ING Lion Deposit een aanrader?
TIP
Gebruik onze tools
spaarrentes vergelijken
- Simulatie van uw rendement
- Vergelijk kredietwaardigheid
Re: ING Lion Deposit een aanrader?
dust schreef: @Paul
Da's een goeie tip, maar om eerlijk te zijn: Het voelt niet goed aan. Als ik wat rondneus op dit forum, dan heerst er meer een sfeer van ontevredenheid dan contentement over deze bank.
Ik had me beter vooraf wat beter geinformeerd.
Zolang de bank maar geen onkosten aanrekent, dump ik ze nog niet.
Een voordeeltje vind ik dat ze een toestel hebben waar jezelf je cashgeld kan deponeren. Zo een toestel is wel niet in elke gemeente beschikbaar.
Voorlopig geven ze 4% toch nog een kwartje méér dan rabobank.be.
Sommige mensen hebben het luxeprobleem dat ze veel banken nodig hebben, ook al zijn er een paar mindere tussen.
Re: ING Lion Deposit een aanrader?
@Vaganzza
Bedankt voor de positieve noot. Het is misschien het spreekwoordelijke "onbekend maakt onbemind". Ik hoop het. Desalniettemin zal het aan hen zijn om zich bekend en bemind te maken.
Ik hoop alleen dat ik geen 7 euro zal moeten betalen indien ik de rekeningen zou sluiten. (reactie hoger gevonden).
Bedankt voor de positieve noot. Het is misschien het spreekwoordelijke "onbekend maakt onbemind". Ik hoop het. Desalniettemin zal het aan hen zijn om zich bekend en bemind te maken.
Ik hoop alleen dat ik geen 7 euro zal moeten betalen indien ik de rekeningen zou sluiten. (reactie hoger gevonden).