Inkt Cartouche Online aankoop
Re: Inkt Cartouche Online aankoop
http://www.huismerkbv.nl/contents/nl/d2034.html" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.tonershop.be/" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.tonershop.be/" onclick="window.open(this.href);return false;
Ludo,
Heb daarnet even in die tweede website gegrasduind:
Voor Epson meer dan 400 verschillende cartridges... en die van mij staat er niet eens bij.
Ook gekeken op de lijst van printers, staat er begot ook niet bij - mijn printer is Epson Stylus Office TX510FN.
Heb daarnet even in die tweede website gegrasduind:
Voor Epson meer dan 400 verschillende cartridges... en die van mij staat er niet eens bij.
Ook gekeken op de lijst van printers, staat er begot ook niet bij - mijn printer is Epson Stylus Office TX510FN.
Ooit was "Europa" een mooi project!
Nu is het verworden tot een anti-democratisch "henhouse" gevuld met POSTJESPAKKERS...
Nu is het verworden tot een anti-democratisch "henhouse" gevuld met POSTJESPAKKERS...
Blijkbaar is uw printer ( Epson Stylus Office TX510FN) er één van de vorige generatie, en of niet voor de europese markt en enkel verkocht in Australia,singapore,India,Indonesia,Malaysia,Philippines, of dergelijke. Vermoedelijk zal U dit ook al wel weten.
Mogelijks kan onderstaande link U eventueel verder op weg helpen,om buiten deze genoemde landen alsnog cartridges aan te kopen via het internet.
Via onderstaande link kan je een compatibele printer zoeken die ook met cartridge 73N werkt, en of de vervangende cartridge voor de 73N...
http://www.epson.com.sg/epson_singapore ... t_name=73N" onclick="window.open(this.href);return false;
73N compatible cartridges
Black Cartridge(T1051) Cyan Cartridge(T1052)
Magenta Cartridge(T1053) Yellow Cartridge(T1054)
Printer compatible with 73N
Epson Stylus C79 -C90 - CX3900 -CX5500
CX5900- CX6900F- CX7300 - CX8300
CX9300F -T30 -TX300F - TX510FN
T10- T13 -TX100 –TX101 -TX110
TX121 -TX200 -TX210
Even googelen op " epson T1051 ' levert al veel resultaten op.
Mogelijks kan onderstaande link U eventueel verder op weg helpen,om buiten deze genoemde landen alsnog cartridges aan te kopen via het internet.
Via onderstaande link kan je een compatibele printer zoeken die ook met cartridge 73N werkt, en of de vervangende cartridge voor de 73N...
http://www.epson.com.sg/epson_singapore ... t_name=73N" onclick="window.open(this.href);return false;
TX121 -TX200 -TX210
Laatst gewijzigd door ludo op 13 februari 2013, 09:18, 2 keer totaal gewijzigd.
Voor mijn epson printer begonnen met originele cartridges.
Aangezien ik veel afdruk en die printer zuipt ontzettend duur.
Later overgstapt naar nonames gekocht op Ebay. Was al veel goedkoper, maar nog steeds duur naar mijn goesting.
Dan specifieke hervulbare cartridges gekocht op eBay, met 4 x 100 ml inkt.
Was moeilijk om het op gang te krijgen (specifiek de zwarte cartridge), maar sindsdien geen probleem. Print nu vele 1000-en paginas per jaar en de kostprijs is iets van een 20-30 EUR per jaar.
Zonet voor de derde keer 4 x 100 ml inkt gekocht.
Aangezien ik veel afdruk en die printer zuipt ontzettend duur.
Later overgstapt naar nonames gekocht op Ebay. Was al veel goedkoper, maar nog steeds duur naar mijn goesting.
Dan specifieke hervulbare cartridges gekocht op eBay, met 4 x 100 ml inkt.
Was moeilijk om het op gang te krijgen (specifiek de zwarte cartridge), maar sindsdien geen probleem. Print nu vele 1000-en paginas per jaar en de kostprijs is iets van een 20-30 EUR per jaar.
Zonet voor de derde keer 4 x 100 ml inkt gekocht.
ludo schreef:Blijkbaar is uw printer ( Epson Stylus Office TX510FN) er één van de vorige generatie, en of niet voor de europese markt en enkel verkocht in Australia,singapore,India,Indonesia,Malaysia,Philippines, of dergelijke. Vermoedelijk zal U dit ook al wel weten.
TX121 -TX200 -TX210
Ludo, ik had vanmorgen het probleem gesteld op 123inkt.nl.
Ziehier hun antwoord van daarnet:
Als uw printer uit Thailand komt, kunt U helaas binnen Europa geen cartridges aanschaffen. Er zitten regiocodes op printers die ervoor zorgen dat in uw geval cartridges uit Europa niet zullen worden herkend, als we dit type zouden hebben. U kunt het beste even contact nemen met Epson om na te gaan of de regiocode in uw printer evt kan gewijzigd worden.
Maw, terug naar af!
Anderzijds, nu betaal ik zo'n 300 Baht per cartridge, ongeacht de kleur; dit is ongeveer 7,5 Euro per stuk.
Misschien is dit zelfs niet duur naar Europese normen.
En voor wat goedkope brol uit de Lidl mijn keigoede printer om zeep helpen, nee, dat zie ik niet zitten.
Toch bedankt voor de nuttige info, Ludo.
Zo leren we alle dagen bij en dan vooral dat gierig zijn, dikwijls omgekeerd evenredig is met plezierig
Ooit was "Europa" een mooi project!
Ik werk met een Canon 640 en gebruik sinds een tijdje de inktpatronen van Everyday (Colruyt) die toch een paar Euro's goedkoper zijn dan de originele en voor mij even goed werk leveren. Nu ik dit draadje zag, ben ik nog eens terug op zoek gegaan naar de goedkoopste leverancier en kwam ik uit op http://www.officesavers.nl/" onclick="window.open(this.href);return false;
Een inktcartridge voor mijn Canon kost daar slechts €4,95
Ze zitten in Nederland, maar vragen voor de verzending slechts €1,95 als je DPD laat leveren.
Mijn volgende lading ga ik bij hen bestellen
Een inktcartridge voor mijn Canon kost daar slechts €4,95
Ze zitten in Nederland, maar vragen voor de verzending slechts €1,95 als je DPD laat leveren.
Mijn volgende lading ga ik bij hen bestellen
Even dit oudere topic terug oprakelen:
@ Jonckers
Ben je tevreden van die patronen van officesavers? Ik moet namelijk ook bestellen voor HP printer en officesavers is duidelijk de goedkoopste en met de grootste volume
@ Jonckers
Ben je tevreden van die patronen van officesavers? Ik moet namelijk ook bestellen voor HP printer en officesavers is duidelijk de goedkoopste en met de grootste volume
vaganzza[at]spaargids[punt]be
Stem nu op de polls "Bij welke banken ben je klant?" en "Uw 3 banken met het meeste geld".
Ga naar "Spaarrekeningen", je vindt de topics steeds (bijna) bovenaan de lijst!
Stem nu op de polls "Bij welke banken ben je klant?" en "Uw 3 banken met het meeste geld".
Ik zie trouwens ook dat je op die website extra korting krijgt indien je meer dan 1 pakket koopt. Had ik eerst nog niet door, dat maakt het uiteraard nog interessanter 
vaganzza[at]spaargids[punt]be
Inktpatronen zijn niet goedkoop. Soms heb je wel shops die een kortingcode geven als je aan een bepaald bedrag zit. Op die manier bespaar je ook wat. Inkt gaat niet direct kapot als je ze in de verpakking laat. Je kan bijvoorbeeld een kleine voorraad inkopen en genieten van een korting. Bovendien hoef je dan niet direct nieuwe kopen.
Of in groep aankopen kan je ook altijd doen.
Of in groep aankopen kan je ook altijd doen.
- realisticview
- Sr. Member

- Contacteer:
Iemand een truc voor de Lexmark chip te omzeilen?
Deze wordt bedrijfsmatig gebruikt en geeft na 1000 pagina's al een wissel aan terwijl we weten dat deze niet leeg zijn.
Een pagina van enkele lijntjes wordt al meteen aangerekend maar vele kleintjes maakt al groot zeg maar.
Deze wordt bedrijfsmatig gebruikt en geeft na 1000 pagina's al een wissel aan terwijl we weten dat deze niet leeg zijn.
Een pagina van enkele lijntjes wordt al meteen aangerekend maar vele kleintjes maakt al groot zeg maar.
Lexmark cartridges
Na het bijvullen van uw cartridge kunt u de cartridge weer normaal terug plaatsen in uw printer. In het grootste gedeelte van de gevallen kunt u nu weer gewoon printen alsof er een nieuwe cartridge in de printer zit.
Het kan echter voorkomen dat uw printer of computer blijft aangeven dat de cartridge leeg is. U kunt dan het volgende proberen:
Haal de cartridge weer uit de printer
Haal de stroom stekker uit de printer
laat de printer zo een minuut of 30 staan. (eventuele informatie van de cartridge in het geheugen van de printer zal nu langzaam verdwijnen)
steek de stekker weer terug in de printer
plaats de cartridge terug
Als het goed is kunt u nu weer printen.
NB! Bij sommige Lexmark printers (zoals bv de Lexmark X-125) is er ook nog een andere reset mogelijkheid. Mocht bovenstaande niet werken voor uw printer dan kunt u deze resetmethode proberen:
resetten van Lexmark cartridges in bv de X-125 printer/scanner download de reset instructie in PDF formaat
(Deze methode is gegeven door de Lexmark helpdesk als oplossing voor cartridges die worden geweigerd)
http://www.refillcity.nl/download/lexmark.pdf
Na het bijvullen van uw cartridge kunt u de cartridge weer normaal terug plaatsen in uw printer. In het grootste gedeelte van de gevallen kunt u nu weer gewoon printen alsof er een nieuwe cartridge in de printer zit.
Het kan echter voorkomen dat uw printer of computer blijft aangeven dat de cartridge leeg is. U kunt dan het volgende proberen:
Haal de cartridge weer uit de printer
Haal de stroom stekker uit de printer
laat de printer zo een minuut of 30 staan. (eventuele informatie van de cartridge in het geheugen van de printer zal nu langzaam verdwijnen)
steek de stekker weer terug in de printer
plaats de cartridge terug
Als het goed is kunt u nu weer printen.
NB! Bij sommige Lexmark printers (zoals bv de Lexmark X-125) is er ook nog een andere reset mogelijkheid. Mocht bovenstaande niet werken voor uw printer dan kunt u deze resetmethode proberen:
resetten van Lexmark cartridges in bv de X-125 printer/scanner download de reset instructie in PDF formaat
(Deze methode is gegeven door de Lexmark helpdesk als oplossing voor cartridges die worden geweigerd)
http://www.refillcity.nl/download/lexmark.pdf
- realisticview
- Sr. Member

- Contacteer:
Staat deze (teller)info niet op de chip zelf?
Hebben al eens de gebruikte chip gewisseld naar een ongebruikte cartouche met het gekende negatief resultaat.
Hebben al eens de gebruikte chip gewisseld naar een ongebruikte cartouche met het gekende negatief resultaat.
Nog enkele tips:
1) Druk zo weinig mogelijk af en koop een laserprinter. Een laserprinter werkt met een droog poeder dat niet kan uitdrogen als je lange tijd niets print. Als je weinig print met een inkjetprinter, droogt de inkt uit en verbruik je meer inkt als je die enkele keer dan toch eens iets print.
2) Let bij de aankoop van een printer vooral op de verkrijgbaarheid van alternatieve cartridges. Inkt is duurder dan parfum. Dus je kunt vaak beter een printer kopen met goedkope inkt maar die veel duurder is en veel elektriciteit verbruikt dan te kiezen voor een goedkoop energiezuinig apparaat met vreselijk dure inkt.
1) Druk zo weinig mogelijk af en koop een laserprinter. Een laserprinter werkt met een droog poeder dat niet kan uitdrogen als je lange tijd niets print. Als je weinig print met een inkjetprinter, droogt de inkt uit en verbruik je meer inkt als je die enkele keer dan toch eens iets print.
2) Let bij de aankoop van een printer vooral op de verkrijgbaarheid van alternatieve cartridges. Inkt is duurder dan parfum. Dus je kunt vaak beter een printer kopen met goedkope inkt maar die veel duurder is en veel elektriciteit verbruikt dan te kiezen voor een goedkoop energiezuinig apparaat met vreselijk dure inkt.
Ik bestel al jaren mijn inktpatronen op ebay.
Het type patroon intypen in de zoek
Sorteren op prijs + verzending laagste eerst
De goedkoopste bestellen, doet er niet toe of het namaak is en van welk ver land ze komen
Zéér goedkoop en altijd tevreden
Je moet zot (of zelfstandig) zijn om hier in de winkel originele patronen te kopen
Het type patroon intypen in de zoek
Sorteren op prijs + verzending laagste eerst
De goedkoopste bestellen, doet er niet toe of het namaak is en van welk ver land ze komen
Zéér goedkoop en altijd tevreden
Je moet zot (of zelfstandig) zijn om hier in de winkel originele patronen te kopen