ING
TIP
Gebruik de spaargids tools gratis zichtrekeningen
- Simulator zichtrekeningen
Re: ING
pas op je rekening vanaf 1 augustus,
Als ik me niet vergis gaat de kost pas achteraf worden aangerekend. In augustus zou je dan betalen voor juli.
Port 1: IWDA (80%) - EMIM (10%) - IUSN (10%)
Port 2: SWRD (50%) - AVWS (25%) - AVWC(15%) - 5MVL (10%)
Port 2: SWRD (50%) - AVWS (25%) - AVWC(15%) - 5MVL (10%)
Dat klopt als hun communicatie correct is
In de mail staat:
Hebt u een ING Lion Account? Dan gebeurt de eerste maandelijkse verrekening op maandag 2 augustus 2021. Dat komt overeen met het forfait van juli. Denk er dus aan dat er vanaf augustus 2021 genoeg op uw rekening staat om dat forfait te betalen. Zo vermijdt u dat u onder nul gaat.

In de mail staat:
Hebt u een ING Lion Account? Dan gebeurt de eerste maandelijkse verrekening op maandag 2 augustus 2021. Dat komt overeen met het forfait van juli. Denk er dus aan dat er vanaf augustus 2021 genoeg op uw rekening staat om dat forfait te betalen. Zo vermijdt u dat u onder nul gaat.
Klopt, had ik over het hoofd gezien ;-)
Goed, u bent geslaagd Bart. U mag direct beginnen op het ING hoofdkantoor , 7de verdiep.
Deal!
Elk lid van spaargids crediteer ik de kost dan als commerciële geste ;-)
Elk lid van spaargids crediteer ik de kost dan als commerciële geste ;-)
Als ik het bekijk qua maandelijkse kosten voor specifiek voor mij (€ 1,9 voor de rekening en € 2,25 voor een kredietkaart) lijkt mij dit mee te vallen.
Bij KBC betaal je ook € 4,25 per maand voor een rekening met kredietkaart.
Ik ben iemand die nooit in een bankkantoor komt en per maand een keertje geld afhaalt.
Iemand die mij misschien een goed alternatief kan aanraden?
Bij KBC betaal je ook € 4,25 per maand voor een rekening met kredietkaart.
Ik ben iemand die nooit in een bankkantoor komt en per maand een keertje geld afhaalt.
Iemand die mij misschien een goed alternatief kan aanraden?
Europabank misschien?
Gratis visa en gratis (2500 Euro) rekening als je geen loketverrichting doet.
Ook Argenta is gratis, maar daar is de Visa beperkt tot 1.250 Eur voor de gratis rekening.
Gratis visa en gratis (2500 Euro) rekening als je geen loketverrichting doet.
Ook Argenta is gratis, maar daar is de Visa beperkt tot 1.250 Eur voor de gratis rekening.
Bekijk eens KeyTrade. Geen maandelijkse kosten + gratis kredietkaart. Verder 5 cent terugbetaling per verrichting met de debietkaart, ook online. Geld afhalen is gratis binnen de EURO zone (alvorens de website).
Nadeel: instantoverschrijvingen zijn niet gratis. Het duurt telkens 1 dag of een paar uur langer voordat het geld binnenkomt of een overschrijving wordt uitgevoerd, dit in vergelijking met ING. De gemaakte betalingen worden ook niet onmiddellijk getoond (zelfde duurtijd als voor de overschrijvingen). Graag om mij te verbeteren indien ik verkeerde tijden geef.
- EarthNvstr1
- VIP member
- Contacteer:
Afgelopen week nog een (gewone) overschrijving gedaan van Medirect naar Keytrade... stond dezelfde dag op de rekening bij Keytrade én met valutadatum ook die dag.
-
- Newbie
- Contacteer:
ING biedt nu ook Apple Pay aan.
-
- Newbie
- Contacteer:
Ben ik de enige die niet wist dat als je een woonlening hebt lopen bij ING, de maandelijkse kost wegvalt??
Ik heb er voor naar de klantendienst gebeld en ze hebben het aangepast.
Ik heb er voor naar de klantendienst gebeld en ze hebben het aangepast.
Dat staat hierboven inderdaad in deze threat vermeld.
Opgelet: het is enkel de rekening waar de woonlening van afgetrokken wordt die vrijgesteld wordt.
Als je daarnaast nog een zichtrekening op eigen naam hebt wordt kost wel nog verrekening.
Opgelet: het is enkel de rekening waar de woonlening van afgetrokken wordt die vrijgesteld wordt.
Als je daarnaast nog een zichtrekening op eigen naam hebt wordt kost wel nog verrekening.