ING Lion Account niet meer gratis
TIP
Gebruik de spaargids tools gratis zichtrekeningen
- Simulator zichtrekeningen
Re: ING Lion Account niet meer gratis
JA,
Maar denk dat ING een veel correcter bank is dan KBC
Men kan het altijd minstens eens proberen
Bepaalde banken zouden hier wel afgeslacht worden, zoals KBC, maar die banken zouden dat zelf met hun ellbogen moeten kunnen aanvoelen
Maar denk dat ING een veel correcter bank is dan KBC
Men kan het altijd minstens eens proberen
Bepaalde banken zouden hier wel afgeslacht worden, zoals KBC, maar die banken zouden dat zelf met hun ellbogen moeten kunnen aanvoelen
Een vertegenwoordiger van een bank zie ik wel zitten.
Een moderator van een bank zeker niet. Die kan dan alles wat geen perfecte reclame is gaan deleten. Dag Jan..'
Zet hier ineens nog een moderator van de tsjeven of de NVA ook, ... die gaat werk hebben.
Een moderator van een bank zeker niet. Die kan dan alles wat geen perfecte reclame is gaan deleten. Dag Jan..'
Zet hier ineens nog een moderator van de tsjeven of de NVA ook, ... die gaat werk hebben.
-
Jiraisking
- Hero Member

- Contacteer:
Lijkt mij logisch dat de grote banken niet staan te springen om hier een "vertegenwoordiger" te hebben. Het enorme aanbod van bv een KBC kan onmogelijk gecovered worden door één persoon. Het ene uur krijgt hij 20 vragen over Trading om 5min later al zijn verzekeringskennis tentoon te stellen om het dan weer te gaan hebben over access management, security, ...
- centiempje
- Hero Member

- Contacteer:
Communicatie bij ING is rampzalig.. Maar, we zijn er uit, de gemeenschappelijke mag blijven bestaan zonder kosten voor meerdere beheerders, als je een hypothecaire lening hebt die er aan gekoppeld is...
"Dag ___
Eerst en vooral onze excuses voor de verwarrende communicatie. Wij hebben gisteren in de loop van de dag vernomen dat er inderdaad een uitzondering is voor ING Lion Accounts met twee houders + een ING Hypothecair krediet; er zal in 2019 inderdaad GEEN kost van 10 euro aangerekend worden indien het hypothecair krediet oorspronkelijk bij ING zelf werd afgesloten.
De vrijstelling van vergoeding is automatisch, daar hoef je zelf niets voor te doen. Nogmaals onze excuses voor de verwarring.
Indien je bijkomende vragen hebt, stel ze gerust
Groetjes,
Lien"
"Dag ___
Eerst en vooral onze excuses voor de verwarrende communicatie. Wij hebben gisteren in de loop van de dag vernomen dat er inderdaad een uitzondering is voor ING Lion Accounts met twee houders + een ING Hypothecair krediet; er zal in 2019 inderdaad GEEN kost van 10 euro aangerekend worden indien het hypothecair krediet oorspronkelijk bij ING zelf werd afgesloten.
De vrijstelling van vergoeding is automatisch, daar hoef je zelf niets voor te doen. Nogmaals onze excuses voor de verwarring.
Indien je bijkomende vragen hebt, stel ze gerust
Groetjes,
Lien"
Neen mevrouw, ik heb de lotto niet gewonnen, op je centiempjes letten, dat maakt wel degelijk verschil!
Maar wat na 2019?
Ook Test-Aankoop raadt houders van een ING Lion Account aan, om over te stappen naar een andere bank, indien je een echte gratis rekening wilt.
https://www.test-aankoop.be/geld/betale ... on-account
ing zal dan wel vlug op zijn plannen terugkomenNefertari schreef: ↑14 november 2018, 19:02 Ook Test-Aankoop raadt houders van een ING Lion Account aan, om over te stappen naar een andere bank, indien je een echte gratis rekening wilt.
Het beheer van de Lion account is nog altijd gratis.Je betaald enkel 0,50 cent voor geldafname aan een NIET ING automaat. Als je boodschappen doet,kan je in veel winkels ook gratis kontant geld opvragen.
Heb je een Lion Account bij ING? Wees gewaarschuwd: vanaf 1 januari 2019 betaal je € 0,50 telkens wanneer je geld afhaalt aan een automaat die NIET van ING is.
Laatst gewijzigd door ludo op 14 november 2018, 21:57, 1 keer totaal gewijzigd.
als de rekening op 2 namen staat moet je wel 10 euro per jaar betalen vanaf 01-01-2019 ook
een echte spaargidser betaalt dat NIET
een echte spaargidser betaalt dat NIET
het gaat om het princiepe he
vele kleintjes maken één groot
er zijn nog gratis banken , en zelfs een bank die je betaalt als je een overschrijving doet
nu 10 euro en volgend jaar misschien meer
geen compassie met de banken
ze lik op stuk geven, nultollerantie
vele kleintjes maken één groot
er zijn nog gratis banken , en zelfs een bank die je betaalt als je een overschrijving doet
nu 10 euro en volgend jaar misschien meer
geen compassie met de banken
ze lik op stuk geven, nultollerantie
Denk je nu echt dat klanten die enkel maar hun loon laten storten ze daar aan verdienen???
Die zijn ze liever kwijt dan rijk hoor.
-
anonymous
Ook aan gratis rekeningen verdienen de banken!
* Elke keer jij betaalt met je debetkaart, betaalt de winkelier hiervoor een kost. Een deel daarvan gaat naar jouw bank.
* Een gratis rekening is ook een manier om jou als klant binnen te halen om andere betalende diensten te nemen. Ze hebben al je gegevens, kunnen je contacteren via telefoon/brief/mail etc
* Tegenwoordig bieden verschillende banken ook alternatieve diensten aan (zoals ING nu ING+ deals). Denk je dat de bank daar ook niks aan verdient?
* Elke keer jij betaalt met je debetkaart, betaalt de winkelier hiervoor een kost. Een deel daarvan gaat naar jouw bank.
* Een gratis rekening is ook een manier om jou als klant binnen te halen om andere betalende diensten te nemen. Ze hebben al je gegevens, kunnen je contacteren via telefoon/brief/mail etc
* Tegenwoordig bieden verschillende banken ook alternatieve diensten aan (zoals ING nu ING+ deals). Denk je dat de bank daar ook niks aan verdient?
Als ze er niets aan verdiend hebben, houden ze het toch al heel lang vol.
Ik heb geen zin om hun zakken te vullen. Ik ga er van uit dat ze aan mij genoeg verdienen of verdiend hebben.
Banken als argenta, alleen welkom als je meerdere producten neemt, zijn gelukkig een uitzondering. Het blijft laakbaar gedrag. De beenhouwer waar ik hier ga verkoopt bijna alleen zijn prepare aan mij. Ik verwacht dat die ook gaat klagen binnenkort.
Concreet voor ing : wat allemaal slechter geworden is sedert het niet meer bbl noemt.. het is teveel om op te noemen. Ing zit bij mij vooraan om buiten te vliegen.
Als je geen schrik hebt om elke 10 jaar van bank te veranderen, is er altijd keuze genoeg en altijd potentieel om je te verbeteren.
Ik heb geen zin om hun zakken te vullen. Ik ga er van uit dat ze aan mij genoeg verdienen of verdiend hebben.
Banken als argenta, alleen welkom als je meerdere producten neemt, zijn gelukkig een uitzondering. Het blijft laakbaar gedrag. De beenhouwer waar ik hier ga verkoopt bijna alleen zijn prepare aan mij. Ik verwacht dat die ook gaat klagen binnenkort.
Concreet voor ing : wat allemaal slechter geworden is sedert het niet meer bbl noemt.. het is teveel om op te noemen. Ing zit bij mij vooraan om buiten te vliegen.
Als je geen schrik hebt om elke 10 jaar van bank te veranderen, is er altijd keuze genoeg en altijd potentieel om je te verbeteren.
- centiempje
- Hero Member

- Contacteer:
Die vraag stelde ik dus ook.. Zie antwoord ING
"Op dit moment hebben we nog geen zicht op de tarieven van na 2019, ____
Om een duurzame bank te blijven en onze klanten en de economie te blijven ondersteunen, herbekijken we op gezette tijdstippen ons tariefbeleid.
De bestaande tarieven van sommige producten en diensten worden aangepast aan enkele specifieke kosten, zoals bijvoorbeeld het gebruik van een Lion account.
Indien er na 2019 nog een aanpassing komt, zullen we onze klanten hiervan verwittigen via een bericht in de rekeningafschriften.
Fijne dag nog!
Groetjes,
Lien"
Neen mevrouw, ik heb de lotto niet gewonnen, op je centiempjes letten, dat maakt wel degelijk verschil!