Ingenico
TIP
Ingenico
Is er nog iemand dit dit aandeel heeft ?
Ik heb het een beetje per toeval gekocht exact 1 maand geleden en het is ondertussen al 13,5% gestegen. Het was niet voor mijn LT portfeuille bedoeld en had meteen een verkooporder op 90 euro ingesteld, kans zit er dus in dat het deze namiddag weg is. Ben aan het twijfelen om die verkooporder toch te annuleren...
Ik heb het een beetje per toeval gekocht exact 1 maand geleden en het is ondertussen al 13,5% gestegen. Het was niet voor mijn LT portfeuille bedoeld en had meteen een verkooporder op 90 euro ingesteld, kans zit er dus in dat het deze namiddag weg is. Ben aan het twijfelen om die verkooporder toch te annuleren...
Re: Ingenico
Trailing order op zetten dan.
Dan verkoopt hij pas als de koers zover onder z'n recenste hoogste koers zakt.
Dan verkoopt hij pas als de koers zover onder z'n recenste hoogste koers zakt.
Any man whose errors take ten years to correct is quite a man.
Rookie investor
Rookie investor
Mis geen enkele kans om te besparen.
Krijg de beste tips en aanbiedingen rechtstreeks in uw mailbox
Uitschrijven kan altijd. We respecteren uw privacy.
Merci voor de tip, alleen snap ik niet hoe ik het bij Binck kan invoeren. Ik heb tot nu toe alleen aan-en verkoop orders geplaatst, zelfs nog nooit een stop loss ingesteld. :-(
Heb eergisteren dus gewoon de verkooporder geannuleerd en een alert gezet voor 't geval hij begint te zakken.
(al een chance want ondertussen al 92,13 dus stijgt mooi door boven mijn oorspronkelijke verkooporderprijs)
Heb eergisteren dus gewoon de verkooporder geannuleerd en een alert gezet voor 't geval hij begint te zakken.
(al een chance want ondertussen al 92,13 dus stijgt mooi door boven mijn oorspronkelijke verkooporderprijs)
-
DonPastello
- Jr. Member

- Contacteer:
Bij binck moet je 'geavanceerde orders' eerst activeren