Guggenheim Solar ETF
TIP
Guggenheim Solar ETF
Beste forum leden,
Met de COP26 in mijn achterhoofd denk ik dat het nu de moment is om in te stappen, kent iemand deze etf ? Instapwaardig?
Ikzelf vind er niet veel van terug.
Iemand?
Nog een fijne avond allemaal!
Met de COP26 in mijn achterhoofd denk ik dat het nu de moment is om in te stappen, kent iemand deze etf ? Instapwaardig?
Ikzelf vind er niet veel van terug.
Iemand?
Nog een fijne avond allemaal!
Re: Guggenheim Solar ETF
De reden dat je er niet veel over vindt is dat het een Amerikaanse ETF is. Er bestaat wel een UCITS ETF die dezelfde index volgt:
IE00BM8QRZ79 Invesco Solar Energy UCITS ETF Acc (Xetra: S0LR; Milaan: SOLR).
Het is een gloednieuwe ETF sinds augustus '21 dus veel informatie ga je daar ook nog niet over vinden. Misschien eens kijken bij de index provider?
Het is een zeer specifieke ETF dus het gaat een beetje hit or miss zijn. Ik zou het er niet op wagen maar ieder doet zijn/haar zin natuurlijk.
Het is een gloednieuwe ETF sinds augustus '21 dus veel informatie ga je daar ook nog niet over vinden. Misschien eens kijken bij de index provider?
Het is een zeer specifieke ETF dus het gaat een beetje hit or miss zijn. Ik zou het er niet op wagen maar ieder doet zijn/haar zin natuurlijk.
Port 1: IWDA (80%) - EMIM (10%) - IUSN (10%)
Port 2: SWRD (50%) - AVWS (25%) - AVWC(15%) - 5MVL (10%)
Port 2: SWRD (50%) - AVWS (25%) - AVWC(15%) - 5MVL (10%)
Mis geen enkele kans om te besparen.
Krijg de beste tips en aanbiedingen rechtstreeks in uw mailbox
Uitschrijven kan altijd. We respecteren uw privacy.
-
- Hero Member
- Contacteer:
Guggenheim Solar ETF heeft dat iets te maken met mevrouw Peggy Guggenheim van de musea?
Beste Borgie,borgie schreef: ↑4 november 2021, 19:14 De reden dat je er niet veel over vindt is dat het een Amerikaanse ETF is. Er bestaat wel een UCITS ETF die dezelfde index volgt:
een dikke merci voor je reactie en inzicht.
Ikzelf ben nog maar sinds een jaar actief op de beurs en ben dankbaar voor alle adviezen,visies en bedenkingen.
Mvg.
Ca.
Beste Jozefien 1969, ja Guggenheim dat klinkt goed hé....Jozefien1969 schreef: ↑4 november 2021, 21:31 Guggenheim Solar ETF heeft dat iets te maken met mevrouw Peggy Guggenheim van de musea?
Heeft helaas niets te maken met musea's....
Mvg.
Ca
carogna schreef: ↑4 november 2021, 22:56Beste Borgie,borgie schreef: ↑4 november 2021, 19:14 De reden dat je er niet veel over vindt is dat het een Amerikaanse ETF is. Er bestaat wel een UCITS ETF die dezelfde index volgt:
een dikke merci voor je reactie en inzicht.
Ikzelf ben nog maar sinds een jaar actief op de beurs en ben dankbaar voor alle adviezen,visies en bedenkingen.
Heb jij suggesties ivb met eventuele etf ?? Persoonlijk verwacht ik dat er met deze CO2 probleem veel zonnepanelen (verplicht) zullen geplaatst worden.
Er nog veel vrije ruimte beschikbaar is om die panelen te plaatsen....
Mvg.
Ca.
-
- Hero Member
- Contacteer:
Dank u wel, zo zie je maar weer waar iedereen zich met bezig houdt. Een Guggenheim aandeel leek ons interessant, wanneer het inderdaad met de musea te maken had.carogna schreef: ↑4 november 2021, 22:58Beste Jozefien 1969, ja Guggenheim dat klinkt goed hé....Jozefien1969 schreef: ↑4 november 2021, 21:31 Guggenheim Solar ETF heeft dat iets te maken met mevrouw Peggy Guggenheim van de musea?
Heeft helaas niets te maken met musea's....
Mvg.
Ca