Het afbranden van de ETF
TIP
Re: Het afbranden van de ETF
Private is niet hetzelfde als persoonlijk.
Wat is jouw bron dat de firma enkel zijn persoonlijk geld beheert?
Tussen 2009 en 2013 belegde hij misschien enkel zijn eigen geld. In 2013 starten hij terug opnieuw een firma op en voldoet hij aan de verschillende eisen van de SEC. Waarom zou hij dit doen als hij enkel zijn eigen geld beheert.
Passief lange-termijn belegger in breed-gediversifieerde indexfondsen, geïnspireerd door Bogleheads.org.
Ik geef geen advies, ik ben gewoon een internet amateur - > doe steeds je eigen onderzoek en berekeningen.
Ik geef geen advies, ik ben gewoon een internet amateur - > doe steeds je eigen onderzoek en berekeningen.
Onze correspondent wil graag benadrukken dat het niet de schorpioenen zijn die ingesmeerd zijn met pepers.NTO schreef: ↑13 september 2019, 18:06 ...
Waar het ETF kalifaat tolerant is tgo andere meningen, wordt het IWDA kalifaat gekenmerkt door een extreem gewelddadig geweld tegenover andersdenkenden.
IWDA ronselaars recruteren IWDA strijders om het IWDA kalifaat te doen uitgroeien tot de ene, ware religie. Iedereen die ook maar een greintje begrip heeft voor andere vormen van beleggen, moet meedogenloos levend gevild en tussen de schorpioenen geworpen worden. Ingesmeerd met pepers.
....
Met haar welgemeende excuses aan de dierenbeschermingsorganisaties die gechockeerd waren, als gevolg van haar onzorgvuldig taalgebruik.
Omdat hij dat mag.B7H4long schreef: ↑14 september 2019, 14:53Private is niet hetzelfde als persoonlijk.
Wat is jouw bron dat de firma enkel zijn persoonlijk geld beheert?
Tussen 2009 en 2013 belegde hij misschien enkel zijn eigen geld. In 2013 starten hij terug opnieuw een firma op en voldoet hij aan de verschillende eisen van de SEC. Waarom zou hij dit doen als hij enkel zijn eigen geld beheert.
Vraag het hem zelf, zijn telefoonnummer staat op de filings.