Het migratieakkoord van Marrakech
Re: Het migratieakkoord van Marrakech
Kevva,
Bepaalde figuren van de N-VA komen ook betrekkelijk veel in het nieuw en het is niet dat België zo spannend is dat er voor elke scheet wat moet gezegd worden
Bepaalde figuren van de N-VA komen ook betrekkelijk veel in het nieuw en het is niet dat België zo spannend is dat er voor elke scheet wat moet gezegd worden

Als ze er nog veel gaan binnenlaten, gaat het wel beginnen spannen. Wees daar maar zeker van
- PinkPanther1970
- Full Member
- Contacteer:
Ik woon in een gemeente die al 5 jaar wordt bestuurd door de NVA en zij zijn de eersten om dergelijke praktijken toe te passen. Er is een groot verschil tussen het media-discours en de praktijk.
En als jij denkt dat Bartje en zijn vrienden zich ook maar de minste zorgen maken om ons pensioen, dan is alle hoop voor jou verloren...

Vandaar dat je naar hier komt om je gelijk te halenPinkPanther1970 schreef: ↑13 december 2018, 11:17 Ik woon in een gemeente die al 5 jaar wordt bestuurd door de NVA

Nee, ik bedoel dat ze te vaak bellen met demagoog De Wever.Kevva schreef: ↑13 december 2018, 10:57 Je bedoelt dat ze bellen met prutser Peeters? Hij wilde eens voor weerman spelen in het voorjaar, weet je nog?
Ik heb niet de indruk dat ze voor elke scheet naar N-VA bellen. Dat is ook vaak zo'n argument die tegenstanders ophalen, 'oh ze gaan die nog eens bellen voor een nietszeggend interview'. Heb je daar dan voorbeelden van?
Niet vergeten dat N-VA ook nog steeds de grootste partij is, er losjes omheen fietsen kun je niet.
Sp.a komt ook voor alles eens op TV om maar te zwijgen van groen, die zijn pakken kleiner.
Voorbeelden..*geeuw*
Waarschijnlijk vind je dat een zeer goede gesprekstechniek maar het was al gezegd. Ik stop er mijn tijd niet in, om anderen hier hun werkjes te doen. IK heb die voorbeelden niet nodig. Jij wel ? Ga ze dan zelf zoeken zeker ?
Ik zet gewoon streepjes voor elke Calimero. Ik heb al veel streepjes.. Moet je ze zien ? Dat kost minder tijd ...

Al die dingen waarvoor ze naar Bakker Bart bellen moet helemaal de politiek geen commentaar bij geven.
Voor niks nodig. Hun commentaar interesseert me geen lor. En als het altijd die van Bartje is krijg ik er nog krampen van in mijn darmen ook. Dus : trop is teveel.
Misschien moeten we daarvoor maar 30 procent onze politiekers scheef bekijken.
En 40 procent onze journalisten (samen met hun werkgevers) omdat ze niks beter kunnen verzinnen dan enkele politieke kwallen over van alles en nog wat hun gedacht te laten zeggen en hen ondertussen gratis reclametijd schenken.
30 procent onze universiteiten die diploma's journalistiek weggeven bij een aankoop van 2 pakjes Solo.
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
Dan weet ik niet over welke commentaar het gaat en laat ik dit bericht (bovenstaand) maar even aan de kant liggen wegens 'geen commentaar'.
Het is logisch als je een reactie vraagt over een onderwerp dat zowel de regering als oppositie reageren. Bart is een kopstuk. Ze gaan het niet vragen aan Piet Lurkermans uit Chacawaka want die kent niemand. Journalisten jagen nu éénmaal op kopstukkens zoals De Wever maar ook Calvo, De Block, Peeters en Charelke komen vaak in het nieuws.
Het is logisch als je een reactie vraagt over een onderwerp dat zowel de regering als oppositie reageren. Bart is een kopstuk. Ze gaan het niet vragen aan Piet Lurkermans uit Chacawaka want die kent niemand. Journalisten jagen nu éénmaal op kopstukkens zoals De Wever maar ook Calvo, De Block, Peeters en Charelke komen vaak in het nieuws.
Ik ken er eentje die ondertussen "sorry" is. Werkte in een opvangcentrum voor vluchtelingen. Ze heeft daar zo'n vluchteling ontmoet. Zij 40, hij 25. Ze was toch zo verliefd en hij op haar (dacht ze). Om een lang verhaal kort te maken. Werk opgegeven want het werd niet echt geapprecieerd dat een werknemer een relatie aanknoopt met een vluchteling. Ze is ermee getrouwd en nadat hij zijn papieren had was hij binnen de maand verdwenen. Tranen met tuiten heeft ze gehuild (en ik gelachen). Ik zou eigenlijk graag zien dat geebee en vriendjes een paar van die sjarels binnen pakken. Maar dat gaan ze niet doen natuurlijk want ze weten dat ze waarschijnlijk binnen de maand gepluimd zullen zijn. Maar een beetje roepen op een forum en anderen uitschelden voor ranzig is iets gemakkelijker natuurlijk.
Bij mij zit er één op mijn werk en dan zeg ik haar, jij zou je nog in g** laten pakken jij, dan zegt ze zo heel serieus: 'De grens ligt ergens Fré'

uiteraard, omdat dit af en toe voorvalt, zijn alle vluchtelingen zo...
Beetje zoals zelfstandingen. Omdat er 1 fraudeert, frauderen ze allemaal
Of ambtenaren: omdat er 1 is die weinig werkt, werken ze allemaal weinig
Het zegt natuurlijk ook veel dat je een (naïeve) vrouw zit uit te lachen omdat ze in miserie zit. Heeft ze het zelf gezocht? Wel, ik wil de vrouwen (en mannen) die hetzelfde voorhebben met een autochtone blanke nit te eten geven...
Beetje zoals zelfstandingen. Omdat er 1 fraudeert, frauderen ze allemaal
Of ambtenaren: omdat er 1 is die weinig werkt, werken ze allemaal weinig
Het zegt natuurlijk ook veel dat je een (naïeve) vrouw zit uit te lachen omdat ze in miserie zit. Heeft ze het zelf gezocht? Wel, ik wil de vrouwen (en mannen) die hetzelfde voorhebben met een autochtone blanke nit te eten geven...
Rotsvaste meningen zijn allemaal gebaseerd op dergelijke idiote "waarheden"

Beter is: "Elke Vlaming kent iemand die iemand kent die iemand kent die iemand kent die iemand kent die gehoord heeft dat de broer van de achternicht van de buurvrouw van de kapper …"
Nu, ik doe mijn voordeel met de rond de kerktoren-domheid van de Vlaming, dus mij hoor je niet klagen

Lanius: Die blanke man die jij aanhaalt, zet ik in dezelfde categorie.
Lanius en NTO: Ik ken de vrouw persoonlijk. Is dus geen via-via-via verhaal. Fré en FTP delen eenzelfde ervaring. We moeten er toch geen poll voor in het leven roepen, hé ? Zelfs met exacte cijfers zouden sommigen het blijven ontkennen.

Lanius en NTO: Ik ken de vrouw persoonlijk. Is dus geen via-via-via verhaal. Fré en FTP delen eenzelfde ervaring. We moeten er toch geen poll voor in het leven roepen, hé ? Zelfs met exacte cijfers zouden sommigen het blijven ontkennen.

Als de vragen niet over politiek gaan is het een pak minder logisch.Kevva schreef: ↑13 december 2018, 16:13 Dan weet ik niet over welke commentaar het gaat en laat ik dit bericht (bovenstaand) maar even aan de kant liggen wegens 'geen commentaar'.
Het is logisch als je een reactie vraagt over een onderwerp dat zowel de regering als oppositie reageren. Bart is een kopstuk....
Laat het maar gerust liggen. Wat er niet in zit, zal er vanavond met zekerheid ook niet meer uitkomen. Nooit te veel verwachten op te korte tijd..
Het verschil is dat een autochtone man hier woont, hier werkt en hier belastingen betaalt. Die onnozele trienen zorgen ervoor dat een illegaal geregulariseerd geraakt en hier kan parasiteren.
Net zoals mannen zich niet laten vangen door een buitenlandse trouwlustige vrouw.