Hypotheek en autolening
TIP
Hypotheek en autolening
Beste forum leden
Ik zat eens met een vraagje waar jullie me mss wel uit kunnen helpen.
Momenteel ben ik bezig voor een woning te kopen in Nederland en met de regels die daar momenteel nog al veranderen is dit niet zo eenvoudig blijkbaar.
Zo kon ik in 2014 een bedrag lenen van 130000 euro.
Dit met een lopend wagen krediet van totaal 12000 euro.
Nu dus 2015 ben ik alles nog eens gaan laten narekenen en kan ik nog maar 115000 euro lenen dit door het verstrengen van de regels.
Echter wist de bank me te vertellen als ik bv 6000 euro van mijn autolening zou kunnen aflossen en er dus nog 6000 openstaat kan ik 145000 euro lenen.
Dus heb ik even contact opgenomen met de lening verstrekker van mijn auto lening of dit mogelijk was.
Maar helaas slecht nieuws,indien ik ze niet volledig ineens aflos zal de situatie niet aanpassen en zal er altijd 12000 euro zichtbaar blijven.
Nu zouden mijn ouders eventueel wel willen helpen maar helaas hebben zij ook het volledige bedrag niet.
Wat ze eventueel wel zouden willen doen is een lening afsluiten om zo mijn wagen te betalen.
Nu vraag ik me af wat voor type lening dit zal zijn ?
Persoonlijke lening of kunnen zij dit toch als autolening verkrijgen.
De wagen zou echter wel op mijn naam moeten blijven staan wegens invoer verplichtingen.
Heeft iemand hier soms ervaring mee of mss kennis van ?
Alvast bedankt
Mvg,
Ik zat eens met een vraagje waar jullie me mss wel uit kunnen helpen.
Momenteel ben ik bezig voor een woning te kopen in Nederland en met de regels die daar momenteel nog al veranderen is dit niet zo eenvoudig blijkbaar.
Zo kon ik in 2014 een bedrag lenen van 130000 euro.
Dit met een lopend wagen krediet van totaal 12000 euro.
Nu dus 2015 ben ik alles nog eens gaan laten narekenen en kan ik nog maar 115000 euro lenen dit door het verstrengen van de regels.
Echter wist de bank me te vertellen als ik bv 6000 euro van mijn autolening zou kunnen aflossen en er dus nog 6000 openstaat kan ik 145000 euro lenen.
Dus heb ik even contact opgenomen met de lening verstrekker van mijn auto lening of dit mogelijk was.
Maar helaas slecht nieuws,indien ik ze niet volledig ineens aflos zal de situatie niet aanpassen en zal er altijd 12000 euro zichtbaar blijven.
Nu zouden mijn ouders eventueel wel willen helpen maar helaas hebben zij ook het volledige bedrag niet.
Wat ze eventueel wel zouden willen doen is een lening afsluiten om zo mijn wagen te betalen.
Nu vraag ik me af wat voor type lening dit zal zijn ?
Persoonlijke lening of kunnen zij dit toch als autolening verkrijgen.
De wagen zou echter wel op mijn naam moeten blijven staan wegens invoer verplichtingen.
Heeft iemand hier soms ervaring mee of mss kennis van ?
Alvast bedankt
Mvg,
-
reppiepeppie
- VIP member

- Contacteer:
Re: Hypotheek en autolening
Voor autolening (laag tarief!) vraagt de bank (altijd?) een bestelbon, aankoopbewijs of factuur.
Je gaat daar toch geen persoonlijke lening voor nemen aan een zotte rente?
Oplossing is auto volledig afbetalen zeker, aangezien je dan 145k kan lenen.
Je gaat daar toch geen persoonlijke lening voor nemen aan een zotte rente?
Oplossing is auto volledig afbetalen zeker, aangezien je dan 145k kan lenen.
Mis geen enkele kans om te besparen.
Krijg de beste tips en aanbiedingen rechtstreeks in uw mailbox
Uitschrijven kan altijd. We respecteren uw privacy.