad reeds lang.
Daarenboven had het de eigenschap dat het alleen vooruit keek. Ooit meegemaakt aan de Moezel, dat het systeem mij het dal deed uitrijden even verder het dal terug in te rijden, om uiteindelijk op misschien nog geen km achter mijn start te eindigen. Dus keer om, kende het niet. Trouwens meermaals meegemaakt.
Ik spreek wel over 2 jaar terug.
Maar off line, kon ge een hele tijd wachten, tot het systeem U vond. Het ging af van de plaats van het laatste gebruik, en de gevoeligheid, die niet erg groot was.5 minuten wachten vind ik inderdaad reeds lang.
Daarenboven had het de eigenschap dat het alleen vooruit keek. Ooit meegemaakt aan de Moezel, dat het systeem mij het dal deed uitrijden even verder het dal terug in te rijden, om uiteindelijk op misschien nog geen km achter mijn start te eindigen. Dus keer om, kende het niet. Trouwens meermaals meegemaakt.
Ik spreek wel over 2 jaar terug.
Tja, offine wil zeggen: geen verkeersinfo... Dat vind ik nu net 1 van de beste functies aan een gps: een route op basis van de verkeersdrukte. In Waze zitten dan bv ook nog eens de meeste wegenwerken in en je kan zelf meewerken aan de kaart. Als dit gewoon genoeg gebruikers heeft, dan kan je je toch geen betere/snellere kaarten bedenken... De situatie op de wegen verandert vaak zo snel. Ik weet niet wat die update frequentie van de Here app van nokia is, maar dat het sowieso al aan verkeersinfo ontbreekt vind ik al een zwaar minpunt.
Jup, is de enige GPS die ik nog gebruik.Vaganzza schreef:Nog iemand hier die aan Waze is blijven plakken?We zijn al bijna 2 jaar verder en het aantal gebruikers is enorm gestegen.
Maar gebruik het niet actief voor woon/werk verkeer (voor de file info, politie controles...)
72% aandelen, 18% obligaties, 10% cash
Het voordeel van offline apps is dat die ook werken zonder dataverbinding. Met dataverbinding kunnen de meeste navigatie-apps (ook Nokia Here) ook gewoon de verkeersinformatie ophalen. Daar heb je niet echt Waze voor nodig. Ik heb liever niet dat Google naast mijn internetverkeer ook mijn autoverkeer in kaart kan brengenVaganzza schreef:Tja, offine wil zeggen: geen verkeersinfo...
Ik ben een frequent "Wazer" en ben er heel tevreden van!Vaganzza schreef:Nog iemand hier die aan Waze is blijven plakken?We zijn al bijna 2 jaar verder en het aantal gebruikers is enorm gestegen.
-
freetotax2005
- Sr. Member

- Contacteer:
en nu ook standaard onderdeel van android
http://www.clickx.be/nieuws/161274/waze ... n-android/" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.clickx.be/nieuws/161274/waze ... n-android/" onclick="window.open(this.href);return false;
Heb je een Android? Zo ja, dan maakt het al niet veel meer uit via welke gps app je werkt hoor...moneygirl schreef:Het voordeel van offline apps is dat die ook werken zonder dataverbinding. Met dataverbinding kunnen de meeste navigatie-apps (ook Nokia Here) ook gewoon de verkeersinformatie ophalen. Daar heb je niet echt Waze voor nodig. Ik heb liever niet dat Google naast mijn internetverkeer ook mijn autoverkeer in kaart kan brengenVaganzza schreef:Tja, offine wil zeggen: geen verkeersinfo...
Wat betreft dataverbinding van Waze: je kan Waze ook zonder dataverbinding gebruiken tijdens het rijden als je bij de start gewoon via de wifi bv de route inlaadt. Natuurlijk krijg je onderweg dan geen verkeersinfo... Maar het werkt wel.
Ik gebruik offline maps , tevreden over