Spaargids logo
Contact
  • FR
Log in
  • Al uw aanvragen op één plaats
  • Beheer uw newsletter voorkeuren
  • Praat mee op ons forum
Inloggen
Of

Nieuw bij spaargids.be?

Account aanmaken
  • Energie
    Vergelijken
      Gas & elektriciteit Elektriciteit Gas Promoties en kortingen
    Voor bedrijven
      Grote bedrijven Kmo’s
    Algemeen
      Verhuisdienst Leveranciers Netbeheerders Veelgestelde vragen
    Duurzaam wonen
      Zonnepanelen kopen Dakisolatie kopen Spouwmuurisolatie kopen Zoldervloerisolatie kopen Thuisbatterij kopen
    Nieuws
  • Financiën
    Sparen
      Spaarproducten
      Spaarrekening Termijnrekening Kasbons Baby-en jongerenrekening Simulator spaarrekeningen Rating en reviews banken
      Fiscaal sparen
      Pensioensparen Langetermijnsparen
      Zelfstandigen
      VAPZ IPT POZ
    Lenen
      Wonen
      Hypothecaire lening Verbouwingslening Energielening Overbruggingskrediet Simulator woonkrediet Kosten herfinanciering
      Voertuigen
      Autolening Fietslening Motorlening Mobilhomelening

Andere leningen
      Persoonlijke lening Geldreserves Samenvoegen van leningen Crowdfunding
    Beleggen
      Beleggingsfondsen Beleggingsplannen Rendementen beleggingsplannen Crowdlending Fondsenaanbod banken Pensioenspaarfondsen Private banking
    Betalen
      Zichtrekeningen VISA Mastercard
    Forum
    Nieuws
  • Verzekeringen
    Autoverzekering
      Autoverzekering vergelijken Autoverzekering afsluiten Autoverzekering overstappen
    Brandverzekering
      Brandverzekering vergelijken Brandverzekering afsluiten
    Schuldsaldoverzekering
    Andere verzekeringen
      Tak 23 beleggingsverzekering Tak 21 spaarverzekering Reisverzekeringen Uitvaartverzekering
    Nieuws
  • Telecom
    Vergelijken
      Telecom vergelijken Telecom abonnementen Vergelijk snel Providers
    Meest gekozen
      Internet+TV+Mobiel+Vaste lijn Internet+TV+Mobiel Internet+TV+Vaste lijn Internet+Mobiel Internet+Vaste lijn Internet+TV Mobiel Internet
    Nieuws
    FAQ
  • Ziekenfondsen
    Vergelijken
      Ziekenfondsen vergelijken
    Algemeen
      Overzicht ziekenfondsen Aansluiten ziekenfonds Veranderen ziekenfonds Mutualiteit kiezen
    Ziekenfondsen
      Christelijke Mutualiteit Helan LM Mutplus.be LM Oost-Vlaanderen LM Plus NZVL Solidaris Solidaris Brabant VNZ
    Nieuws
Spaargids logo
Log in
  • Al uw aanvragen op één plaats
  • Beheer uw newsletter voorkeuren
  • Praat mee op ons forum
Inloggen
Of

Nieuw bij spaargids.be?

Account aanmaken
  • Energie
    Vergelijken
    • Gas & elektriciteit
    • Elektriciteit
    • Gas
    • Promoties en kortingen
    Voor bedrijven
    • Grote bedrijven
    • Kmo’s
    Algemeen
    • Verhuisdienst
    • Leveranciers
    • Netbeheerders
    • Veelgestelde vragen
    Duurzaam wonen
    • Zonnepanelen kopen
    • Dakisolatie kopen
    • Spouwmuurisolatie kopen
    • Zoldervloerisolatie kopen
    • Thuisbatterij kopen
    Nieuws
  • Financiën
    Sparen
    • Spaarproducten
    • Spaarrekening
    • Termijnrekening
    • Kasbons
    • Baby-en jongerenrekening
    • Simulator spaarrekeningen
    • Rating en reviews banken
    • Fiscaal sparen
    • Pensioensparen
    • Langetermijnsparen
    • Zelfstandigen
    • VAPZ
    • IPT
    • POZ
    Lenen
    • Wonen
    • Hypothecaire lening
    • Verbouwingslening
    • Energielening
    • Overbruggingskrediet
    • Simulator woonkrediet
    • Kosten herfinanciering
    • Voertuigen
    • Autolening
    • Fietslening
    • Motorlening
    • Mobilhomelening
    • Andere leningen
    • Persoonlijke lening
    • Geldreserves
    • Samenvoegen van leningen
    • Crowdfunding
    Beleggen
    • Beleggingsfondsen
    • Beleggingsplannen
    • Rendementen beleggingsplannen
    • Crowdlending
    • Fondsenaanbod banken
    • Pensioenspaarfondsen
    • Private banking
    Betalen
    • Zichtrekeningen
    • VISA
    • Mastercard
    Forum
    Nieuws
  • Verzekeringen
    Autoverzekering
    • Autoverzekering vergelijken
    • Autoverzekering afsluiten
    • Autoverzekering overstappen
    Brandverzekering
    • Brandverzekering vergelijken
    • Brandverzekering afsluiten
    Schuldsaldoverzekering
    Andere verzekeringen
    • Tak 23 beleggingsverzekering
    • Tak 21 spaarverzekering
    • Reisverzekeringen
    • Uitvaartverzekering
    Nieuws
  • Telecom
    Vergelijken
    • Telecom vergelijken
    • Telecom abonnementen
    • Vergelijk snel
    • Providers
    Meest gekozen
    • Internet+TV+Mobiel+Vaste lijn
    • Internet+TV+Mobiel
    • Internet+TV+Vaste lijn
    • Internet+Mobiel
    • Internet+Vaste lijn
    • Internet+TV
    • Mobiel
    • Internet
    Nieuws
    FAQ
  • Ziekenfondsen
    Vergelijken
    • Ziekenfondsen vergelijken
    Algemeen
    • Overzicht ziekenfondsen
    • Aansluiten ziekenfonds
    • Veranderen ziekenfonds
    • Mutualiteit kiezen
    Ziekenfondsen
    • Christelijke Mutualiteit
    • Helan
    • LM Mutplus.be
    • LM Oost-Vlaanderen
    • LM Plus
    • NZVL
    • Solidaris
    • Solidaris Brabant
    • VNZ
    Nieuws
Contact
  • Français
  • U bevindt zich hier:  Home Forum Beleggen Fondsen en aandelen
  • Zoek
  • Forumoverzicht
  • Aanmelden
  • Snelle links
    • Onbeantwoorde onderwerpen
    • Actieve onderwerpen
    • Recente berichten
  • Zoek

groei en dividend aandelen

Plaats reactie
  • Afdrukweergave
Uitgebreid zoeken
666 berichten
  • Pagina 9 van 45
    • Ga naar pagina:
  • Vorige
  • 1
  • …
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11
  • …
  • 45
  • Volgende
TIP
Vergelijk via onze tools Effectenrekening - Fondsen - Beleggingsplannen
Belca2
VIP member
VIP member
Contacteer:
Contacteer Belca2
Verstuur privébericht

Re: groei en dividend aandelen

• Citeer

Bericht door Belca2 » 17 maart 2014, 17:33

Piper schreef:...Belca2, zo veel aandelen die een netto-dividend van 3,5% netto geven zijn er toch niet?...
Dat is juist. De 3.5% was op het ogenblik van de aankoop. Op dit ogenblik koop ik geen aankopen in die categorie (core portefeuille)
Heb wel begin dit jaar een aandeel gekocht in de 'spielerei' categorie: Utilitywise (UTW)

Piper
VIP member
VIP member
Contacteer:
Contacteer Piper
Verstuur privébericht

• Citeer

Bericht door Piper » 26 maart 2014, 11:19

Interessante posts hier van ondermeer Belca en Zeezout.

Dividend is voor mij ook belangrijk. Pay-out is daarbij voor mij wel belangrijk evenals de rentestand en de hoogte van het dividend.

Groei is nog veel belangrijker voor mij dan dividend. Aandelen zonder koerspotentieel koop ik in feite nooit.

Bedrijven zoals CFE, Boskalis, Econocom e.d. betalen geen groot dividend ondanks mooie winstresultaten maar herinvesteren hun winsten hoofdzakelijk. Daar kan ik perfect mee leven.

Aandelen die dividend en groei combineren genieten wel mijn absolute voorkeur, maar momenteel vind ik in deze klasse geen tien aandelen die nog hoog scoren. Daarvoor is de haussemarkt reeds te ver gevorderd, maar beurzen zullen mijn inziens nog verder door stijgen zij het evenwel niet meer aan het zelfde tempo als de afgelopen jaren.

gpv1
VIP member
VIP member
Beste antwoorden: 1
Contacteer:
Contacteer gpv1
Verstuur privébericht

• Citeer

Bericht door gpv1 » 26 maart 2014, 13:45

Poldermol schreef:Schlumberger grote naam in de sector. FCF yield van 5.5% wat niet zo heel erg hoog is, maar omzet zou nog eens met 20-25% kunnen stijgen over 5 jaar gezien en de operating margin zal quasi gelijk blijven. Dit zorgt ervoor dat ik voor FY 2017 een free cash flow verwacht van +- 6.25/aandeel (aan huidige aantal aandelen). HOwever, SLB koopt enorm veel eigen aandelen terug met de huidige FCF (20M aandelen in het afgelopen jaar), dus tegen 2017 zal het aantal aandelen gezakt zijn naar 1,225 miljard en dus de FCF/share stijgen naar 6.5/share. Dus dan zie ik zowel het dividend fors opgetrokken worden (op dit moment 1.60/share) en verdere share buybacks wat de EPS en FCF/share alleen maar ten goede zal komen.
De vrije kasstroom-marge in 2013 bedroeg 12,0%, terwijl ze in 2012, 2011 en 2010 respectievelijk 'slechts' 4,2%, 4,7% en 8,2% bedroeg. In 2009 was het 11,8%. Zelf zou ik er dus niet zomaar vanuit gaan dat het heel goede cijfer van 2013 zich in elk van de volgende jaren zal doorzetten. Stel dat het toch zo goed blijft gaan, dan is de huidige koers m.i. gewoon de faire waarde en heb je geen veiligheidsmarge (al heb je wel het voordeel dat een minimum vks-marge van 4,2% nog altijd behoorlijk is en de markt daar wel rekening mee zal houden).
Aandelenportefeuille netto met 1167% gestegen sinds opstart in Nov '08. YTD bruto excl dividenden: -7,7% (tem 11 jul '25)
Momenteel: 100% cash

zeezout
VIP member
VIP member
Contacteer:
Contacteer zeezout
Verstuur privébericht

• Citeer

Bericht door zeezout » 27 maart 2014, 20:46

zeezout schreef:het was een goed jaar voor dividend&groei aandelen (voorzichtige huisvader aandelen)

sinds dat ik ze hier gepost hebt (zie eerste post ) zijn ze gem 11,18% vooruitgegaan ruim beter dan de bel20%
Econocom Arseus, Melexis en Exmar allemaal + 25%.
Enkel umicore -3%, Barco -2% en Ageas +0% ontgoochelde 2de helft jaar.

Wat brengt 2014 ?

Welke 20 kies ik voor 2014 in Belgie in volgorde van verwacht rendement/ risico
8 zekerheden INBEV, SIOEN, WDP, ARSEUS, WAREHOUSE ESTATES, LEASE INVEST, NAT BANK, en Kinepolis
daarna Retail Estate (andere bevaks zoals montea scoren ongeveer evengoed) EXMAR AGEAS BARCO MELEXIS GBL TEXAF ZETES en solvac

om aan 20 te komen (spreiding) voeg ik nog Recticel (hoger risico) Vandevelde en Umicore toe.

Zo de 20 weer in excel met hun koers en dan maar duimen.

zo met exmar sofina zijn de laatste dividenden gekend, dit weekend eens uitrekenen wat de zeezout20 gedaan heeft over de eerste 3 maanden van het jaar; Met Arseus, kinepolis recticel en zetes zaten er enkele dikke vissen tussen en geen dexia's.
ook eens zien wie er na de resultaten uit/in moet (recticel zeker dividend daling, umicore, vandevelde en zetes dividend status quo te deliberen) Home invest(ipv andere bevak) , elia en econocom certitudes om er in te komen. Sofina ???
luie belegger met voorliefde voor aandelen met stijgende dividenden die je heel Lang kan bijhouden en simpele regeltjes

zeezout
VIP member
VIP member
Contacteer:
Contacteer zeezout
Verstuur privébericht

• Citeer

Bericht door zeezout » 29 maart 2014, 20:15

meeste dividenden zijn gekend tijd voor een update

gem iets hoger dan ik verwacht had samen met de lage rente blijft de belgische beurs vanuit historisch perspectief ondergewaardeerd
evenwichtsniveau ligt rond 3390, of anders gezegd LT rente kan stijgen tot 2,5 % met huidige koersen.
zeezout blijft dus 100% in aandelen

De zeezout20 stegen gem met 9,98 sinds 1/1/2014 beter dan de 6,78 van de bel20
sinds de zeezout20 hier staat 1/8/2013 zitten we aan gem +22,8% tegen 13,6% voor de bel20, we gaan hem niet altijd kloppen en megawinsten ga je zo ook niet maken. Maar toont aan dat je met brave vastgoedbevaks enz... ook mooie resultaten kunt neerzetten.

Deze periode arseus +39% primus, Kinepolis melexis nat bank recticel en zetes allen 18% gestegen of meer. Why I don't know
Enkel WEB daalde maar met de ontvangen koepon erbij blijven ze uit het rood.
AB INBEV met een winst van 0,01 % heeft de rode lantaarn. Zeezouts zijn favouriet !!!

Recticel verlaagde dividend, Umicore, vandevelde en Zetes hielden het op status quo rest liet dividend stijgen.

Wie zit er in de zeezout20 (groei en dividend aandelen uit belgie) voor volgende maanden ?

In volgorde AB INBEV HOME INVEST AGEAS, WDP Sioen, warehouse estates Kinepolis Arseus Lease invest nat bank en exmar zijn certitudes.

Econocom texas gbl solvac elia barco melexis staan een trapje lager er zijn nog wel wat bevaks maar ik beperk me tot 4.

nog 2 dan wordt het deliberen. Vandevelde omdat ik het dividend niet zie dalen en ooit wel weer zal stijgen, gezien het hoge niveau heb ik geduld. en dan Zetes omdat ik die al heb :D Zeezout is een luie belegger en het de chouchou van de analisten is.

vallen af bpost analisten gaan uit van stijgende dividenden, zeezout wacht tot dat effectief zo is en sofina geen kwaad woord hierover maar 20 is 20.

Mss komt er nog een verrassing van gimv, evs met een dividendstijging of colruyt met een grotere stijging dan verwacht dan vliegt Zetes eruit.

Alles terug in een excel en binnen enkele maanden kijken we weer.

PS de Zeezout Internationals voorlopig beperkt tot (AHold, unilever , statoil en royale dutch, orkla, ginger rolf >:D )
luie belegger met voorliefde voor aandelen met stijgende dividenden die je heel Lang kan bijhouden en simpele regeltjes

Jhn
VIP member
VIP member
Contacteer:
Contacteer Jhn
Verstuur privébericht

• Citeer

Bericht door Jhn » 29 maart 2014, 22:36

Mooi lijstje zeezout, hoop binnenkort nog wat aandelen uit dit lijstje aan te kopen

josbos
Sr. Member
Sr. Member
Contacteer:
Contacteer josbos
Verstuur privébericht

• Citeer

Bericht door josbos » 29 maart 2014, 23:18

Mooi werk, zeezout.
Hoe verdeel je je portefeuille precies?
Krijgt elk aandeel/sector evenveel gewicht in je portefeuille of geef je meer gewicht, daar waar je nog meer (dividend)groei verwacht?
In het laatste scenario, stel dat je dan toch een "minder goed" aandeel verkoopt, moet je toch veel andere deels aan/verkopen om het gewicht te herstellen, op basis van de criteria van de nieuwkomer? Wat nefast is voor je resultaat.
Het jaar erna, kan er toch soms (onverwacht) terug een dividendstijging komen en moet je hem terug (duurder) aankopen.
Hoe ga je er precies mee om? Volg je altijd strict je model?

Jhn
VIP member
VIP member
Contacteer:
Contacteer Jhn
Verstuur privébericht

• Citeer

Bericht door Jhn » 30 maart 2014, 09:50

WDP?
Ik twijfel al een hele tijd om aan +/- 55 euro te verkopen.
Ik scoor dan een goede 10%.

Wacht ik beter na het herstel van de dividend knip of probeer ik deze toch nog te verkopen ervoor?

jens_dev
VIP member
VIP member
Contacteer:
Contacteer jens_dev
Verstuur privébericht

• Citeer

Bericht door jens_dev » 30 maart 2014, 11:18

Waarom zou je ze willen verkopen en waarin steek je het vrijgekomen geld?

gpv1
VIP member
VIP member
Beste antwoorden: 1
Contacteer:
Contacteer gpv1
Verstuur privébericht

• Citeer

Bericht door gpv1 » 30 maart 2014, 11:57

@zeezout:
Jouw strategie spreekt me niet aan, maar gezien het mooie rendement vraag ik me toch het volgende af:
1) is je rendement: a) zonder ontvangen dividenden; b) incl. ontvangen netto (bruto?)-dividenden; c) incl. herbelegde netto (bruto?)-dividenden ?
2) zoals iemand anders hierboven al vroeg; doe jij telkens een herweging van alle 20 aandelen wanneer een nieuw aandeel gekocht wordt? Qua kosten zou dat een serieuze domper op het resultaat zijn voor beleggers die niet over heel grote middelen beschikken.
3) op welk moment precies verkoop je een aandeel ? Deel je dit hier mee in dit topic ?
4) voer jij deze strategie met 20 aandelen ook in realiteit uit of gaat het om een theoretische oefening ?
Aandelenportefeuille netto met 1167% gestegen sinds opstart in Nov '08. YTD bruto excl dividenden: -7,7% (tem 11 jul '25)
Momenteel: 100% cash

zeezout
VIP member
VIP member
Contacteer:
Contacteer zeezout
Verstuur privébericht

• Citeer

Bericht door zeezout » 30 maart 2014, 11:59

wat wdp betreft meedoen met keuzedividend en daarna verkopen levert meestal een extraatje op. Je zou ook tot aan het dividend een hoog verkooporder kunnen zetten.

Neen ik volg mijn eigen model niet altijd, wel steeds meer ervaring leert me dat 60+ % model gelijk heeft, en er zijn altijd randgevallen zoals bpost nu Model zegt kopen zeezout doet het niet.

doe ook jaar na jaar minder transacties, zoals je stelt is alleen de bank daar beter van. met de te herinvesteren dividenden probeer ik de gewichten bij te stellen zodat diegene die vooraan in mijn lijst staan zwaarder wegen dan diegene achteraan.
Geen aandeel mag > 10% (voor de kleintjes maximum is lager gaan geen 10% in pairi daiza steken bijvoorbeeld) zijn in portefeuille en onder de 1% heeft ook geen zin.

Als een aandeel onderaan mijn lijst 7% portefeuille uitmaakt en de Nr1 3 % zal ik wat verkopen/kopen.

teveel in één sector doe ik ook niet max 4 vastgoedbevaks bijvoorbeeld.

verkopen en later duurder terugkopen stoort me niet. Ik hou de aankoopprijzen van mijn aandelen bewust niet bij.
Verleden maakt niet uit het is de toekomst die telt.
Evalueer steeds de hele portefeuille als die mooi presteert is het goed, ga me niet opwinden over één aandeel dat het niet goed doet. Ga wel kijken of er een reden is en als de verwachtingen verslechteren moet ik mijn mening mss herzien

Ben eigenlijk vooral aktief bij de bekendmaking van de jaarresultaten, als je dan meteen handelt kopen of verkopen kun je wat extra rendement halen. Rest van het jaar eerder passief. Meeste gewichten komen voort uit het feit dat ik het aandeel al lang heb en het fel gestegen is (Kinepolis WDP Arseus)

Voor de D&G portefeuille hier zet ik ze alle 20 (heb ze nu ook effectief) allemaal aan 5% portefeuille om rendement te berekenen.
Denk dat het geen toegevoegde waarde heeft om mijn werkelijke gewichten te gebruiken en iedere individuele transactie te melden.

Ieder moet zijn eigen oefening maken, en er zijn heel veel wegen naar Rome, dit is maar één van de vele voor de uits luiere belegger die de jaarrekeningen niet in detail wil uitvlooien. Dividend opzoeken en analisten voorspellingen dividenden bekijken en dat is het.

zeezout
VIP member
VIP member
Contacteer:
Contacteer zeezout
Verstuur privébericht

• Citeer

Bericht door zeezout » 30 maart 2014, 12:09

gpv1 schreef:@zeezout:
Jouw strategie spreekt me niet aan, maar gezien het mooie rendement vraag ik me toch het volgende af:
1) is je rendement: a) zonder ontvangen dividenden; b) incl. ontvangen netto (bruto?)-dividenden; c) incl. herbelegde netto (bruto?)-dividenden ?
2) zoals iemand anders hierboven al vroeg; doe jij telkens een herweging van alle 20 aandelen wanneer een nieuw aandeel gekocht wordt? Qua kosten zou dat een serieuze domper op het resultaat zijn voor beleggers die niet over heel grote middelen beschikken.
3) op welk moment precies verkoop je een aandeel ? Deel je dit hier mee in dit topic ?
4) voer jij deze strategie met 20 aandelen ook in realiteit uit of gaat het om een theoretische oefening ?

1) de cijfers die ik hier publiceer zijn zonder dividenden gewoon de koersen vergelijken van de 20 aandelen over een periode.
2) Dit is een fictieve portefeuille, Mijn eigen portefeuille belgische aandelen is op dit ogemblik dezelfde maar met andere gewichten. je moet natuurlijk niet je gewichten steeds weer naar 5% per aandeel terugbrengen dat doe ik hier enkel om de berekening eenvoudig te houden
3) soms wel soms niet het is geen beleggingscompetitie hé, voor de fictieve portefeuille pas ik één of twee keer per jaar aan aan de koers van die dag. en dan publiceer ik wel De volledige verkopen/nieuwe aankopen (Homi invest, Elia, Econocom , Umicore, Recticel) heb ik hier teruggevonden, dat ik met geinde dividenden een beetje Ageas bijkoop daar heeft niemand wat aan .
Punt dat ik wil maken is dat je met gewone belgische aandelen ook een mooie portefeuille kunt opbouwen

heb ook de rendementen van mijn eigen gesloten portefeuille sinds 1995, denk dat ik dat hier al eens ergens gepost heb.
Ik doe het over langere periode(inclusief kosten en dividenden) merkelijk beter dan de BEL20 return index(inclusief dividenden),
zoals gezegd is het hier geen competitie en kan iedereen over zijn resultaten in het verleden zeggen wat ie wil.

ik beweer niet dat dit de te volgen strategie is en heb respect voor alle strategieën en probeer er uit te leren.
Dat is het doel van dit forum info uitwisselen en vooral waarom men iets koopt of verkoopt

nu ga ik van het zonnetje genieten
Laatst gewijzigd door zeezout op 30 maart 2014, 13:13, 1 keer totaal gewijzigd.

josbos
Sr. Member
Sr. Member
Contacteer:
Contacteer josbos
Verstuur privébericht

• Citeer

Bericht door josbos » 30 maart 2014, 12:40

Bedankt voor de info zeezout.
Iedereen werkt anders, daarom dat het ook interessant is om te weten hoe de andere ook echt werkt :)
Verschil tussen theorie en praktijk.
Zelf heb ik geen losse aandelen, maar het kriebelt wel hard, daar er geen fondsen zijn die zich focussen op Belgische high dividends.
Naast Petercam Belgium Fund gerekend natuurlijk, maar hun instapkosten en laag dividend is er wat teveel aan, om nu nog effectief in te stappen. Heb wel enkele wereldwijde high income fondsen, maar door het huidig klimaat, genereren ze (soms) wat minder return (voor het gelopen risico).
Daarnaast om een pakket losse aandelen te kopen, heb ik ook niet het budget, om niet teveel rendement te verbranden aan transactiekosten. Zelfs met de goedkoopste broker moet je per aandeel >1000€ neerleggen, om minimaal rendementsverlies te lijden.

Monrose
Hero Member
Hero Member

• Citeer

Bericht door Monrose » 31 maart 2014, 11:40

Idd. interessante bijdrage van Zeezout. Iedereen werkt anders. Elk z'n eigen visie en zeer leuk te lezen hoe iedereen werkt.
Ook van gpv. Alles we maar winst maken.

Jhn
VIP member
VIP member
Contacteer:
Contacteer Jhn
Verstuur privébericht

• Citeer

Bericht door Jhn » 4 april 2014, 20:07

jens_dev schreef:Waarom zou je ze willen verkopen en waarin steek je het vrijgekomen geld?
Exmar en AbInbev ik wacht op een dipke ;D

Plaats reactie
  • Afdrukweergave

666 berichten
  • Pagina 9 van 45
    • Ga naar pagina:
  • Vorige
  • 1
  • …
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11
  • …
  • 45
  • Volgende

Terug naar “Fondsen en aandelen”

Ga naar
  • Sparen
  • ↳   Spaarrekeningen
  • ↳   Vraag het aan de financiële instelling
  • ↳   Vraag het aan Assuralia
  • ↳   Vraag het aan BinckBank
  • ↳   Vraag het aan Evi
  • ↳   Vraag het aan MeDirect
  • ↳   Vraag het aan MoneYou
  • ↳   Vraag het aan NIBC
  • ↳   Vraag het aan Rabobank.be
  • ↳   Kasbons en termijnrekeningen
  • ↳   Tak21
  • ↳   Pensioensparen
  • ↳   Langetermijnsparen
  • ↳   VAPZ
  • Beleggen
  • ↳   Fondsen en aandelen
  • ↳   Tak23
  • ↳   Obligaties, gestructureerde producten en andere types beleggingen
  • Betalen & Kaarten
  • ↳   Zichtrekeningen & Bankkaarten
  • ↳   Kredietkaarten
  • Lenen
  • ↳   Woonleningen / Hypothecaire leningen
  • ↳   Auto-, verbouwing-, persoonlijke en andere leningen
  • Verzekeringen
  • ↳   Auto / Brand / Hospitalisatie
  • ↳   Schuldsaldoverzekeringen
  • ↳   Andere verzekeringen (ziekenfondsen, …)
  • Spaargids
  • ↳   Aankondigingen
  • ↳   Besparingstips
  • ↳   Kroeg
  • Forumoverzicht

Schrijf je in op onze nieuwsbrief!

& ontvang tips om te besparen
Spaargids logo

Blijf op de hoogte!

Vergelijken

• Energie
  • Financiën
  • Telecom
  • Verzekeringen
  • Ziekenfondsen

Info

• Over Mijnvergelijker.be
  • Contact
  • Vacatures

Blijf op de hoogte!

Gemiddeld 320.783 bezoekers per maand, de laatste 6 maanden.
  • Privacybeleid
  • Gebruiksvoorwaarden
  • Cookiebeleid
  • Privacy-instellingen
  • Hoe vergelijken we
  • Sitemap
  • Accessibility
DPG Media nv - Mediaplein 1, 2018 Antwerpen nr. 0432.306.234
Inschrijven voor de nieuwsbrief?

Blijf op de hoogte van recent nieuws, mogelijkheden om te besparen, interessante aanbiedingen, en andere tips via e-mail.

Wij respecteren uw privacy