Herfinancieren woonlening
TIP
Herfinancieren woonlening
Hallo
Ik ben momenteel een bankenrondje Ah maken op zoek naar een betere rentevoet :
Huidige : 2,3
(Beste)Voorstel : 1,2
Toen ik vandaag bij mijn huidige bank (bnp parisbas) binnenstapte voor een afspraak kreeg ik doodleuk te horen dat dit pas lukt binnen een 3-tal weken en nieuwe klanten voorrang krijgen. Op een digitale afspraakverzoek kreeg ik nooit antwoord …
Iemand ervaring of dit een algemene politiek is bij banken of eerder kantoorgerelateerd?
Ik ben momenteel een bankenrondje Ah maken op zoek naar een betere rentevoet :
Huidige : 2,3
(Beste)Voorstel : 1,2
Toen ik vandaag bij mijn huidige bank (bnp parisbas) binnenstapte voor een afspraak kreeg ik doodleuk te horen dat dit pas lukt binnen een 3-tal weken en nieuwe klanten voorrang krijgen. Op een digitale afspraakverzoek kreeg ik nooit antwoord …
Iemand ervaring of dit een algemene politiek is bij banken of eerder kantoorgerelateerd?
Re: Herfinancieren woonlening
rentes stijgen dacht ik. Logisch dat banken (zeker thuisbank) niet gehaast is ...
Mis geen enkele kans om te besparen.
Krijg de beste tips en aanbiedingen rechtstreeks in uw mailbox
Uitschrijven kan altijd. We respecteren uw privacy.
- EarthNvstr1
- VIP member
- Contacteer:
En wat zijn de andere modaliteiten van die "betere voorstellen" en hoe ziet het volledige plaatje eruit ?
Wat heb jij de bank te bieden ?vlekkie schreef: ↑6 januari 2022, 22:29 Toen ik vandaag bij mijn huidige bank (bnp parisbas) binnenstapte voor een afspraak kreeg ik doodleuk te horen dat dit pas lukt binnen een 3-tal weken en nieuwe klanten voorrang krijgen. Op een digitale afspraakverzoek kreeg ik nooit antwoord …
bnp parisbas zijn verkeerd bezig , weinig respect voor de klant,Belfius ook moeilijk te contacteren ,bpost is elke dag open, sommige kantoren van Argenta zij open in voormiddag, vdk bank ook open, ik denk ook dat beobank, ING,Crelan, Europa bank... op afspraak eenvoudig te contacteren zijn...