Hoe de oorlog in Oekraïne beëindigen?
- MeneerParmentier
- Sr. Member
- Contacteer:
Re: Hoe de oorlog in Oekraïne beëindigen?
Ondertussen is het duidelijk dat geen van de twee regime's enige toegift wil doen en er dus voorlopig geen vrede komt. Zelenski heeft met zijn drone actie het overleg daarover doelbewust opgeblazen. Het wordt dus voort vechten, eens zien op onze Europese coalition of the willing meer dat wat grootspraak zal leveren, er heerst daar ondertussen een oorverdovende stilte. Nu de VS zich gan moeten focussen op de scheepvaart routes rond het midden oosten en wapen leveringen aan Israël ziet het er voor Okraïne, zoals aangekondigd, niet zo goed uit wat betreft Amerikaanse steun.xvsteep schreef: ↑22 februari 2025, 10:52 Er zijn momenteel; volgens mij althans, twee strekkingen zich aan het manifesteren:
1. De strekking Trump: de oorlog moet hoe dan ook zo snel als mogelijk beëindigd worden. Rusland behoudt wat het nu in handen heeft, Oekraïne wordt geen lid van de NAVO tenzij Rusland zich niet aan het vredesbestand houdt en Oekraïne in een latere fase weer zou aanvallen.
2. De Europese strekking: Rusland moet beboet worden voor zijn inval in Oekraïne. Rusland moet zich terugtrekken of moet terug gedreven worden. Pas dan kan er sprake zijn van een vredesbestand. Oekraïne moet verder gesteund worden met militair materiaal.
Hoe denken jullie hierover?
- MeneerParmentier
- Sr. Member
- Contacteer:
Re: Hoe de oorlog in Oekraïne beëindigen?
Hoe de oorlog in Oekraïne beëindigen?
Wel, de oplossing verwacht ik alleszins niet op dit forum terug te vinden.
Wel, de oplossing verwacht ik alleszins niet op dit forum terug te vinden.