Hypothecaire lening
TIP
Hypothecaire lening
Ik heb diverse opties bij verschillende banken waarvan twee banken me het meest interesseren.
De keuze tussen de twee is niet makkelijk, tenzij ik voor de goedkoopste ga natuurlijk...maar omdat een goede brandverzekering meespeelt twijfel ik.
Volgende opties :
AXA op 15 jaar : 1,4% - BV verplicht
KBC op 15 jaar : 1,51% - BV bij KBC
kBC op 15 jaar : 1,66% - vrije keuze BV
Op 12 jaar is het bij AXA 1,33% en bij KBC 1,33% / 1,48%. Dit is een optie voor het mandaat.
Dit alles op een bedrag van +/- 180.000 Euro.
Graag jullie mening of idee hierover. Alvast bedankt!
De keuze tussen de twee is niet makkelijk, tenzij ik voor de goedkoopste ga natuurlijk...maar omdat een goede brandverzekering meespeelt twijfel ik.
Volgende opties :
AXA op 15 jaar : 1,4% - BV verplicht
KBC op 15 jaar : 1,51% - BV bij KBC
kBC op 15 jaar : 1,66% - vrije keuze BV
Op 12 jaar is het bij AXA 1,33% en bij KBC 1,33% / 1,48%. Dit is een optie voor het mandaat.
Dit alles op een bedrag van +/- 180.000 Euro.
Graag jullie mening of idee hierover. Alvast bedankt!
Re: Hypothecaire lening
let er op dat je alles mee bekijkt en niet enkel de rentevoet en de brandverzekering.
Hoeveel kost het om klant te zijn, wat krijg je ervoor terug. (vb. argenta is volledig gratis maar hun mobile app is lang niet zo goed als die van kbc; is dit een meerprijs waard van 2€ per maand per zichtrekening?)
Op de schuldsaldoverzekering nemen sommige woekerwinsten.
Toen wij afgelopen maanden onze toer deden zaten de banken tussen 4500 en 8500€; (voor 2 personen)
Brandverzekering zal normaal qua prijs maar enkele 10tallen € verschillen.
Het verschil bij de brandverzekering zit hem ook in de dekkingen, ik zou eens kijken waar het totaalplaatje het goedkoopste is en dan de dekkingen (indien nodig) verhogen bij de brandverzekering.
Hoeveel kost het om klant te zijn, wat krijg je ervoor terug. (vb. argenta is volledig gratis maar hun mobile app is lang niet zo goed als die van kbc; is dit een meerprijs waard van 2€ per maand per zichtrekening?)
Op de schuldsaldoverzekering nemen sommige woekerwinsten.
Toen wij afgelopen maanden onze toer deden zaten de banken tussen 4500 en 8500€; (voor 2 personen)
Brandverzekering zal normaal qua prijs maar enkele 10tallen € verschillen.
Het verschil bij de brandverzekering zit hem ook in de dekkingen, ik zou eens kijken waar het totaalplaatje het goedkoopste is en dan de dekkingen (indien nodig) verhogen bij de brandverzekering.
Mis geen enkele kans om te besparen.
Krijg de beste tips en aanbiedingen rechtstreeks in uw mailbox
Uitschrijven kan altijd. We respecteren uw privacy.