Hoe orders bij KBC best doorgeven?
TIP
Hoe orders bij KBC best doorgeven?
Ik vroeg mij af als je bij KBC een order wil doorgeven, hoe je dit best kan doen, met name als het om een groot bedrag gaat? Mijn vader doet het steeds door een getekende fax te sturen en denk dat hij achteraf nog een papier krijgt dat hij moet tekenen. Telefoneren en een order doorgeven, zeker als het om grote bedragen gaat, zou blijkbaar niet kunnen, terwijl dit bij Paribas wel kan omdat ze de lijn met een procedure kunnen beveiligen.
Wordt email eigenlijk als juridisch bindend beschouwd? Makkelijk te vervalsen natuurlijk.
Ik wou ook nog weten of een fax eigenlijk als juridisch bindend wordt beschouwd, want je kan die vandaag de dag ook al via internet verzenden, zoals met de site hellofax. Dus dat valt dan toch ook te vervalsen, niet?
Wordt email eigenlijk als juridisch bindend beschouwd? Makkelijk te vervalsen natuurlijk.
Ik wou ook nog weten of een fax eigenlijk als juridisch bindend wordt beschouwd, want je kan die vandaag de dag ook al via internet verzenden, zoals met de site hellofax. Dus dat valt dan toch ook te vervalsen, niet?
Re: Hoe orders bij KBC best doorgeven?
Telefonische en fax orders kosten je veel meer aan makelaarskosten en hebben volgens mij geen voordelen.
Een Bolero account is gratis bij KBC en je betaalt dan de volgende tarieven:
https://www.bolero.be/nl/tarieven" onclick="window.open(this.href);return false;
Je doet dus de transacties zelf via hun platform.
https://www.bolero.be/nl/tarieven" onclick="window.open(this.href);return false;
72% aandelen, 18% obligaties, 10% cash
Mis geen enkele kans om te besparen.
Krijg de beste tips en aanbiedingen rechtstreeks in uw mailbox
Uitschrijven kan altijd. We respecteren uw privacy.
Dank voor de reply en goed dat je het opmerkt. Bij mij is het wel vooral om fondsen aan te kopen, dus hoe doe je dat best want bij Bolero blijkbaar (nog) niet mogelijk?reteiP schreef:Telefonische en fax orders kosten je veel meer aan makelaarskosten en hebben volgens mij geen voordelen.
Fondsen van concurrenten zullen misschien niet mogelijk zijn, geen ervaring daarmee.
ETF's zijn wel ruim beschikbaar en genieten persoonlijk mijn voorkeur.
Is het niet zo dat je bepaalde fondsen zoals Flossbach von Storch Multiple Opportunities (isin: LU1038809395) gewoon via de beurs bij Bolero kan kopen.. als je bij Bolero zit kan je dat eens nakijken? Normaal is dat met één prijs per dag maar kan ook met vraag/aanbod dat verschilt, maar dan is het iets anders.reteiP schreef:Fondsen van concurrenten zullen misschien niet mogelijk zijn, geen ervaring daarmee.
Iemand anders kan dit misschien sneller nakijken.omega6 schreef:Is het niet zo dat je bepaalde fondsen zoals Flossbach von Storch Multiple Opportunities (isin: LU1038809395) gewoon via de beurs bij Bolero kan kopen.. als je bij Bolero zit kan je dat eens nakijken? Normaal is dat met één prijs per dag maar kan ook met vraag/aanbod dat verschilt, maar dan is het iets anders.reteiP schreef:Fondsen van concurrenten zullen misschien niet mogelijk zijn, geen ervaring daarmee.
Heb de isin code geprobeerd, dat geeft geen resultaten dus ik vrees ervoor.omega6 schreef:Is het niet zo dat je bepaalde fondsen zoals Flossbach von Storch Multiple Opportunities (isin: LU1038809395) gewoon via de beurs bij Bolero kan kopen.. als je bij Bolero zit kan je dat eens nakijken? Normaal is dat met één prijs per dag maar kan ook met vraag/aanbod dat verschilt, maar dan is het iets anders.reteiP schreef:Fondsen van concurrenten zullen misschien niet mogelijk zijn, geen ervaring daarmee.
Deze week telefoon gekregen van kbc met de melding dat wij met kbc on line of kbc touch geen beursorders meer zullen kunnen uitvoeren vanaf 2016.
Om dit wel nog te kunnen moeten wij verplicht onze effektenportefeuille laten overzetten (gratis) naar Bolero.Is in feite interesanter dan kbc, want geen bewaarkosten.
Om dit wel nog te kunnen moeten wij verplicht onze effektenportefeuille laten overzetten (gratis) naar Bolero.Is in feite interesanter dan kbc, want geen bewaarkosten.
Nog niks gehoord van KBC hierover - deze week Delhaize aandelen verkocht via kbc Online