Het migratieakkoord van Marrakech
Re: Het migratieakkoord van Marrakech
Los van deze discussie heb ik me al altijd afgevraagd waarom de nva-kopstukken als Theo en Bart worden benoemd terwijl nagenoeg elke andere politieker als Peeters, Calvo, Michel en Crombez worden benoemd ... leven jullie in de waan dat ze jullie "beste vriendjes" zijn misschien ?
@ Yaris, een mening over iets is per definitie altijd persoonlijk/partijdig !
Tegenwoordig zijn Groen en PvdA de populistische partijen. Alleen, als je daarvoor uitkomt wordt je bijna als een held gezien.
We moeten in mei toch naar de stembus. Ik vind dit belangrijk genoeg om een referendum te houden. Waarom ineens die dag niet? Nu kan Michel naar Marrakech en New York gaan met de boodschap dat de bevolking in mei beslist. En de VN en Europa kunnen dit wel doordrukken maar hoeveel Europese landen zullen dan nu afhaken? De tijd om het in de strot van de landen te rammen is voorbij. En maar vloeken op Orban. Ik ken weinig regeringsleiders waarvoor de bevolking op straat komt om hun respect te betuigen.
- CarpeNoctem
- VIP member
- Contacteer:
Nationes unitae delenda est!
A government that robs Peter to pay Paul can always depend on the support of Paul.
Sorry to be a free speech absolutist. (© Elon Musk)
“I have never understood why it is "greed" to want to keep the money you have earned but not greed to want to take somebody else's money.” ― Thomas Sowell
“I have never understood why it is "greed" to want to keep the money you have earned but not greed to want to take somebody else's money.” ― Thomas Sowell
- CarpeNoctem
- VIP member
- Contacteer:
Nu ik toch bezig ben ...

A government that robs Peter to pay Paul can always depend on the support of Paul.
Zo te lezen komt het in orde:
https://www.tijd.be/politiek-economie/b ... 77370.html
Ongelukken zijn natuurlijk niet volledig uitgesloten maar de krachten achter de schermen hebben blijkbaar het vaste voornemen dat Michel niet mag vallen.
(Voor wie zou twijfelen wie het hier in Belgie voor het zeggen heeft: lees Achter de maskerade door Manu Ruys).
https://www.tijd.be/politiek-economie/b ... 77370.html
Ongelukken zijn natuurlijk niet volledig uitgesloten maar de krachten achter de schermen hebben blijkbaar het vaste voornemen dat Michel niet mag vallen.
(Voor wie zou twijfelen wie het hier in Belgie voor het zeggen heeft: lees Achter de maskerade door Manu Ruys).
'Regering komt om 16 uur finaal bijeen.' https://www.hln.be/nieuws/binnenland/de ... ~a99b9b9a/ … Het zal dan niet alleen gaan over Marrakesh en New York, maar ook over invullen topbenoemingen en nog andere dossiers. Kortom: er wordt gewerkt aan een grote Sint-deal, met voor iedereen wat lekkers.
Ten gevolge van het tumult in Brussel is de finale bijeenkomst van de regering verplaatst van 16:00 naar 20:00. Ironisch dat de regering nog niet gevallen is juist dank zij de gele hesjes.
het gaat nog een hete winter worden
wacht tot de "gele" naar de wetstraat afzakken
denk dat ik aandelen ga kopen van fabricanten van gele hesjes
wacht tot de "gele" naar de wetstraat afzakken
denk dat ik aandelen ga kopen van fabricanten van gele hesjes
donderdag en vrijdag gaan de flikken staken
de gele hesjes zullen dan de wetstraat wel "bewaken"
de gele hesjes zullen dan de wetstraat wel "bewaken"