Huren terwijl ex misschien in mijn eigendom zal wonen
Re: Huren terwijl ex misschien in mijn eigendom zal wonen
En men ondervindt bovendien nog het genoegen zijn reactie gepubliceerd te zien.
Op het HLN bv is het duidelijk dat de lezersreacties in een gewenste richting geselecteerd worden. Gisteren was er bv het gesmaakte artikel van Slangen over Trutten (maar toch weinig moedig om op een gevallen persoon te schoppen).
Maar probeer maar eens te schrijven dat die slang reeds veroordeeld werd

Zelf werd ik reeds na 1 reactie op hun zwarte lijst geplaatst.

ps 'links' = koppelingen en niet >< rechts ?
-
- Newbie
Iemand die het weet. Heb nochtans al veel mensen uit de kluite gewassen gedrag zien stellen aangestuurd door zogezegd de zwarte slavernij.SparSpaar schreef: ↑26 januari 2020, 14:24Voor eens en voor altijd: de blanken hebben nooit iemand tot slaaf gemaakt.NTO schreef: ↑26 januari 2020, 13:44
Je bedoelt: de blanken hebben miljoenen zwarten tot slaaf gemaakt, maar dat mag volgens jou geen reden zijn dat de zwarten enige wrok hebben ten opzichte van de blanken? Als de zwarten een wrok hebben, dan zijn het racisten?
Racisme zal pas verdwijnen als mensen zoals jij uitgestorven zijn, en vervangen zijn door intelligentere mensen. Dus gewoon geduld hebben en alles komt in orde![]()
Het strekt je niet tot eer dat je die fabeltjes gelooft. Informeer je.
Een voorzet: de Europeanen zouden wel gek geweest zijn om zich op mensenjacht in het van ziekten vergeven oerwoud te wagen.
De inheemse stamhoofden leverden uit voorraad, bekomen door stammenoorlogen.
Arabieren zoals Tippo Tip waren 'groothandelaars' maar werden door de blanken verjaagd.
Reeksen zoals Roots zijn van a tot z gelogen.
Links: koppelingen maar ook nog verstokte ambtenaren. Beide dus.SparSpaar schreef: ↑26 januari 2020, 14:34En men ondervindt bovendien nog het genoegen zijn reactie gepubliceerd te zien.
Op het HLN bv is het duidelijk dat de lezersreacties in een gewenste richting geselecteerd worden. Gisteren was er bv het gesmaakte artikel van Slangen over Trutten (maar toch weinig moedig om op een gevallen persoon te schoppen).
Maar probeer maar eens te schrijven dat die slang reeds veroordeeld werd![]()
Zelf werd ik reeds na 1 reactie op hun zwarte lijst geplaatst.![]()
ps 'links' = koppelingen en niet >< rechts ?

Zo is het. De wereld loopt duidelijk vol met zombies die geen eigen mening kunnen vormen en daarom de mening van media en politiek extra hard echoën.miljonairtje schreef: ↑26 januari 2020, 12:02 Ben van dezelfde mening hier, GreenDean Vrouwen worden precies vaak als 'onschendbaar' gezien in 't dagelijkse leven. Laat ze maar uitsteken wat ze willen als ze hysterisch zijn, ze komen er wel mee weg. Kijk nog maar bij 't uitgaan. Er is ruzie tussen een man en een vrouw in de club waarbij de vrouw duidelijk over haar toeren is, de man wordt 9 op de 10 buitengezet.
Heb zo ooit ook een vrouw een meneer (haar man veronderstel ik) zijn auto zien bekrassen. Als die man haar wou wegtrekken kwamen de omstaanders nog voor die gekkin op. Te zot voor woorden.
The tree of liberty must be refreshed from time to time with the blood of patriots and tyrants. Thomas Jefferson.
Freedom is not free.
Freedom is not free.
-
- Newbie
--EDIT mod: het is niet nodig een volledig bericht te quoten dat er net boven staat!--
Bravo. Iemand weet hoe het nog zit.
Bravo. Iemand weet hoe het nog zit.
Je hoor, de wereld loopt vol met hersenloze zombies en jij bent een van de weinige die het licht heeft gezien.
Is dat niet zowat de definitie van een narcisme?
-
- Newbie
--EDIT mod: het is niet nodig een volledig bericht te quoten dat er net boven staat!--
Wat een onzin, er zijn toch zeker weten mensen die naief en hersendood zijn en er zijn toch zeer zeker ook mensen die inderdaad 'het licht' gezien hebben. Waarom beaam je alsof dat niet zo is? Heb je er wat op te verliezen? Schrik dat de zieltjes wel hun ogen gaan opendoen en je uitbuiting ten halte komt? Er zijn ook nog maatschappelijk, sociale en groene beleggingen die het dan wel beter zullen doen. Niet soms... meneertje of mevrouwtje boxthinker.
Wat een onzin, er zijn toch zeker weten mensen die naief en hersendood zijn en er zijn toch zeer zeker ook mensen die inderdaad 'het licht' gezien hebben. Waarom beaam je alsof dat niet zo is? Heb je er wat op te verliezen? Schrik dat de zieltjes wel hun ogen gaan opendoen en je uitbuiting ten halte komt? Er zijn ook nog maatschappelijk, sociale en groene beleggingen die het dan wel beter zullen doen. Niet soms... meneertje of mevrouwtje boxthinker.
Dat is juist de kracht van de politiekers en van de media. Zij denken voor ons. Zelfstandig nadenken is zwaar werk. Kaaiman schat dat 1/100 dat kan.
Zelfs lezen wat er vlak je neus geschreven staat ('begrijpend lezen') kunnen de meesten al niet.
Paainlaaik !
Schrijf vanuit mijn decennialange ervaring als analist.
Naschrift: het is bewezen dat geestesarbeid zeer vermoeiend is omdat de hersenen dan veel zuurstof verbruiken. Verklaart waarom men na een dag kantoorarbeid zo uitgeput kan zijn, tot onbegrip van arbeiders.
Het zijn niet enkel de zenuwen.
Maak van kantoorarbeid, hersenarbeid, en we zijn akkoord. Op heel veel kantoren wordt heel veel rondgelummeld. Op heel veel arbeidsplaatsen ook trouwens, het begint allemaal een beetje te zot voor woorden te worden. Ik zie soms mensen die zelfs geen tijd krijgen om naar het toilet te gaan, terwijl collega's die precies hetzelfde werk zouden moeten doen het zich kunnen permiteren van te staan niksen en wat babbeltjes te slaan hier en daar. We zijn heel goed bezig, zoveel is overduidelijk. Niet dus.
The tree of liberty must be refreshed from time to time with the blood of patriots and tyrants. Thomas Jefferson.
Freedom is not free.
Freedom is not free.
Kunnen we bij het topic (Huren terwijl ex misschien in mijn eigendom zal wonen ) blijven inplaats van over andere dingen...