Spaargids logo
Contact
  • FR
Log in
  • Al uw aanvragen op één plaats
  • Beheer uw newsletter voorkeuren
  • Praat mee op ons forum
Inloggen
Of

Nieuw bij spaargids.be?

Account aanmaken
  • Energie
    Vergelijken
      Gas & elektriciteit Elektriciteit Gas Promoties en kortingen
    Voor bedrijven
      Grote bedrijven Kmo’s
    Algemeen
      Verhuisdienst Leveranciers Nieuws Veelgestelde vragen
    Duurzaam wonen
      Zonnepanelen kopen Spouwmuurisolatie kopen Zoldervloerisolatie kopen Thuisbatterij kopen
    Nieuws
  • Financiën
    Sparen
      Spaarproducten
      Spaarrekening Termijnrekening Kasbons Baby-en jongerenrekening Simulator spaarrekeningen Rating en reviews banken
      Fiscaal sparen
      Pensioensparen Langetermijnsparen
      Zelfstandigen
      VAPZ IPT POZ
    Lenen
      Wonen
      Hypothecaire lening Verbouwingslening Energielening Overbruggingskrediet Simulator woonkrediet Kosten herfinanciering
      Voertuigen
      Autolening Fietslening Motorlening Mobilhomelening

Andere leningen
      Persoonlijke lening Geldreserves Samenvoegen van leningen Crowdfunding
    Beleggen
      Beleggingsfondsen Beleggingsplannen Rendementen beleggingsplannen Crowdlending Fondsenaanbod banken Pensioenspaarfondsen Private banking
    Betalen
      Zichtrekeningen VISA Mastercard
    Forum
    Nieuws
  • Verzekeringen
    Autoverzekering
      Autoverzekering vergelijken Autoverzekering afsluiten Autoverzekering overstappen
    Brandverzekering
      Brandverzekering vergelijken Brandverzekering afsluiten
    Schuldsaldoverzekering
    Andere verzekeringen
      Tak 23 beleggingsverzekering Tak 21 spaarverzekering Reisverzekeringen Uitvaartverzekering
    Nieuws
  • Telecom
    Vergelijken
      Telecom vergelijken Telecom abonnementen Smartphones met abonnement Vergelijk snel Providers
    Meest gekozen
      Internet+TV+Mobiel+Vaste lijn Internet+TV+Mobiel Internet+TV+Vaste lijn Internet+Mobiel Internet+Vaste lijn Internet+TV Mobiel Internet
    Nieuws
    FAQ
  • Ziekenfondsen
    Vergelijken
      Ziekenfondsen vergelijken
    Algemeen
      Overzicht ziekenfondsen Aansluiten ziekenfonds Veranderen ziekenfonds Mutualiteit kiezen
    Ziekenfondsen
      Christelijke Mutualiteit Helan LM Mutplus.be LM Oost-Vlaanderen LM Plus NZVL Solidaris Solidaris Brabant VNZ
    Nieuws
  • Lenen
  • Sparen
  • Beleggen
  • Betalen
  • Pensioen
  • Forum
  • Nieuws
Spaargids logo
Log in
  • Al uw aanvragen op één plaats
  • Beheer uw newsletter voorkeuren
  • Praat mee op ons forum
Inloggen
Of

Nieuw bij spaargids.be?

Account aanmaken
  • Energie
    Vergelijken
    • Gas & elektriciteit
    • Elektriciteit
    • Gas
    • Promoties en kortingen
    Voor bedrijven
    • Grote bedrijven
    • Kmo’s
    Algemeen
    • Verhuisdienst
    • Leveranciers
    • Nieuws
    • Veelgestelde vragen
    Duurzaam wonen
    • Zonnepanelen kopen
    • Spouwmuurisolatie kopen
    • Zoldervloerisolatie kopen
    • Thuisbatterij kopen
    Nieuws
  • Financiën
    Sparen
    • Spaarproducten
    • Spaarrekening
    • Termijnrekening
    • Kasbons
    • Baby-en jongerenrekening
    • Simulator spaarrekeningen
    • Rating en reviews banken
    • Fiscaal sparen
    • Pensioensparen
    • Langetermijnsparen
    • Zelfstandigen
    • VAPZ
    • IPT
    • POZ
    Lenen
    • Wonen
    • Hypothecaire lening
    • Verbouwingslening
    • Energielening
    • Overbruggingskrediet
    • Simulator woonkrediet
    • Kosten herfinanciering
    • Voertuigen
    • Autolening
    • Fietslening
    • Motorlening
    • Mobilhomelening
    • Andere leningen
    • Persoonlijke lening
    • Geldreserves
    • Samenvoegen van leningen
    • Crowdfunding
    Beleggen
    • Beleggingsfondsen
    • Beleggingsplannen
    • Rendementen beleggingsplannen
    • Crowdlending
    • Fondsenaanbod banken
    • Pensioenspaarfondsen
    • Private banking
    Betalen
    • Zichtrekeningen
    • VISA
    • Mastercard
    Forum
    Nieuws
  • Verzekeringen
    Autoverzekering
    • Autoverzekering vergelijken
    • Autoverzekering afsluiten
    • Autoverzekering overstappen
    Brandverzekering
    • Brandverzekering vergelijken
    • Brandverzekering afsluiten
    Schuldsaldoverzekering
    Andere verzekeringen
    • Tak 23 beleggingsverzekering
    • Tak 21 spaarverzekering
    • Reisverzekeringen
    • Uitvaartverzekering
    Nieuws
  • Telecom
    Vergelijken
    • Telecom vergelijken
    • Telecom abonnementen
    • Smartphones met abonnement
    • Vergelijk snel
    • Providers
    Meest gekozen
    • Internet+TV+Mobiel+Vaste lijn
    • Internet+TV+Mobiel
    • Internet+TV+Vaste lijn
    • Internet+Mobiel
    • Internet+Vaste lijn
    • Internet+TV
    • Mobiel
    • Internet
    Nieuws
    FAQ
  • Ziekenfondsen
    Vergelijken
    • Ziekenfondsen vergelijken
    Algemeen
    • Overzicht ziekenfondsen
    • Aansluiten ziekenfonds
    • Veranderen ziekenfonds
    • Mutualiteit kiezen
    Ziekenfondsen
    • Christelijke Mutualiteit
    • Helan
    • LM Mutplus.be
    • LM Oost-Vlaanderen
    • LM Plus
    • NZVL
    • Solidaris
    • Solidaris Brabant
    • VNZ
    Nieuws
Contact
  • Français
  • U bevindt zich hier:  Home Forum Sparen Spaarrekeningen
  • Zoek
  • Forumoverzicht
  • Aanmelden
  • Snelle links
    • Onbeantwoorde onderwerpen
    • Actieve onderwerpen
    • Recente berichten
  • Zoek

Grote spaarders mee in bad bij bankenredding

Plaats reactie
  • Afdrukweergave
Uitgebreid zoeken
101 berichten
  • Pagina 4 van 7
    • Ga naar pagina:
  • Vorige
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • Volgende
TIP
Gebruik onze tools spaarrentes vergelijken - Simulatie van uw rendement - Vergelijk kredietwaardigheid
jempi25
Hero Member
Hero Member
Contacteer:
Contacteer jempi25
Verstuur privébericht

Re: Grote spaarders mee in bad bij bankenredding

• Citeer

Bericht door jempi25 » 8 april 2013, 18:29

ludo schreef:Als je binnen de drie jaar terug een eigendom verwerft,na dat van U verkocht te hebben, heb je recht op de "meeneembaarheid " van registratierechten. Wil dus zeggen dat de registratie rechten van je verkochte goed,welke je destijds betaald hebt, je in mindering kan brengen van je volgende aankoop,als dit binnen de drie jaar plaatsvindt.
Twee jaar meeneembaarheid!
jempi25 schreef:Tussen verkoop van de oude woning en aankoop van de nieuwe woning, in welke volgorde ook, mag niet meer dan twee jaar verlopen (vijf jaar indien de nieuwe aankoop een bouwgrond is).
http://www.notaris.be/verkopen-kopen-hu ... embaarheid
greetz
jempi25

Spaarplan
VIP member
VIP member
Contacteer:
Contacteer Spaarplan
Verstuur privébericht

• Citeer

Bericht door Spaarplan » 8 april 2013, 18:30

Dat mag niet, als jouw bankier alle regels van goed bestuur aan zijn laars lapt gaan ze het geld bij de spaarders halen. Onze politici staan daar blijkbaar achter, zwijgen is instemmen. Hoe dan ook, ik ga je niet tegenhouden als je iets van plan bent, ik kijk de andere kant uit zoals onze vertegenwoordigers al jaren doen... ::)
Bertrand Russell once said: "First, they fascinate the fools. Then, they muzzle the intelligent."

Bankiers + politici + accountants + juristen = 20.000 miljard euro in belastingparadijzen.

It isn't that we can't meet the needs of the poor, we simply cannot meet the greed of the rich.

Coike

• Citeer

Bericht door Coike » 8 april 2013, 18:36

ludo schreef:De waarborg zal inderdaad wel een lege doos zijn, laat ons hopen ze nooit te moeten openen. Misschien toch beter terug een appartementje kopen, en daar je geld veilig in beleggen. Wonen moet je toch.
Dat ga ik echt niet meer doen . Ik ben nu over de vijftig . Ik huur nu een klein appartementje aan 300 euro per maand . Daar kun je niks voor kopen .Desnoods ga ik binnen een jaar of tien in een caravan wonen.Mijn nonkel woont ook in zo een stacaravan .Is niks verkeerd mee . ;)

insider
VIP member
VIP member
Contacteer:
Contacteer insider
Verstuur privébericht

• Citeer

Bericht door insider » 8 april 2013, 21:07

daarnet effe geluisterd naar topleugenaar Geens : die gasten zweten nooit als ze liegen hé ! Maar in uw ogen kijken kunnen ze ook niet .... jongens jongens wat een bende ordinaire gangsters zijn dat toch die politici !
Europa zou volgens hem de spaarder hebben beschermd in het verleden door de ene leugen (garantie van 20.000 euro) te vervangen door een nog grotere leugen nl die van 100.000 euro !!!! je moet maar lef hebben hé !
Het zijn uitgerekend zij die de uitlokkers van de crisis beschermen omdat ze zelf mee verantwoordelijkheid dragen aan deze ramp !

het is zoals Paul De Grauwe het stelt in De Morgen van vandaag : 23 bange mannen ....

Kijk we kunnen geloven wat we willen maar ik herinner mij maar al te goed deze uitzending waarin ene Rogers in januari al komt te vertellen wat er nu aan het gebeuren is : http://tegenlicht.vpro.nl/nieuws/2011/j ... ogers.html" onclick="window.open(this.href);return false;

Spruitekop
VIP member
VIP member
Contacteer:
Contacteer Spruitekop
Verstuur privébericht Website

• Citeer

Bericht door Spruitekop » 8 april 2013, 21:40

insider schreef:Geens: ... Europa zou volgens hem de spaarder hebben beschermd in het verleden door de ene leugen (garantie van 20.000 euro) te vervangen door een nog grotere leugen nl die van 100.000 euro !!!! je moet maar lef hebben hé !
Als politieker moet je zo hard liegen dat je het zelf gelooft! ;D
Banken zijn instellingen opgericht voor en door oplichters waarvoor in de penitentiaire instellingen geen plaats meer is.
Sta op uw rechten: Betaal enkel in CASH!!

vlo
Hero Member
Hero Member

• Citeer

Bericht door vlo » 9 april 2013, 05:07

Ik heb volle begrip voor Coike als alleenstaande (gaande 8) ) dat hij van de zorgen van een huis verlost wilde zijn.
Zelf heb ik een aantal jaren geleden mijn villa met een grote lap grond er om heen ;) , verkocht om soortgelijke redenen...

Toch heb ik nadien hier in Vlaanderen weer een appartementje gekocht. Zonder eigendom voel ik me gewoon onveilig.
Dus Coike, voor het budget waarover jij beschikt, kan je gerust nog een appartementje vinden dat aan jouw behoeften voldoet. Je hoeft er ook niet zelf in te wonen.
...en wat anderen ook mogen beweren, ipv al je geld in volatiele produkten zoals EM te steken, een goed gelegen appartementje zal altijd zijn waarde behouden. Bovendien moet je je dan geen zorgen meer maken over de betrouwbaarheid van al die diefachtige ;) banken en de uitholling van onze Euro.
Ooit was "Europa" een mooi project!
Nu is het verworden tot een anti-democratisch "henhouse" gevuld met POSTJESPAKKERS...

kekule
Newbie
Newbie
Contacteer:
Contacteer kekule
Verstuur privébericht

• Citeer

Bericht door kekule » 9 april 2013, 07:40

in 2014 Europese verkiezingen.
benieuwd wat de vox populi dan zegt over europa.

jempi25
Hero Member
Hero Member
Contacteer:
Contacteer jempi25
Verstuur privébericht

• Citeer

Bericht door jempi25 » 9 april 2013, 10:02

vlo schreef: Toch heb ik nadien hier in Vlaanderen weer een appartementje gekocht. Zonder eigendom voel ik me gewoon onveilig.
Dus Coike, voor het budget waarover jij beschikt, kan je gerust nog een appartementje vinden dat aan jouw behoeften voldoet. Je hoeft er ook niet zelf in te wonen.
...en wat anderen ook mogen beweren, ipv al je geld in volatiele produkten zoals EM te steken, een goed gelegen appartementje zal altijd zijn waarde behouden.
Hallo, heb het zo een beetje gehad met appartementen!
Waarom? Omdat wat U nu zegt mij compleet verrast.
Al die ouwe brol van appartementen die nu massaal te koop staan moeten weg, en waarom? Omdat de maandelijkse kosten zo enorm hoog zijn dat je bijna voor hetzelfde geld huurt.
Wie koopt dit? Ja de goedgelovigen die niet verder kijken dan hun neus lang is, maar de ouwe staan toch lang te koop, en uiteindelijk worden ze weg gedaan voor véél minder geld.
Twee de nieuwe appartementen idem, men start er met een basisbedrag van om en bij de 80 € per maand in het begin stadium, heb zelfs een vriend die 125 € betaald! Trouwens KI is veel hoger dan huis.
En je moet dan ook met al de eigenaars steeds overeenkomen ivm met herstellingen enz. En als je dan akkoord bent of niet de meerderheid haalt het.
De verpleegster die thuis komt betaald 245 € per maand wel verwarming inc. En heeft een bedrag van 40.000 € moeten afdokken voor renovatie gebouw, en lift. Is wel een ouder appartement. En er staat nog een grote som te betalen dra voor de kelders en de garage.
En als er een lift in zit, dan is het wel duidelijk als je met 3 woont of met 60 dat dit ook een verschil uitmaakt als die dikwijls defect gaat (kosten reparatie)
Dus eigenlijk ben ik het niet helemaal eens dat je gouden zaken doet met een appartement, maar ja ieder zijn idee.
mvg
jempi25

Coike

• Citeer

Bericht door Coike » 9 april 2013, 10:49

vlo schreef: Dus Coike, voor het budget waarover jij beschikt, kan je gerust nog een appartementje vinden dat aan jouw behoeften voldoet. Je hoeft er ook niet zelf in te wonen.
...en wat anderen ook mogen beweren, ipv al je geld in volatiele produkten zoals EM te steken, een goed gelegen appartementje zal altijd zijn waarde behouden.
Mijn ouders wonen in een nieuwbouw appartement met 1 grote slaapkamer en een klein slaapkamertje . Kostprijs : 240.000 euro ! Maar het is hun eigendom niet . Ze huren voor 600 euro per maand . Ik huur de benedenverdieping van hun huis voor 300 euro .En de bovenverdieping met zolder wordt ook voor 300 euro verhuurt aan mijn neef met zijn Franse vriendin .Dus mijn ouders wonen praktisch voor niks .Ik heb het ook niet slecht .In mijn huur is inbegrepen : een grote stalling en een garage voor de auto , motor , fiets , een mooie tuin van ongeveer 10 are, een ruim overdekt terras ....

Nee dank je , ik koop echt niks meer . BTW ....mijn budget is nu ook niet zo royaal dat ik meteen een appartement kan kopen . En inderdaad ....aan ouwe brol geef ik liever niet meer mijn geld .

marcopolo33
Newbie
Newbie
Contacteer:
Contacteer marcopolo33
Verstuur privébericht

• Citeer

Bericht door marcopolo33 » 9 april 2013, 12:14

Goed gezien. Kunnen de banken vooraf berekenen hoeveel geld ze hebben om te vergokken. Komaan zeg, ff serieus zijn he. Verplicht de banken om het geld van de spaarders alleen maar te gebruiken voor doeleinden waar het oorspronkelijk voor dient, zoals leningen. Of verplicht ze om duidelijk kenbaar te maken aan de spaarders, waartoe ze de spaarinleg gaan gebruiken, zodat de spaarders beter het risico dat ze lopen kunnen inschatten.
En, by the way, wie denk je dat nu de redding van sommige banken betaalt? Niet alleen de grote spaarders, maar ook de kleine, via overheidsgeld door ons allen gesponsord.

reppiepeppie
VIP member
VIP member
Contacteer:
Contacteer reppiepeppie
Verstuur privébericht

• Citeer

Bericht door reppiepeppie » 9 april 2013, 12:25

Ik ben akkoord als ik ook 30 x t totale bedrag van mijn spaargeld mag gebruiken voor investeringen, aankopen, enz enz

vlo
Hero Member
Hero Member

Grote spaarders mee in bad bij bankenredding/alternatieven

• Citeer

Bericht door vlo » 9 april 2013, 12:27

Jongens toch!

1. Waar heb ik gezegd dat je gouden zaken doet met het kopen van een appartement?
2. Waar heb ik gezegd dat je oude brol moet kopen?
3. Waar heb ik gezegd dat je een appartement moet kopen waarin je moet meebetalen voor de lift?

Een beetje serieus zijn aub!
...en dat Coike doet wat hij zelf wil, nietwaar. Maar hij was zo onder de indruk van een mogelijke waardedaling van de Euro en/of naasting van zijn spaarcenten, dat ik dit als een mogelijk alternatief zag; meer is het niet.

Als je goed uitkijkt en rustig je tijd neemt, zijn er nog steeds mooie, betaalbare en goed gelegen appartementjes te koop. Dat je die niet aan de kust of in een of andere provinciehoofdplaats moet gaan zoeken, heb ik ergens anders al duidelijk gemaakt.

Een voorbeeldje uit eigen ervaring: ongeveer 3 jaar geleden een app. gekocht in een rustig dorpje, met garage, met kleine tuin, op het gelijkvloers en met afzonderlijke prive-ingang. Ik betaal dus niet voor liften, vloermatten, reiniging interne gangen, verlichting interne gangen en misschien nog andere zaken die ik nu even vergeet.

Capito?

Ik ben niet zinnens te verkopen, noch te verhuren omdat ik toch ergens moet verblijven als ik weer eens in Vlaanderen ben. Toch heb ik intussen al een bod gekregen van +40 % op wat ikzelf betaald heb. 8)

En idd met de evt mogelijke bancaire of andere financiele moeilijkheden in het achterhoofd, ben ik nu nogmaals volop maar rustig op zoek naar nog eens een appartement(je) of ander vastgoed dat weinig zorgen vergt. Bovendien ben ik, in afwachting dat mijn vrouw haar job opgeeft, ook nog eens rustig op zoek naar een mooi stuk bouwgrond ergens in het Noorden.

Zoals de zaken er nu bijstaan, vind ik het beter het overgrote deel van mijn likwiditeiten om te zetten in vastgoed.
Ooit was "Europa" een mooi project!
Nu is het verworden tot een anti-democratisch "henhouse" gevuld met POSTJESPAKKERS...

Frisse Freddy
VIP member
VIP member
Contacteer:
Contacteer Frisse Freddy
Verstuur privébericht

• Citeer

Bericht door Frisse Freddy » 9 april 2013, 18:30

En lap, het is weer zover. Alweer worden we bestookt met een hoera-bericht over de toch o zo rijke belgen. Het lijkt wel een gecoördineerde actie van de overheid in samenzwering met de pers:

http://www.tijd.be/nieuws/geld_beleggen ... 6-3452.art" onclick="window.open(this.href);return false;

Doorsnee gezin bezit 206.200 euro

Na de berichten over de toch o zo vette spaarboekjes, gaan ze het er nu nog eens inwrijven hoe goed we het toch wel hebben (met achterliggende boodschap: jullie kunnen best wel een stukje missen).

Ik ben die berichtgeving beu, kotsbeu. Net alsof er achter dat spaargeld en die eigendom geen historie schuilgaat van veel werken en veel sparen. Ze doen altijd alsof dat uit de lucht komt gevallen >:(

Inmaken
Sr. Member
Sr. Member

• Citeer

Bericht door Inmaken » 9 april 2013, 19:07

Frisse Freddy: dat is het idd het degoutante aan die berichtgeving, hé: dat gevoel dat je een misdadiger bent omdat je wat gespaard hebt. De connotatie dat zoiets per definitie niet kan. "Die heeft nog geen miserie! Snel, doe er iets aan!"

Wij hebben de laatste jaren zuinig geleefd. Geen reizen gemaakt. We hebben een kleine woning en dus een kleine lening. Slechts 1 kind ten laste, dat wordt verwend door oma's en opa's. Een kleine auto op de oprit om kosten zo laag mogelijk te houden. We besparen door te veranderen van energie leverancier en door abonnementen zoals Telenet in vraag te stellen. We werken fulltime met 2.

Als je een paar jaar consequent alles spaart wat overblijft op het einde van de maand, dan gaat het snel vooruit.

Of dat een goede keuze is, laat ik in het midden.

Maar daar staat dus wel tegenover dat we nu niet op de ski piste staan, deze zomer niet in een ver land zitten en de komende winter geen zonnestralen gaan meepikken in Egypte. Er staat ook geen mooie BMW op de oprit. Ik vind het jammer dat wie een beetje frugaal leeft, wat buiten de lijntjes denkt wat consumeren betreft en dus wat kapitaal opbouwt, wordt geviseerd alsof dat helemaal niet in het plaatje past. Consumeren tegen wil en dank is blijkbaar de boodschap. Kopen die brol, en liefst zo veel mogelijk.

Hou er rekening mee dat 100k€ zeer snel opgebruikt is als je naar een rusthuis gaat met een beetje luxe. Want véél pensioen zal er niet zijn voor dertigers/veertigers die nu aan het werk zijn.

Coike

• Citeer

Bericht door Coike » 9 april 2013, 19:30

Frisse Freddy schreef:
Doorsnee gezin bezit 206.200 euro

(
In Nederland zou dat maar 100.000 euro zijn en in Duitsland 50.000 euro ? In het Duitsland voor de val v/d muur was het stukken beter ....zowel voor de Oost- en de West Duitser . Maar de Hollanders zouden maar 100.000 euro vermogen hebben ? Maakt dat de blinden wijs ;)

Plaats reactie
  • Afdrukweergave

101 berichten
  • Pagina 4 van 7
    • Ga naar pagina:
  • Vorige
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • Volgende

Terug naar “Spaarrekeningen”

Ga naar
  • Sparen
  • ↳   Spaarrekeningen
  • ↳   Vraag het aan de financiële instelling
  • ↳   Vraag het aan Assuralia
  • ↳   Vraag het aan BinckBank
  • ↳   Vraag het aan Evi
  • ↳   Vraag het aan MeDirect
  • ↳   Vraag het aan MoneYou
  • ↳   Vraag het aan NIBC
  • ↳   Vraag het aan Rabobank.be
  • ↳   Kasbons en termijnrekeningen
  • ↳   Tak21
  • ↳   Pensioensparen
  • ↳   Langetermijnsparen
  • ↳   VAPZ
  • Beleggen
  • ↳   Fondsen en aandelen
  • ↳   Tak23
  • ↳   Obligaties, gestructureerde producten en andere types beleggingen
  • Betalen & Kaarten
  • ↳   Zichtrekeningen & Bankkaarten
  • ↳   Kredietkaarten
  • Lenen
  • ↳   Woonleningen / Hypothecaire leningen
  • ↳   Auto-, verbouwing-, persoonlijke en andere leningen
  • Verzekeringen
  • ↳   Auto / Brand / Hospitalisatie
  • ↳   Schuldsaldoverzekeringen
  • ↳   Andere verzekeringen (ziekenfondsen, …)
  • Spaargids
  • ↳   Aankondigingen
  • ↳   Besparingstips
  • ↳   Kroeg
  • Forumoverzicht

Schrijf je in op onze nieuwsbrief!

& ontvang tips om te besparen
Spaargids logo

Blijf op de hoogte!

Vergelijken

• Energie
  • Financiën
  • Telecom
  • Verzekeringen
  • Ziekenfondsen

Financiën vergelijken

• Lenen
  • Sparen
  • Beleggen
  • Betalen
  • Verzekeringen

Info

• Over Mijnvergelijker.be
  • Contact
  • Vacatures

Blijf op de hoogte!

Gemiddeld 320.783 bezoekers per maand, de laatste 6 maanden.
  • Privacybeleid
  • Gebruiksvoorwaarden
  • Cookiebeleid
  • Privacy-instellingen
  • Hoe vergelijken we
  • Accessibility
DPG Media nv - Mediaplein 1, 2018 Antwerpen nr. 0432.306.234
Inschrijven voor de nieuwsbrief?

Blijf op de hoogte van recent nieuws, mogelijkheden om te besparen, interessante aanbiedingen, en andere tips via e-mail.

Wij respecteren uw privacy