Gratis sms?
Gratis sms?
Met welk programma kan ik gratis sms/mms versturen??Heb een herlaadkaart..
Proximus gaat het weldra afschaffen..playandgold voorlopig niet maar dat is maar 1week geldig..mms hebben ze onlangs verdubbeld van prijs
Waarschijnlijk een zoveelste besparing...
Stuur een sms'je
Beste klant,
U stuurt af en toe een bericht naar een aantal mensen terzelfdertijd via de applicatie SMS Online? Wist u dat er ook andere manieren zijn om uw vrienden, familie, klanten ... via één enkel bericht te bereiken? Met de gsm's en smartphones van vandaag kunt u ook sms'en naar een groep ontvangers. U stelt zoveel groepen samen als u wilt.
SMS Online is daarom een beetje achterhaald. Vanaf 15/09/2016 stoppen we dan ook met deze applicatie.
Wilt u nog eens lekker nostalgisch doen? Verstuur dan vóór 15/09/2016 uw laatste sms?en via deze applicatie.
Stuur dezelfde sms in één keer naar al uw vrienden en collega's, naar alle mobiele netwerken (ook in het buitenland , maximum 25 sms per dag).
U hebt recht om 1 gratis online-sms'en per dag, alleen naar Proximus-nummers.
Proximus gaat het weldra afschaffen..playandgold voorlopig niet maar dat is maar 1week geldig..mms hebben ze onlangs verdubbeld van prijs
Waarschijnlijk een zoveelste besparing...
Stuur een sms'je
Beste klant,
U stuurt af en toe een bericht naar een aantal mensen terzelfdertijd via de applicatie SMS Online? Wist u dat er ook andere manieren zijn om uw vrienden, familie, klanten ... via één enkel bericht te bereiken? Met de gsm's en smartphones van vandaag kunt u ook sms'en naar een groep ontvangers. U stelt zoveel groepen samen als u wilt.
SMS Online is daarom een beetje achterhaald. Vanaf 15/09/2016 stoppen we dan ook met deze applicatie.
Wilt u nog eens lekker nostalgisch doen? Verstuur dan vóór 15/09/2016 uw laatste sms?en via deze applicatie.
Stuur dezelfde sms in één keer naar al uw vrienden en collega's, naar alle mobiele netwerken (ook in het buitenland , maximum 25 sms per dag).
U hebt recht om 1 gratis online-sms'en per dag, alleen naar Proximus-nummers.
Re: Gratis sms?
In andere landen (bv Nederland) zijn berichtdiensten zeer populair en vaker gebruikt dan sms.
Als je met je meest gebruikte correspondenten zou overeenkomen dat je dezelfde applicatie (vaak een app) installeert, dan kan je elkaar over internet berichten sturen.
Meest gebruikt of meest bij mij bekend zijn bv Whatsapp, LINE, Skype, Yahoo messenger, Facebook Messenger,
maar er zijn er nog zoveel meer.
Handicap aan die dingen vind ik dat je dezelfde app moet gebruiken dan je correspondent. In Belgie is er niet echt een hele grote die iedereen gebruikt zoals bv Line in Thailand, Wechat / QQ in China of Whatsapp in Nederland.
Als je met je meest gebruikte correspondenten zou overeenkomen dat je dezelfde applicatie (vaak een app) installeert, dan kan je elkaar over internet berichten sturen.
Meest gebruikt of meest bij mij bekend zijn bv Whatsapp, LINE, Skype, Yahoo messenger, Facebook Messenger,
maar er zijn er nog zoveel meer.
Handicap aan die dingen vind ik dat je dezelfde app moet gebruiken dan je correspondent. In Belgie is er niet echt een hele grote die iedereen gebruikt zoals bv Line in Thailand, Wechat / QQ in China of Whatsapp in Nederland.
Mis geen enkele kans om te besparen.
Krijg de beste tips en aanbiedingen rechtstreeks in uw mailbox
Uitschrijven kan altijd. We respecteren uw privacy.
- Spruitekop
- VIP member

- Contacteer:
In de beginjaren van het internet kon je dat op de site van advalvas.be, en zelfs anoniem.
Was erg leuk om uw baas dan een SMS te sturen dat "hij van uw vrouw moest blijven of ..." ofwel "dat er een andere bij z'n vrouw kwam tijdens zijn afwezigheid".
Dat zijn natuurlijk vervlogen tijden, advalvas biedt die 'service' al lang niet meer aan.
Was erg leuk om uw baas dan een SMS te sturen dat "hij van uw vrouw moest blijven of ..." ofwel "dat er een andere bij z'n vrouw kwam tijdens zijn afwezigheid".
Dat zijn natuurlijk vervlogen tijden, advalvas biedt die 'service' al lang niet meer aan.
Banken zijn instellingen opgericht voor en door oplichters waarvoor in de penitentiaire instellingen geen plaats meer is.
Sta op uw rechten: Betaal enkel in CASH!!
Sta op uw rechten: Betaal enkel in CASH!!
@reteip : Waar is 'hier' ?
Beetje leeftijdsgebonden en streekgebonden ook.
Ik ken hier niemand die Mobistar / orange gebruikt. EN toch heeft dat bedrijf veel klanten in Belgie.
Die advalvas werkte .. maar redelijk slecht. Vaak niet en soms weer wel. Het was een gebeuren van en voor hobbyisten, had ik de indruk.
Beetje leeftijdsgebonden en streekgebonden ook.
Ik ken hier niemand die Mobistar / orange gebruikt. EN toch heeft dat bedrijf veel klanten in Belgie.
Die advalvas werkte .. maar redelijk slecht. Vaak niet en soms weer wel. Het was een gebeuren van en voor hobbyisten, had ik de indruk.
Ik herinner mij nog de lol die we maakten met de eerste gsm's. In een cafe herhaaldelijk de telefoon laten rinkelen en inhaken juist voor de cafebaas afpakte. En zo 20 keer na elkaar, tot die razend van koleire de kabel uittrok! Jongens dàt waren nog eens tijden! En elkaar overbluffen met de mooiste belmuziekjes. En er waren toen ook al vele stoefers die zo'n gsm-tasje aan hun broeksriem hadden hangen. Bellen deden ze er nooit mee want dat was te duur. gdv toch
Idem. Dat of Facebook Messenger/Google Hangouts. Ik krijg nog wel eens een SMS van mijn (groot)ouders en andere familieleden van een zekere leeftijd, maar dat is het dan ook.reteiP schreef:Iedereen die ik ken gebruikt whatsapp hier.