help ik snap dit niet. brandverzekering veel goedkoper
Re: help ik snap dit niet. brandverzekering veel goedkoper
Ze komen niet langs om rond te neuzen, daar moet je niet bang voor zijn. Het zal enkel zijn om alle papieren te laten tekenen en misschien nog wat uitleg te geven (en te proberen om nog iets extra's bij te lappen).
@ philipttt,
Over de werkwijze van andere verzekeringsmaatschappijen kan ik niet oordelen.
Ik ga alleen voort op mijn eigen ervaringen en die komen grotendeels overeen met wat ik er elders over gehoord of gelezen heb.
Mijn eerste brandverzekering voor een appartement was bij Royale Belge. Toen we later ons huis kochten, liet ik het aanvankelijk verzekeren bij KBC, en sinds een aantal jaren ben ik overgeschakeld naar Ethias.
Voor geen van die 3 woningverzekeringen is er ooit iemand komen kijken in mijn woning.
Over de werkwijze van andere verzekeringsmaatschappijen kan ik niet oordelen.
Ik ga alleen voort op mijn eigen ervaringen en die komen grotendeels overeen met wat ik er elders over gehoord of gelezen heb.
Mijn eerste brandverzekering voor een appartement was bij Royale Belge. Toen we later ons huis kochten, liet ik het aanvankelijk verzekeren bij KBC, en sinds een aantal jaren ben ik overgeschakeld naar Ethias.
Voor geen van die 3 woningverzekeringen is er ooit iemand komen kijken in mijn woning.
Ok, dat stelt me gerust. Ik zal dit aanbod dan waarschijnlijk aanemen. Een brandverzekering die veel goedkoper is dan die die ze mij aanboden, denk ik dat die er toch niet is.
Nogmaals bedankt jullie hebben me goed op weg geholpen.
Nogmaals bedankt jullie hebben me goed op weg geholpen.