Het migratieakkoord van Marrakech
-
anonymous
Re: Het migratieakkoord van Marrakech
Klopt. Gebeurt ook veel. Dan denkt een 50 jarige dat een 25 jarig kippetje uit Marrakech echt van hem houdt.
of wie weet laat Michel zich wel vangen door een ladyboy ?
-
anonymous9433
De waarheid ligt altijd ergens tussenin: niet alle vluchtelingen zijn slecht maar anderzijds is het ook naïef om te geloven dat ze allemaal goed zijn. Wat ik niet begrijp is dat sommigen vluchtelingen die bewezen hebben slechte bedoelingen te hebben toch hier willen laten blijven.Lanius schreef: ↑13 december 2018, 17:13 uiteraard, omdat dit af en toe voorvalt, zijn alle vluchtelingen zo...
Beetje zoals zelfstandingen. Omdat er 1 fraudeert, frauderen ze allemaal
Of ambtenaren: omdat er 1 is die weinig werkt, werken ze allemaal weinig
Het zegt natuurlijk ook veel dat je een (naïeve) vrouw zit uit te lachen omdat ze in miserie zit. Heeft ze het zelf gezocht? Wel, ik wil de vrouwen (en mannen) die hetzelfde voorhebben met een autochtone blanke nit te eten geven...
Ene CdH-minister (Melchior Wathelet) heeft ooit willens nillens tientallen Albanese criminelen geregulariseerd, goed wetende dat het zware criminelen waren. Zijn motivatie was ‘hen hier in een welvarend land laten is de beste garantie om ze uit de misdaad te houden’. Een kromme redenering want net zo goed kan je stellen dat je de kat bij de melk zet (wat ook bleek uit de misdaadcijfers waarin de Albanese maffia uitblinkt).
Trouwens, het verschil met een autochtone slechterik: die woont hier, terwijl de vluchteling hier te gast is en zich goed moet gedragen of anders ophoepelen. Zo gaat het bij mij thuis ook: iedereen is welkom maar wie zich misdraagt zet ik buiten
Als ik het goed begrijp moet iemand die te gast is bij jou zich gedragen ... maar voor jou geldt dit niet (de autochtone slechterik zijnde)
Komaan é gasten, we zijn aan het afwijken. Jullie hebben het over één vrouw, één gast, één autochtoon, één ladyboy, ...
Het probleem is veel groter, het zijn er duizenden. Zie je wel, zo komen we tot de situatie waar we nu inzitten. Het is maar één, wat kan dat nu voor kwaad.

Het probleem is veel groter, het zijn er duizenden. Zie je wel, zo komen we tot de situatie waar we nu inzitten. Het is maar één, wat kan dat nu voor kwaad.
-
anonymous9433
Je begrijpt het verkeerd (bewust of onbewust): wie autochtoon is en zich misdraagt moet ook gestraft worden maar mag hier zijn straf uitzitten, wie te gast is vliegt buiten.
-
anonymous9433
Wat mij betreft moet niemand die zich misdraagt hier bij ons zijn straf uitzitten, het kost ook alleen maar geld, autochOFalloch, zie je ik spreek al een beetje het taaltje.
Zeg die poll, wie stelt er dat op? Is dat een gebruiker of de moderator?
Je kan toch ook wel enige ironie lezen in de eerste lijn:
"Ja, hoe meer zielen, hoe meer vreugd, no worries"
Die 'no worries' vind je dat niet een beetje vreemd overkomen. Mij heeft dat het idee dat de schrijver die zin met tegenzin schrijft? Wat vinden jullie daarvan?
Je kan toch ook wel enige ironie lezen in de eerste lijn:
"Ja, hoe meer zielen, hoe meer vreugd, no worries"
Die 'no worries' vind je dat niet een beetje vreemd overkomen. Mij heeft dat het idee dat de schrijver die zin met tegenzin schrijft? Wat vinden jullie daarvan?
De multicul wordt ons opgedrongen, dat is het probleem en dit met behulp van Marrakech doelstelling 17:
De media moet er alles aan doen om migratie in een positief daglicht te stellen.
De media moet er alles aan doen om migratie in een positief daglicht te stellen.
Politicians and diapers have one thing in common, they both should be changed regularly and for the same reason!
Oei Morse, nu ga je ze weer op je dak krijgen, ik heb dit vanmorgen ook al geprobeerd. Ze zullen daar weer zijn met hun Calimero verhalen
-
anonymous
Oei dan hadden ze beter gezwegen over de aanslag in Strasbourg want dat was er zelfs eentje van de tweede generatie. Volgens sommigen al een echte fransoos. Cherif est le nouveau Jean-Pierre.
- CarpeNoctem
- Verbannen Gebruiker

De Straatsburgse moslim heeft ondertussen zijn maagden ontmoet ...
A government that robs Peter to pay Paul can always depend on the support of Paul.
Sorry to be a free speech absolutist. (© Elon Musk)
“I have never understood why it is "greed" to want to keep the money you have earned but not greed to want to take somebody else's money.” ― Thomas Sowell
Sorry to be a free speech absolutist. (© Elon Musk)
“I have never understood why it is "greed" to want to keep the money you have earned but not greed to want to take somebody else's money.” ― Thomas Sowell