Huizenmarkt in vlaanderen na energiemaatregelen
Re: Huizenmarkt in vlaanderen na energiemaatregelen
Ok. Iedereen is erover natuurlijk. Ik stelde ook wel de vraag, maar had moet zeggen "bijna iedereen".
Je hebt gelijk.
Ik ken wel niemand die al 5j of langer een woning hebben en nog enkel glas hebben bijvoorbeeld. Maar ok, een vet varken weet niets over een mager. Snap wat je bedoelde.
Je hebt gelijk.
Ik ken wel niemand die al 5j of langer een woning hebben en nog enkel glas hebben bijvoorbeeld. Maar ok, een vet varken weet niets over een mager. Snap wat je bedoelde.
- EarthNvstr1
- VIP member

- Contacteer:
Mooi verwoord ;-)voodoo schreef: ↑20 januari 2021, 20:45 Ok. Iedereen is erover natuurlijk. Ik stelde ook wel de vraag, maar had moet zeggen "bijna iedereen".
Je hebt gelijk.
En als je op een 'natuurlijke' manier ademt, zonder filters waar gaat die vuiligheid dan zitten, denk je ? Ook niet erg gezond.GroupB schreef: ↑20 januari 2021, 14:57 Hier twee jaar geleden een serieuze totaalrenovatie gedaan .....
.......
Met ventilatiesystemen is niks mis, maar een huis moet nog altijd op een 'natuurlijke' manier kunnen ademen. Veel nieuwbouws zijn halve bunkers maar als je dan ziet welke vuiligheid er in die filters zit ... dat is toch verre van gezond.
-
RustigBlijven
- Newbie

- Contacteer:
Geachte Aston,
Heb je de link van de vlaamse website nog? Dan pas ik het aan.
Met vriendelijke groenten,
RustigBlijven