Holdings
TIP
Re: Holdings
Nog wat Bollore opgevist vandaag. Diene mijnheer blijft maar aandelen Vivendi bijkopen. 
Het wordt interessant. Vandaag lager dan een maand geleden.laeka schreef: ↑5 september 2018, 16:23Laten we het eens uittesten he Dirk. Jij die met je dure abonnementen een koers van Sofina voorspeld van 230 euro of diegene die nu instappen in Pargesa door hun huiswerk te maken. En kom niet af dat je uitgestopt bent in Sofina he binnenkort.Dirk2 schreef: ↑5 september 2018, 16:05
Dus jij gaat stappen in een aandeel dat in een dalende trend onder het 200 daags gemiddelde zit.
Jij gaat mee zwemmen met de vissen, met kans op verdrinken.
Je moet mee vliegen met de vogels die boven het 200 daags gemiddelde noteren, waar je stoplossen op plaatst vooral voor als de markt in een beremarkt zou gaan want dan daalt alles. Je wordt gewoon uitgestopt uit het ene aandeel na het andere en je kan dan rustig slapen.
- JulusCesar
- VIP member

- Contacteer:
Bolloré dividend of laten uitbetalen ? Hoe zit het nu concreet met die sterk door de broker 'automatisch" verlaagde RV voor Franse aandelen ?
-
Henkie1984
- VIP member

- Contacteer:
je betaald dus MEER dan de huidige waarde ipv dat je een korting krijgtThe subscription price for the option of dividend payment in shares is set at 3.64 euros and the subscription period will run from September 7, 2018 to September 25, 2018. The shares issued as a result shall carry dividend rights as of January 1, 2019.
Succes mensen! Wens jullie mooie returns!
Aan de koers te zien en de laatste post boven zijn reactie, over Bollore.
-
Henkie1984
- VIP member

- Contacteer:
klopt, "mag niet quoten als je reageert op laatste bericht" 
Succes mensen! Wens jullie mooie returns!
Handelsonderbreking bij Brederode ?
Deze morgen mijn positie in EXOR verdubbeld.laeka schreef: ↑7 september 2018, 19:10 https://www.exor.com/home/Media/01_Comu ... 92018.html
Met zulke NAV kan ik gerust slapen.![]()
Italmobiliare een maandje geleden te koop aan 19.7 euro en nu staan we 21 euro. Niet slecht zou ik zo zeggen.laeka schreef: ↑26 augustus 2018, 10:16Er zijn er nu nog die Sofina kopen. Ik koop liever holdings met een onderwaardering van rond de 40%. Jaren geleden kon je Luxempart en Sofina ook opvissen met dergelijke onderwaarderingen en zie waar ze nu staan.koendesmet schreef: ↑25 augustus 2018, 16:07 Respect dat je je geld durft te steken in een aandeel als Itammobiliare. Italië lijkt mij persoonlijk een vat zonder bodem... Als je het verloop van dit aandeel de laatste 10 jaar bekijkt lijkt mij dat ook niet echt bemoedigend. Het staat zeer goedkoop, dat wel, maar heeft dat dan geen reden vraag ik mij af...
En zoals JOOST al gemeld heeft, het belangrijkste aandeel in de portefeuille van ITALMOBILIARE is Heidelbergcement (heeft weinig te maken met Italië he ) en deze staan bovendien ook zeer goedkoop.![]()
Si señor! Ik heb bijgekocht voor €47-48. De descuento blijft vooralsnog dik boven de 30% en dat lijkt me een gezonde veiligheidsmarge.