Hoera meerwaardebelasting!
TIP
- VincentVega
- VIP member

Re: Hoera meerwaardebelasting!
Ik hecht aan die bron - iemand die een Ierse ETF probeert te slijten - evenveel waarde als aan de nonsens van KleineSpaarder: nul komma nul.spaarfreakje schreef: ↑Gisteren 11:45Voor 2026 kan dat niet, anders mag de wet niet retro-actief toegepast worden. Vanaf 2027 is de kans echter groot, hoewel Bouchez géén enkele nieuwe belastingverhoging meer wou accepteren maar als de vooropgestelde 250 milj niet gehaald wordt, vrees ik dat de 10% naar 20% gaat...
Vooruit - laten we de superrijken (de Vlaamse middenklasse dus) nog wat meer belasten - zou zoiets natuurlijk wel willen maar de MR van GL Bouchez en NVA zullen dit nooit toestaan.
Schoonheid vinden in de lelijkheid der dingen
- politiciverkwisten
- Jr. Member

- Contacteer:
Als dat zo is verwacht ik dat Bouchez gaat dwarsliggen tot aan de (vervroegde) verkiezingen en hier een verkiezingsthema van gaat maken.spaarfreakje schreef: ↑Gisteren 11:45Voor 2026 kan dat niet, anders mag de wet niet retro-actief toegepast worden. Vanaf 2027 is de kans echter groot, hoewel Bouchez géén enkele nieuwe belastingverhoging meer wou accepteren maar als de vooropgestelde 250 milj niet gehaald wordt, vrees ik dat de 10% naar 20% gaat...
-
spaarfreakje
- VIP member

- Contacteer:
Als er een 'akkoord' is, dan is de MR er ook bij betrokken, natuurlijk.
Wellicht houdt Bouchez hierdoor een algemene BTW-verhoging (21% naar 22%) tegen...
Wellicht houdt Bouchez hierdoor een algemene BTW-verhoging (21% naar 22%) tegen...