Herziening mogelijk tot loskoppelen van brandverzekering
TIP
Herziening mogelijk tot loskoppelen van brandverzekering
Beste,
Ik ben akkoord gegaan met een herziening bij mijn bank. Nu deze stellen dit uit voor een paar weken, ging mij normaal tegen de 20ste bellen. Ik had hem niet gehoord, bel hem zelf en vroeg waarom ik hem nog niet gehoord had.
Uitleg dat ik zo geen prioriteit ben en de mensen die een woonlening afsluiten voorrang krijgen. Ging mij volgende week iets laten weten.. Ondertussen omdat dit weer een maand later is verlies ik op mijn uitsparing ongeveer 200 euro.
Kan ik hier iets aan doen?
Zou het mogelijk zijn ook om mijn brandverzekering los te koppelen. Want een andere bank heeft mij vandaag nog een veel beter voorstel gedaan. Bespaar mij hier zeker 3500 euro meer uit.
Mvg
Ik ben akkoord gegaan met een herziening bij mijn bank. Nu deze stellen dit uit voor een paar weken, ging mij normaal tegen de 20ste bellen. Ik had hem niet gehoord, bel hem zelf en vroeg waarom ik hem nog niet gehoord had.
Uitleg dat ik zo geen prioriteit ben en de mensen die een woonlening afsluiten voorrang krijgen. Ging mij volgende week iets laten weten.. Ondertussen omdat dit weer een maand later is verlies ik op mijn uitsparing ongeveer 200 euro.
Kan ik hier iets aan doen?
Zou het mogelijk zijn ook om mijn brandverzekering los te koppelen. Want een andere bank heeft mij vandaag nog een veel beter voorstel gedaan. Bespaar mij hier zeker 3500 euro meer uit.
Mvg
Laatst gewijzigd door botte1985 op 26 juni 2019, 15:50, 2 keer totaal gewijzigd.
Re: Herziening mogelijk tot loskoppelen van brandverzekering
Brandverzekering loskoppelen zal waarschijnlijk niet mogelijk zijn. Da's meestal een voorwaarde voor een betere rentevoet. Doch er is maar één iemand die daar kan op antwoorden en dat is je bank... dus vraag het?
Langs de andere kant is het wel duidelijk dat ze je aan het lijntje aan het houden zijn en de herziening uitstellen... dus dat schept niet veel vertrouwen.
Hou er wel rekening mee dat als je bij een andere bankt gaat, er weer notariskosten bijkomen. Heb je daar al rekening mee gehouden voor die besparing van 3500 euro?
Langs de andere kant is het wel duidelijk dat ze je aan het lijntje aan het houden zijn en de herziening uitstellen... dus dat schept niet veel vertrouwen.
Hou er wel rekening mee dat als je bij een andere bankt gaat, er weer notariskosten bijkomen. Heb je daar al rekening mee gehouden voor die besparing van 3500 euro?
Mis geen enkele kans om te besparen.
Krijg de beste tips en aanbiedingen rechtstreeks in uw mailbox
Uitschrijven kan altijd. We respecteren uw privacy.
Nightwolf schreef: ↑26 juni 2019, 09:56 Brandverzekering loskoppelen zal waarschijnlijk niet mogelijk zijn. Da's meestal een voorwaarde voor een betere rentevoet. Doch er is maar één iemand die daar kan op antwoorden en dat is je bank... dus vraag het?
Ja, ik heb hier al rekening meegehouden.
Dan is er niet veel om nog over te twijfelen toch? 

Brandverzekering loskoppelen en toch het goedkopere tarief behouden is weldegelijk mogelijk bij **sommige** banken op voorwaarde dat je een stevig dossier hebt.
(PS. Ja ik werk voor een bank)