info over ritmo spaarrekening bpost
TIP
Gebruik onze tools
spaarrentes vergelijken
- Simulatie van uw rendement
- Vergelijk kredietwaardigheid
info over ritmo spaarrekening bpost
Ik zie dat ritmo spaarrekening bpost waar klant kon max.500 euro per maand storten geen hogere rente krijgt, hetzelfde als gewone spaarrekening.
Nu zie ik alleen rekening cocoon waar alleen klanten tot 40 jaar kunnen storten hogere rente krijgt.
bedankt voor bijkomende info,
Nu zie ik alleen rekening cocoon waar alleen klanten tot 40 jaar kunnen storten hogere rente krijgt.
bedankt voor bijkomende info,
Re: info over ritmo spaarrekening bpost
Wat had je nog willen weten?
Mis geen enkele kans om te besparen.
Krijg de beste tips en aanbiedingen rechtstreeks in uw mailbox
Uitschrijven kan altijd. We respecteren uw privacy.
ik wist niet en nu een nieuwe rekening alleen voor klanten tot 40 jaar.
Bpost , Beobank en Fortis zijn de banken die de minste rente geven
Bpost , Beobank en Fortis zijn de banken die de minste rente geven
Op de Cocoon+ (dus met een plusje) gaan ze toch 1,25% geven.
En deze is ook voor +40 jarigen en tot max. 100000 euro en geen beperking dus tot 500 euro/maand.
KBC en Argenta geven bv. slechst 0,6 op hun gewone spaarrekening en 0,9 op de rekening waarij het max. 500 euro/maand is.
Dit maakt dat Bpost toch eigenlijk meer dan dubbel zo goed is als KBC en Argenta...dus een aanrader voor wie een grootbank verkiest...
En deze is ook voor +40 jarigen en tot max. 100000 euro en geen beperking dus tot 500 euro/maand.
KBC en Argenta geven bv. slechst 0,6 op hun gewone spaarrekening en 0,9 op de rekening waarij het max. 500 euro/maand is.
Dit maakt dat Bpost toch eigenlijk meer dan dubbel zo goed is als KBC en Argenta...dus een aanrader voor wie een grootbank verkiest...
je info lijkt me niet correct ,voor 40+geeft spaarrekening ritmo(500 euro per maand) maar 0,15+0,10 , graag bijkomende info. en volgens site bpost sinds 2018 is een gewone spaarrekening.
Argenta gaat de rente verhogen sinds 1 februari 0,50+0,75.
Argenta gaat de rente verhogen sinds 1 februari 0,50+0,75.
Waar je deze info vandaan? Vandaag nog een mail gekregen van argenta, spaarrekeningen 0,60 totaal, groeirekenig 0,90 totaal vanaf 1 februari..
U bent helemaal verkeerd. Bpost heeft vanaf 6 februari een nieuwe rekening van 1,25%. Fortis vanaf 1 februari, ook met 1,25%.
Argenta (samen met Crelan en Axa) blijft hopeloos achter.
kunt gij me een link sturen met info over nieuwe rente, vanaf 1 februari, voor ritmo-spaarrekening voor 40+ ,
bedankt,
bedankt,
bedankt voor link,maar ik zie geen info over ritmo spaarrekening.
Uit: https://www.bpostbank.be/rekeningen-en- ... rekeningen
Uit de infofiche:De Ritmo Spaarrekening, de Online Spaarrekening en de Getrouwheidspaarrekening zijn niet langer beschikbaar. Informatie over deze rekeningen is te vinden in de Essentiële informatie voor de spaarder en de Biizondere voorwaarden.
De Ritmo Spaarrekening wordt niet meer aangeboden sinds 9 juli 2018.
Basisrente: 0,15% (op jaarbasis)
Getrouwheidspremie: 0,10% (op jaarbasis)
Dit is de laatste communicatie op Spaargids van Argenta.
https://www.spaargids.be/sparen/argenta ... paren.html
Het gaat over een intreststijging maar 1.25 werd nergens aangekondigd.
Dus : welke bron heb je daarvoor ? Ik denk dat er gewoon niets van aan is. ..
De hoogste intrest die je bij Argenta kan hebben is op de groeirekening (0.9 %) en daar kan je maar 500 euro per maand op storten.
Gelijk aan het aanbod van KBC dus en voor beide 'gene vette'.