Het "minst slechte" politiek systeem
Re: Het "minst slechte" politiek systeem
Of ze kunnen Vortex zijn bijdrage aan mijn maaltijd van deze middag teruggeven, toen ik op hem geklonken heb.. Mij allemaal gelijk wat ze doen.
Mijn wereld is niet zo klein geworden dat enkel het thema 'handicaps' mij aanspreekt hoor.
Wel klein maar niet zo klein.
Mijn wereld is niet zo klein geworden dat enkel het thema 'handicaps' mij aanspreekt hoor.
Wel klein maar niet zo klein.
Ondanks dat je het zogezegd allemaal niet raakt, levert het wel voortdurend zure oprispingen op, die gesponsorde maaltijd is toch niet zo goed bevallen precies
Een langdurig 'zieke' die vindt dat hij al genoeg heeft bijgedragen en er alles aan doet om in de hangmat te blijven liggen, maar nog wel fit genoeg is om in het zwart of vrijwilligerswerk te doen, spreekt je dat aan?
- DeanThe6th
- Verbannen Gebruiker

If the American people ever allow private banks to control the issue of their money, first by inflation and then by deflation, the banks and corporations that will grow up around them (around the banks), will deprive the people of their property until their children will wake up homeless on the continent their fathers conquered.
-Thomas Jefferson
Billions for the Bankers - Debts for the People
The tree of liberty must be refreshed from time to time with the blood of patriots and tyrants. Thomas Jefferson.
Si vis pacem, para bellum.
- EarthNvstr1
- VIP member

- Contacteer:
"Interessante" lectuur voor een bepaalde doelgroep wellicht
Men gaat eigenlijk wel goed van start, maar hoe verder naar het einde toe, hoe onsamenhangender het wordt.
En uiteindelijk wordt er totaal niet uitgelegd wat er dan zou moeten gedaan worden om het systeem beter te maken.
(alhoewel een bepaalde doelgroep misschien wel een "oplossing" tussen de lijnen zou kunnen lezen)
Sluit misschien wel wat meer aan bij het topic dan de voorgaande discussies
Hier kan je wat meer info vinden over het tot stand komen en de werking van de Federal Reserve:
https://nl.wikipedia.org/wiki/Federal_Reserve
Wat ik mij afvraag is welk ei je eigenlijk kwijt wil met je post.
In zekere zin ging dat ook over regeringsvormen en wie er volgens mij of vortex wel of niet iets mag ontvangen uit de kas.EarthNvstr1 schreef: ↑13 november 2021, 16:27
Sluit misschien wel wat meer aan bij het topic dan de voorgaande discussies.
Ook over wie wel of niet beslist wat er daarmee gebeurt.. en dat was geen van ons beiden.
Over wie weet waarover hij praat en wie totaal niet maar toch enorm veel te vertellen heeft altijd (dat was die andere). Een oud zeer op vele fora.
En verder diende het een nut om onze leden te entertainen die net met een pak chips in de sofa zaten...
- DeanThe6th
- Verbannen Gebruiker

The tree of liberty must be refreshed from time to time with the blood of patriots and tyrants. Thomas Jefferson.