Hospitalisatieverzekering: Axa of AG?
Hospitalisatieverzekering: Axa of AG?
Wat zijn jullie ondervindingen met de hospitalisatieverzekeringen van Axa en AG in het algemeen (beide met de optie met voor een 1 persoons kamer)?
Mis geen enkele kans om te besparen.
Krijg de beste tips en aanbiedingen rechtstreeks in uw mailbox
Uitschrijven kan altijd. We respecteren uw privacy.
Re: Hospitalisatieverzekering: Axa of AG?
Omdat we maar alleen Axa of AG kunnen voortzetten wanneer we op pensioen gaan.
Overstappen kan altijd.
Mijn ex werkgever betaald tot de dood mijn premie.
Indertijd kon ik dit voor mijn echtgenote ook voortzetten dit kwam duurder uit dan heden bij P&v voor meer dekking.
Estate Guru believer.
Overstappen kan misschien altijd maar wat met de premie als je ouder bent dan 60 jaar + wat met bestaande ziekten die wel gedekt waren door de huidige verzekering, meestal worden de zorgen hiervoor niet meer vergoed.
Kwalitatief is AG normaal gezien beter dan AXA. Los daarvan, zou ik nooit opteren voor AXA omdat mijn vader er ooit veel last mee gehad heeft maar dat is natuurlijk maar 1 ervaring en of die representatief is, is iets anders

Toen ik ze een tweetal jaar geleden vergeleek had AG duidelijk de betere dekking.
- Spruitekop
- VIP member
- Contacteer:
Bij ons op het werk hebben ze een tweetal jaar geleden AG ingeruild voor AXA omdat deze laatste een lager tarief hanteerde met zelfs iets meer dekking (voornamelijk in de 'relatief weinig voorkomende ziektes') Het lijstje was er toch een ietsje langer.
Banken zijn instellingen opgericht voor en door oplichters waarvoor in de penitentiaire instellingen geen plaats meer is.
Sta op uw rechten: Betaal enkel in CASH!!
Sta op uw rechten: Betaal enkel in CASH!!