Hoe geld zetten op Keytrade High Fidelity?
TIP
Gebruik onze tools
spaarrentes vergelijken
- Simulatie van uw rendement
- Vergelijk kredietwaardigheid
Hoe geld zetten op Keytrade High Fidelity?
Ben al tijdje klant bij oa Keytrade en vroeg mij af hoe je geld zet op hun High Fidelity rekening? Als ik inlog zie ik alleen een Azur spaarrekening waar ik kan naar overschrijven. Waar is die High Fidelity rekening of moet je daar weer formulier voor invullen ofzo?
Quality growth investor
Re: Hoe geld zetten op Keytrade High Fidelity?
Is het niet best om eerst de verschillende spaarformules eens te bekijken op de vergelijkingstabel van spaargids ?
Mis geen enkele kans om te besparen.
Krijg de beste tips en aanbiedingen rechtstreeks in uw mailbox
Uitschrijven kan altijd. We respecteren uw privacy.
Je moet online een High Fidelity rekening openen, dan verschijnt die net zoals je Azur rekening bij de spaarrekeningen
Waar doe je dat precies in de online bankomgeving? Moet je daar weer een gans formulier ofzo voor invullen en opsturen?
Quality growth investor
-
- Hero Member
- Contacteer:
Heel eenvoudig: klik in het menu links op "Sparen" (onder "Hypotheken"), vervolgens kom je op het scherm "High Fidelity spaarrekening" en kan je rechtsbovenaan klikken op de oranje knop "Open High Fidelity" en kan je bevestigen met je soft/hard key?

Heb het gevonden. Bedankt voor de duidelijke uitleg.Jiraisking schreef: ↑22 november 2018, 08:59 Heel eenvoudig: klik in het menu links op "Sparen" (onder "Hypotheken"), vervolgens kom je op het scherm "High Fidelity spaarrekening" en kan je rechtsbovenaan klikken op de oranje knop "Open High Fidelity" en kan je bevestigen met je soft/hard key?![]()

Begrijp wel niet waarom die High Fidelity rekening niet gewoon standaard geactiveerd staat. Anderzijds is het verschil met Azur wel zeer klein qua return.
Quality growth investor
-
- Hero Member
- Contacteer:
Goh ik denk dat geen enkele bank by default de rekening met hogere interest opent omdat het geen standard product is. Verschil is idd niet groot, maar het alleszins al een beetje meersortino schreef: ↑22 november 2018, 19:48Heb het gevonden. Bedankt voor de duidelijke uitleg.Jiraisking schreef: ↑22 november 2018, 08:59 Heel eenvoudig: klik in het menu links op "Sparen" (onder "Hypotheken"), vervolgens kom je op het scherm "High Fidelity spaarrekening" en kan je rechtsbovenaan klikken op de oranje knop "Open High Fidelity" en kan je bevestigen met je soft/hard key?![]()
![]()
Begrijp wel niet waarom die High Fidelity rekening niet gewoon standaard geactiveerd staat. Anderzijds is het verschil met Azur wel zeer klein qua return.