ING Online bankieren? Uittreksels?
TIP
Gebruik onze tools
spaarrentes vergelijken
- Simulatie van uw rendement
- Vergelijk kredietwaardigheid
ING Online bankieren? Uittreksels?
Hallo
Ik heb ING home bank, klopt het dat we van de online spaarrekening en van de fidelity account GEEN uittreksels kunnen printen?
Vind dit vreemd, wat is dan onze bewijslast?
Iemand ervaring mee? Hoe kan ik dit oplossen?
Ik heb ING home bank, klopt het dat we van de online spaarrekening en van de fidelity account GEEN uittreksels kunnen printen?
Vind dit vreemd, wat is dan onze bewijslast?
Iemand ervaring mee? Hoe kan ik dit oplossen?
Re: ING Online bankieren? Uittreksels?
Je kan de uittreksels printen in de self bank in je plaatselijke ING kantoor als je een Lion Account hebt uiteraard (kaart nodig om in de self bank te steken). Hoe het zit als je geen bankkaart hebt, weet ik niet.
vaganzza[at]spaargids[punt]be
Stem nu op de polls "Bij welke banken ben je klant?" en "Uw 3 banken met het meeste geld".
Ga naar "Spaarrekeningen", je vindt de topics steeds (bijna) bovenaan de lijst!
Stem nu op de polls "Bij welke banken ben je klant?" en "Uw 3 banken met het meeste geld".
Mis geen enkele kans om te besparen.
Krijg de beste tips en aanbiedingen rechtstreeks in uw mailbox
Uitschrijven kan altijd. We respecteren uw privacy.
maar niet van de online rekening!
Jawel, van een ING Lion Account kan je uittreksels nemen uit de self bank.MeOnline schreef: maar niet van de online rekening!
Inderdaad, van de referentierekening, de Invest account, maar van de online spaarrekening heb ik nog geen enkel uittreksel uit die automaten kunnen halen hoor..Vaganzza schreef:Jawel, van een ING Lion Account kan je uittreksels nemen uit de self bank.MeOnline schreef: maar niet van de online rekening!
Ik zal het eens navragen bij mensen die ik ken die een Lion & een deposit hebbenMeOnline schreef:Inderdaad, van de referentierekening, de Invest account, maar van de online spaarrekening heb ik nog geen enkel uittreksel uit die automaten kunnen halen hoor..Vaganzza schreef:
Jawel, van een ING Lion Account kan je uittreksels nemen uit de self bank.

Heb een tijdje geleden (oktober) hierover navraag gedaan in het kantoor. Men was er van op de hoogte doch een zinnig antwoord van het waarom kon men niet geven. Na enig aandringen verzekerde men mij dat men hiervoor contact ging opnemen met hoofdzetel en jawel..... de dag nadien vriendelijke telefoon van het kantoor met de mededeling dat er voor het jaar 2008 geen uitreksels gaan komen enkel afschrift van het saldo op het eindjaar, 31-12-08, men zou wel werken aan een oplossing vanaf het jaar 09, toch wel pover voor een grootbank vind ik. Het gaat hem hier over de uitreksels van de Lion account spaarrekening, de uitreksels voor de Lion account zichtrekening zijn wel beschikbaar.
dit antwoord heb ik ook gekregen, vind dit ook zeer zwak..Lucass schreef: Heb een tijdje geleden (oktober) hierover navraag gedaan in het kantoor. Men was er van op de hoogte doch een zinnig antwoord van het waarom kon men niet geven. Na enig aandringen verzekerde men mij dat men hiervoor contact ging opnemen met hoofdzetel en jawel..... de dag nadien vriendelijke telefoon van het kantoor met de mededeling dat er voor het jaar 2008 geen uitreksels gaan komen enkel afschrift van het saldo op het eindjaar, 31-12-08, men zou wel werken aan een oplossing vanaf het jaar 09, toch wel pover voor een grootbank vind ik. Het gaat hem hier over de uitreksels van de Lion account spaarrekening, de uitreksels voor de Lion account zichtrekening zijn wel beschikbaar.
-
- VIP member
- Contacteer:
ik heb een lion account zichtrekening en sinds een maand ofzo, krijg ik mijn uittreksels niet meer afgedrukt bij een self service automaat. Heel raar, nu gaan ze die uittreksels toch niet opsturen na een tijdje en portokosten aanrekenen??
En als ik bij homebank keek staat er bij periodiciteit van de uittreksels : Self'Bankuittreksels. Maar ik kan ze niet afdrukken in de selfbank

En als ik bij homebank keek staat er bij periodiciteit van de uittreksels : Self'Bankuittreksels. Maar ik kan ze niet afdrukken in de selfbank

Het probleem met de uittreksels is de reden waarom er bij mij op de lion deposit momenteel niets staat. Van de zichtrekening kan men die gewoon uit de automaat halen maar wat er op je spaarrekening staat kan je enkel zien via home bank. In de huidige tijd heb ik toch graag bewijs op papier van wat er op men spaarrekening staat.
Heb de vraag gesteld aan ING. 'k moet wel zeggen dat ze snel antwoorden :
"Geachte heer,
U contacteerde ons in verband met de uittreksels van uw ING Lion Account en de ING Lion Deposit.
Beide rekeningen zijn e-rekeningen.
Voor deze rekeningen zijn er geen papieren uittreksels.
Voorlopig is het mogelijk om de uittreksels uit te printen in de Self'Bank. Nadien zullen ze enkel via Home'Bank kunnen uitgeprint worden.
Dit geldt ook voor de ING Lion Deposit.
Momenteel kunt u nog geen uittreksels uitprinten via Home'Bank maar kunt u enkel de historiek raadplegen op uw Home'Bank.
Een uittreksel zal enkel verstuurd worden bij de intrestafrekening, begin januari.
Dit alleen omdat het project van rekeninguittreksels in Home Bank nog niet in productie is.
In afwachting van de uittreksels via Homebank heeft ING, in samenwerking met CBFA, besloten om een uittreksel te sturen bij de jaarlijkse intrestafrekening op het einde van het jaar (31/12).
Wij danken u voor het begrip en blijven uiteraard tot uw beschikking voor verdere inlichtingen via deze berichtenservice.
Met vriendelijke groeten,
..."
"Geachte heer,
U contacteerde ons in verband met de uittreksels van uw ING Lion Account en de ING Lion Deposit.
Beide rekeningen zijn e-rekeningen.
Voor deze rekeningen zijn er geen papieren uittreksels.
Voorlopig is het mogelijk om de uittreksels uit te printen in de Self'Bank. Nadien zullen ze enkel via Home'Bank kunnen uitgeprint worden.
Dit geldt ook voor de ING Lion Deposit.
Momenteel kunt u nog geen uittreksels uitprinten via Home'Bank maar kunt u enkel de historiek raadplegen op uw Home'Bank.
Een uittreksel zal enkel verstuurd worden bij de intrestafrekening, begin januari.
Dit alleen omdat het project van rekeninguittreksels in Home Bank nog niet in productie is.
In afwachting van de uittreksels via Homebank heeft ING, in samenwerking met CBFA, besloten om een uittreksel te sturen bij de jaarlijkse intrestafrekening op het einde van het jaar (31/12).
Wij danken u voor het begrip en blijven uiteraard tot uw beschikking voor verdere inlichtingen via deze berichtenservice.
Met vriendelijke groeten,
..."
Ik heb eigenlijk dezelfde vraag en kwam via de zoekfunctie dit topic tegen.
Is er al meer hierover bekend hoe dit in zijn werk gaat? Kan je deze tussendoor aanvragen? Op de site over online bankieren kan ik het niet terugvinden.
Alvast dank.
Niels
Is er al meer hierover bekend hoe dit in zijn werk gaat? Kan je deze tussendoor aanvragen? Op de site over online bankieren kan ik het niet terugvinden.
Alvast dank.
Niels
-
- Sr. Member
- Contacteer:
Uittreksels van ING Online bankieren kan je enkel online meer afdrukken ( of desgewenst opslagen op je pc )
Uittreksels van je ING online deposit worden nog steeds éénmaal per jaar gratis toegestuurd als ik me niet vergis ( staat trouwens niets meer op bij me
) Als je een betalende ING kaart hebt, kan je ze nog steeds afdrukken via je selfbank.
Uittreksels van je ING online deposit worden nog steeds éénmaal per jaar gratis toegestuurd als ik me niet vergis ( staat trouwens niets meer op bij me

Het is zover, de selfbank info maakt reeds melding dat men zelfs zijn gewone rekeninguittreksels niet meer zal kunnen afprinten. Alleen nog via "home bank" en wat met de mensen die geen home bank hebben?
Enorme besparing voor ING op de rug van de cliënten. Geen enkel respect meer voor de cliënten.
Ik overweeg om alles te transfereren naar andere bank, ook effectenport. Spijtig genoeg nog maar pas een
ing long life income afgesloten en dat kan ik niet annuleren!
SCHANDALIG !!!
Enorme besparing voor ING op de rug van de cliënten. Geen enkel respect meer voor de cliënten.
Ik overweeg om alles te transfereren naar andere bank, ook effectenport. Spijtig genoeg nog maar pas een
ing long life income afgesloten en dat kan ik niet annuleren!
SCHANDALIG !!!
Bankieren zal meer en meer online gebeuren en minder en minder via kantoor. Spijtig voor de mensen die niet aan internetbankieren doen maar daar kan de bank geen oude systemen voor in leven houden.